1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A férfi beszél, a nő figyel."

"A férfi beszél, a nő figyel."

Fordítás:He speaks, she listens.

February 2, 2014

6 hozzászólás


KareszCarc

Nincs itt férfi es nő, csak ő meg ő...


SawHun

He (hímnem) She (nőnem) It (semleges nem)

"Kissé nehezítettek rajta, hogy nem írták ki, hogy "man" és "woman".


Lyzbet

Bár igazad van , de ne felejtsd a he lehet (boy) is, a she pedig (girl) :)


boboria

néz meg egy másik nyelvet, itt alig van utalás a nemekre. hadd használják ki


JaMi75

ez azért fura! az előzőnél says-re elfogadta a beszél-t most meg csak a talk-ot :D


Rekkancs

A say az azt jelenti hogy mond valamit.A speaks a beszél és a talk általában találkozást,találkozót jelent:)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés