1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "May the force be with you."

"May the force be with you."

Fordítás:Az erő legyen veled!

February 2, 2014

22 hozzászólás


Cherrishish

Valaki nagyon Star Wars fan volt :D


LikeMike90

Május negyedike legyen veled :D


Adam_Szabo

Alien május elseje ;)


kosHodnik

Ich bin dein father Luke! :)))


lidercke

van ember, aki ezt elrontja? : )


Nitram.

Képzeld van... utána még be is jelenti a hülyeségét :P


bettibebi

Még több ilyen híres mondást szeretnék itt látni! BIG LIKE!


rock4ever

a jedi knight játékban may the power be with you volt


nyusziagyar

Ott akkor nagyon elrontották. XD


PLengyel2

Az egyfajta fikázás volt, meg hozza is teszi a mondat vegen lenézően, h Dzsedáj! ;-)


Mamemimomu73

Vááááháháááá! Ez nagyot ütött! :D


ndaray

Királyok voltatok ezzel ;)


SzabCsaba9

majus 4-en talakozunk - nem fogadja el! :)


Tams278981

Én is direkt beírtam, hátha ezt is elfogadja, de csalódnom kellett...


LszlUgrai

Miért nem felkiáltójel?


ubovics1

i am a minion of the dark side


csabesz3

A mondat jelentését elsőre elkaptam,de piszok nehezen tudtam helyesen lepingálni,mert visszhangzott a tabletem!


KalocsaSza

Én vagyok az apád!:D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.