"May the force be with you."

Fordítás:Az erő legyen veled!

4 éve

29 hozzászólás


Cherrishish

Valaki nagyon Star Wars fan volt :D

4 éve

LikeMike90

Május negyedike legyen veled :D

4 éve

Adam_Szabo

Alien május elseje ;)

3 éve

lidercke
lidercke

van ember, aki ezt elrontja? : )

4 éve

Nitram.
Nitram.

Képzeld van... utána még be is jelenti a hülyeségét :P

4 éve

ELLA211

"Szabad erőszakosnak lenni veled." Én igy forditottam. :))))

4 éve

kosHodnik

Ich bin dein father Luke! :)))

4 éve

EdmondDinu

:D

4 éve

clouddragon

thumbs up :D

4 éve

KrizsanBalazs

Ez zsenialis!!!:D

4 éve

bettibebi

Még több ilyen híres mondást szeretnék itt látni! BIG LIKE!

3 éve

kogu4
kogu4

not only for young people: May I change my name? - No, you may not. Megváltoztathatom a nevem? – Nem.

7 hónapja

rock4ever

a jedi knight játékban may the power be with you volt

4 éve

nyusziagyar

Ott akkor nagyon elrontották. XD

4 éve

PLengyel2

Az egyfajta fikázás volt, meg hozza is teszi a mondat vegen lenézően, h Dzsedáj! ;-)

1 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Vááááháháááá! Ez nagyot ütött! :D

4 éve

ndaray

Királyok voltatok ezzel ;)

3 éve

LszlUgrai

Miért nem felkiáltójel?

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

majus 4-en talakozunk - nem fogadja el! :)

2 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Azémeraz fourth lettvón, nem force. :) (Tudom, tudom, hogy viccöltél, de én is. :) )

1 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

"A nemzetközi Star Wars-napot minden év május negyedikén tartják a Csillagok háborúja-sorozat rajongói.A dátum eredete egy angol szójáték. A filmek visszatérő mondata, „Az erő legyen veled!” eredetileg, angol nyelven így hangzik: „May the force be with you!”, amit könnyen „May the fourth be with you!”-nak (Május negyedike legyen veled!) lehet érteni vagy mondani.A szójáték a Csillagok háborúja IV: Egy új remény 1977-es bemutatója után két évvel lett ismert. 1979. május 4-én, Margaret Thatcher, az Egyesült Királyság első női miniszerelnökének megválasztása után pártja a következő hirdetéssel köszöntötte a London Evening News-ban: "May the Fourth Be with You, Maggie. Congratulations." (Május negyedike legyen veled, Maggie. Gratulálunk.)" https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Star_Wars-nap

1 éve

ubovics1

i am a minion of the dark side

2 éve

csabesz3

A mondat jelentését elsőre elkaptam,de piszok nehezen tudtam helyesen lepingálni,mert visszhangzott a tabletem!

2 éve

malackutya

Ennek a mondatnak fergeteges sikere lett a nagycsoportosok koreben.

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

nézd el nekünk, hogy nem mindenki ilyen besavanyodott! ;)

1 éve

KalocsaSza

Én vagyok az apád!:D

1 éve

lexikee

:D

4 éve

akosboros

Váááááááááááááááááá! :DDDDDD

4 éve

Viego67
7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.