"May the force be with you."

Fordítás:Az erő legyen veled.

February 2, 2014

30 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Cherrishish

Valaki nagyon Star Wars fan volt :D


LikeMike90

Május negyedike legyen veled :D


Adam_Szabo

Alien május elseje ;)


kosHodnik

Ich bin dein father Luke! :)))


lidercke

van ember, aki ezt elrontja? : )


blazmah

Képzeld van... utána még be is jelenti a hülyeségét :P


silabus

Lehet, hogy hülyeség, de akkor cseréltesd le az akadémia és a google szótárát, mivel mindkettő szerint a may az lehet és nem legyen. A nagyszótárt és egynyelvűeket még nem tudtam megnézni. Azért van olyan kérdésem, hogy itt most a tanulással foglalkozunk, vagy egymás sértegetésével?


ELLA211

"Szabad erőszakosnak lenni veled." Én igy forditottam. :))))


bettibebi

Még több ilyen híres mondást szeretnék itt látni! BIG LIKE!


Mamemimomu73

Vááááháháááá! Ez nagyot ütött! :D


SzabCsaba9

majus 4-en talakozunk - nem fogadja el! :)


Tams278981

Én is direkt beírtam, hátha ezt is elfogadja, de csalódnom kellett...


SaturdayplaceTom

Azémeraz fourth lettvón, nem force. :) (Tudom, tudom, hogy viccöltél, de én is. :) )


SzabCsaba9

"A nemzetközi Star Wars-napot minden év május negyedikén tartják a Csillagok háborúja-sorozat rajongói.A dátum eredete egy angol szójáték. A filmek visszatérő mondata, „Az erő legyen veled!” eredetileg, angol nyelven így hangzik: „May the force be with you!”, amit könnyen „May the fourth be with you!”-nak (Május negyedike legyen veled!) lehet érteni vagy mondani.A szójáték a Csillagok háborúja IV: Egy új remény 1977-es bemutatója után két évvel lett ismert. 1979. május 4-én, Margaret Thatcher, az Egyesült Királyság első női miniszerelnökének megválasztása után pártja a következő hirdetéssel köszöntötte a London Evening News-ban: "May the Fourth Be with You, Maggie. Congratulations." (Május negyedike legyen veled, Maggie. Gratulálunk.)" https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Star_Wars-nap


Greg205011

Thanks a lot it was very interesting.


rock4ever

a jedi knight játékban may the power be with you volt


PLengyel2

Az egyfajta fikázás volt, meg hozza is teszi a mondat vegen lenézően, h Dzsedáj! ;-)


nyusziagyar

Ott akkor nagyon elrontották. XD


ndaray

Királyok voltatok ezzel ;)


LszlUgrai

Miért nem felkiáltójel?


ubovics1

i am a minion of the dark side


KalocsaSza

Én vagyok az apád!:D


csabesz3

A mondat jelentését elsőre elkaptam,de piszok nehezen tudtam helyesen lepingálni,mert visszhangzott a tabletem!


N.Zs.Cs

Az erő legyen mindannyiótokkal :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.