A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girl drinks the tea."

Fordítás:A lány megissza a teát.

4 éve

16 hozzászólás


knaus989

a lány teát iszik

4 éve

katicaaa2001

En is eszt irtam de nem jo mert ott van a kozepen az a betu vagyis a the :))

4 éve

ujgyerek

issza és az iszik között nem sok különbség van

4 éve

marcell170894

Ja

4 hónapja

Fokka11

A mondat nem folyamatos jelenben van. Ezért knaus989 a megfelelő.

4 éve

AladrFodor

a leány teát iszik............korrekt

4 éve

Amazon86

A lány teázik. - Miért nem jó?

4 éve

genin83

Mert ott a drinks...

4 éve

gborzug

Miért nem jó hogy: a lány teát iszik

4 éve

katicaaa2001

Mert ott a the

4 éve

iheliotrop

A lány teát iszik

4 éve

06betti06

a lány teát iszik .... ez mért rossz ???

4 éve

fectroll
fectroll

A 'the' által lesz 'megissza', ugyanis "A lány teát iszik" így néz ki: The girl drinks tea. THE GIRL DRINKS THE TEA - A lány megissza a teát.

4 éve

sztbence

Ott a the

4 éve

Evelin971415

Az miért nem jó,hogy:A lány teát iszik??

11 hónapja

eminens2

Alanyi ragozás: teát iszik. Tárgyas ragozás: a teát issza. Másik példa: alanyi ragozás: egy könyvet olvas, tárgyas ragozás: a könyvet olvassa. 2018.05.21.

4 hónapja