"Maytheforcebewithyou."

Fordítás:Az erő legyen veled!

4 éve

22 hozzászólás


Cherrishish

Valaki nagyon Star Wars fan volt :D

4 éve

LikeMike90

Május negyedike legyen veled :D

4 éve

Adam_Szabo

Alien május elseje ;)

3 éve

lidercke
lidercke

van ember, aki ezt elrontja? : )

4 éve

Nitram.
Nitram.

Képzeld van... utána még be is jelenti a hülyeségét :P

4 éve

kosHodnik

Ich bin dein father Luke! :)))

4 éve

EdmondDinu

:D

4 éve

clouddragon

thumbs up :D

4 éve

KrizsanBalazs

Ez zsenialis!!!:D

4 éve

bettibebi

Még több ilyen híres mondást szeretnék itt látni! BIG LIKE!

3 éve

rock4ever

a jedi knight játékban may the power be with you volt

4 éve

nyusziagyar

Ott akkor nagyon elrontották. XD

4 éve

PLengyel2

Az egyfajta fikázás volt, meg hozza is teszi a mondat vegen lenézően, h Dzsedáj! ;-)

1 éve

Mamemimomu73
Mamemimomu73

Vááááháháááá! Ez nagyot ütött! :D

4 éve

ndaray

Királyok voltatok ezzel ;)

3 éve

LszlUgrai

Miért nem felkiáltójel?

3 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

majus 4-en talakozunk - nem fogadja el! :)

2 éve

ubovics1

i am a minion of the dark side

2 éve

csabesz3

A mondat jelentését elsőre elkaptam,de piszok nehezen tudtam helyesen lepingálni,mert visszhangzott a tabletem!

2 éve

malackutya

Ennek a mondatnak fergeteges sikere lett a nagycsoportosok koreben.

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

nézd el nekünk, hogy nem mindenki ilyen besavanyodott! ;)

1 éve

KalocsaSza

Én vagyok az apád!:D

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.