"I am a woman."

Fordítás:Én nő vagyok.

February 2, 2014

42 hozzászólás


AttilaSzab11

Én egy nő vagyok

February 13, 2014

XDbalu

Én férfi vagyok!!!!!

August 22, 2014

GiziiJeydon

I am a woman. ---> Nő vagyok.

February 28, 2014

vadon01

:)

May 7, 2014

Robi141774

Miert?

May 3, 2018

zsofee18

Nő vagyok

March 19, 2014

bb1002

én nem nő vagyok:)))))

March 16, 2015

read-only

én minecraft vagyok xd

October 29, 2015

oroszandris

én egy nő vagyok

December 10, 2016

Csacsika2

Én EGY nő vagyok !!!

October 11, 2014

Ricsi723

Én Egy férfi vagyok !!!

December 21, 2014

BskeBzsinn

Miért nem jó az hogy:Én egy nő vagyok?!

May 13, 2016

BogaKinga

Én egy nő vagyok

July 9, 2017

TibornSzab

ugyan ezt írtam és nem fogadta el

January 14, 2019

MajorJnos

Egyszer már bevezették ezt a bónusz pontos rendszert, de nem vált be, most megint, de miért?Arra kellene nagyobb hangsúlyt fektetni hogy megtanítsák angolul az embereket!

April 29, 2019

Akos4x

Nagyon jó ez! Csak társaságban férfiként nem kellemes azt mondani egy telefonnak hogy: nő vagyok

June 7, 2019

Sanchez332016

Én majd eldöntöm. Még nem vagyok biztos benne de megnézem

July 5, 2019

Vivi0321

Nő vagyok

March 28, 2014

janigamer

Szerintem, szövegkörnyezettől függ a megfelelő fordítás, de vagy Nő vagyok vagy Én egy nő vagyok, az Én nő vagyok-ot leginkább akkor tudom elképzelni, amikor 'másnak nézik a hölgyet ;)

September 10, 2014

Irusejka

Why is "Vagyok nő" incorect? (I'm trying to learn Hungarian through this course)

April 17, 2016

Levi578960

Én nő vagyok

September 25, 2016

Levi578960

K

September 25, 2016

szabomark5

Mert nem tudom

October 14, 2017

Elisabeth243524

Én egy nő vagyok

October 14, 2018

IllsLvia

I am a woman szép mondat

November 24, 2018

FerencKlcz

A women az nem többes szám? Woman lenne szerintem a jó.

December 28, 2018

Edit05

De

June 6, 2014

Edit05

Oké,értem, szeretnék tovább lépni

June 6, 2014

Ricsi723

I am a man hehe

December 21, 2014

OlinkaIlona

I am a woman

March 12, 2014

GalLajosn

Hogy erted

April 26, 2014

lilike67

én is az vagyok

December 10, 2014

lilike67

ugy ahogy

December 10, 2014

Pajtli

Nő vagyok.

September 6, 2014

zilvus

vagy: lenni én egy nő :-)

March 27, 2014

cukilara

én nő vagyok

February 20, 2014

TheBelorn

Én nem vagyok nő! (^_-)

May 17, 2014

TheBelorn

De szeretem a jó csajokat... ;-) :-* <3

May 17, 2014

Vill348778

Köszönjük! ;)

May 26, 2016

bbence18

Nxbynjxns

June 6, 2014

IldikNemes1

Vagyok nő

March 10, 2014

bajariteodora

Rkggk

May 17, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.