A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The woman drinks water."

Fordítás:A nő vizet iszik.

4 éve

30 hozzászólás


herczegmarton

Mert E/3-ban az ige kap egy s-t

4 éve

betti45

Igaz

3 éve

vanda3210

ez nem is annyira nehéz

3 éve

Kilmer.Trotter

"A"-t hallottam "the" helyett.

4 éve

-mate001-

Igen,nagyon hülye a kiejtése.

3 éve

bpeti06

:)

3 éve

Harga
Harga

Bárcsak az enyém lenne ilyen "hülye ".

8 hónapja

bpeti06

én jól hallottam

3 éve

Evander137

A hölgyet nem fogadta el.... pls

2 éve

KarcsaiIlo

Ne szòljatok meg 81 evesen kezdem!

1 éve

Harga
Harga

Gratulálok!

1 éve

ErzsbetOnd

Gratulálok én 68 évesen .

8 hónapja

Maci_Laci

És se hallom az elején a "The"-ből a "Th"-t. Inkább "A"-nak hallanám.

4 éve

Vill348778

Én "We"-nek. Teljesen félre hallom, de tudom hogy "The"-val értelmes.

2 éve

FerencKolo1

Egy alma a körte

7 hónapja

Harga
Harga

Végül is tényleg mindegy, a lényeg, hogy megjegyezzük, amit így hallunk, azt hogy írják és mit jelent.

7 hónapja

bpeti06

én jól hallottam

3 éve

JohannaGgl

Igazából ez könnyű csak rá kell jönni

3 éve

bpeti06

ez igaz

3 éve

Barbi554355

Én jol irtam mégsem fogadta el

2 éve

lazar320633

No no. Elhibáztam.:(

2 éve

Rossy646487

Sztem ez baromi könnyü

11 hónapja

Szuperpeti

rohadjon meg

6 hónapja

bpeti06

nagyon könnyű

3 éve

tamasjenei

2 feladvánnyal ezelőtt ugyanerre csak a drinkinget fogadta el, ennel elfogadta az alapot. miért?

4 éve

Harga
Harga

Melyikben?

4 éve

Ogre7912

miért drinks és miért nem drink? :D

4 éve

juhasz_agi

Mert egyes szám harmadik személybe kell az s rag.

4 éve

BlintBoglr

Mert ha Ő róla szól a szöveg akkor s ragot kap MINDIG! :)

4 éve

Szafi10

Mert nm ugyanaz

3 éve

Kapcsolódó fórumok