A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat the crab."

Fordítás:Megeszem a rákot.

4 éve

32 hozzászólás


20030425

Szeeeeeeegény!

4 éve

NagyTamsLevente

Az.

2 éve

KittiRadke

Az emberek egy resze eszik rakot, szoval ez a mondat nem akkora baromsag..

3 éve

bpeti56

Miért fúj? A rák finom...

2 éve

kkm758590

Ja az

4 hónapja

Sanyi200302

ki eszik rákot sajnálom szegényt

3 éve

NagyTamsLevente

Én is..

2 éve

lacika49

A rákot eszek az vééletlenül nem egy szinoníma?

3 éve

erdos.gota

Én azt írtam véletlen, hogy "etetem a rákot".

3 éve

kkm758590

A rák az jóóóó és finom like.

4 hónapja

kkm758590

Ohm

4 hónapja

SzekeresEr4

Eszem és a megeszem? Nem értem mikor melyiket kell használni.

4 hónapja

szandi384331

Ezt ense

3 hónapja

nekenyeres
nekenyeres

Rákot eszem (Valamit eszem.)

A rákot megeszem (Azt a valamit megeszem.)

3 hónapja

zsfi418181

Rákot eszem mèrt nem jó?

3 hónapja

Mariann521798

Komolyan.. azt írtam hogy "Rákot eszem" és nem jó. Pedig eddig minden ilyen "I eat the/a..." mondatnál elfogadta azt hogy "... eszem". Pedig kb ugyan azt jelenti. Fuck logic

3 hónapja

Zita20031

Fuj

3 éve

pinterkor

Én nem eszek rákot

11 hónapja

ZoltnGyzVa

"Eszem a rákot" Ez vajon miért nem jó?

4 hónapja

csenge503319

Ki enne rakot???????????? Fuuuuuujjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!

3 éve

LackoVerme

Ja

1 éve

Szotyi10

Miért nem jó az ha azt irom "én eszek rákot"

2 éve

EditMszros
EditMszros

Mert ott van a névelő

6 hónapja

pinterkor

Én azt írtam hogy megeszem a rák

11 hónapja

vilmos301887

Ja rossz a rák.

1 éve

pamperozpazepan

fújjjjjjjjjjjj

3 éve

HJWdesign

Miért nem fogadja el azt, hogy: "I eat the grab"??? Túl son kritikát írtam??? Hülye duringó

3 éve

droid001

mert magyarul kellet írni azaz fordítani :)

1 éve

kkm758590

Bmeg nem vagy normális.

4 hónapja

regibaba1

nem hulye mi vagyunk a bolondok

1 éve