1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl drinks the tea."

"The girl drinks the tea."

Fordítás:A lány megissza a teát.

February 2, 2014

16 hozzászólás


knaus989

a lány teát iszik


katicaaa2001

En is eszt irtam de nem jo mert ott van a kozepen az a betu vagyis a the :))


ujgyerek

issza és az iszik között nem sok különbség van


Fokka11

A mondat nem folyamatos jelenben van. Ezért knaus989 a megfelelő.


AladrFodor

a leány teát iszik............korrekt


Amazon86

A lány teázik. - Miért nem jó?


genin83

Mert ott a drinks...


gborzug

Miért nem jó hogy: a lány teát iszik


iheliotrop

A lány teát iszik


06betti06

a lány teát iszik .... ez mért rossz ???


fectroll

A 'the' által lesz 'megissza', ugyanis "A lány teát iszik" így néz ki: The girl drinks tea. THE GIRL DRINKS THE TEA - A lány megissza a teát.


Evelin971415

Az miért nem jó,hogy:A lány teát iszik??


eminens2

Alanyi ragozás: teát iszik. Tárgyas ragozás: a teát issza. Másik példa: alanyi ragozás: egy könyvet olvas, tárgyas ragozás: a könyvet olvassa. 2018.05.21.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.