1. Forum
  2. >
  3. Topic: Hungarian
  4. >
  5. "Poor people live in these ho…

"Poor people live in these houses."

Translation:Ezekben a házakban szegény emberek laknak.

July 13, 2016

7 Comments


Evolita

szegeny emberek elnek ezekben a hazakban - is elfogadhato szerintem.


woolfool
Mod

Mostantól ez is elfogadott.


gwe1980

Szerintem is. Jelentsd ha legközelebb látod. :)


Evolita

en mar betegre jelentettem magam... vagy szaz bejelentest sikerult osszehozni 2 nap alatt. Fekete listan lehetek. :-)


JMaxGlobal

"Ezekben a házakban szegények laknak"- is also acceptable in my view.


Forzafiori

Is "ezekben a ha'zakban laknak szege'ny emberek" gramatically wrong, or just not accepted yet? I read it as like as if someone had said their neighborhood was poor and your answer was no, poor people live in THESE houses.


pethoa

Ezekben a házakban szegény emberek élnek.

Learn Hungarian in just 5 minutes a day. For free.