"Poor people live in these houses."

Translation:Ezekben a házakban szegény emberek laknak.

July 13, 2016

6 Comments


Evolita

szegeny emberek elnek ezekben a hazakban - is elfogadhato szerintem.

July 13, 2016

woolfool
Mod

Mostantól ez is elfogadott.

July 13, 2016

gwe1980

Szerintem is. Jelentsd ha legközelebb látod. :)

July 13, 2016

Evolita

en mar betegre jelentettem magam... vagy szaz bejelentest sikerult osszehozni 2 nap alatt. Fekete listan lehetek. :-)

July 13, 2016

JMaxGlobal

Értem eszt nagyon!

November 21, 2017

JMaxGlobal

"Ezekben a házakban szegények laknak"- is also acceptable in my view.

November 21, 2017
Learn Hungarian in just 5 minutes a day. For free.