A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hello, how are you?"

Fordítás:Szia, hogy vagy?

4 éve

7 hozzászólás


LaszloHorvath002

"Jó napot, hogy vagy" miért nem jó? A válaszban:" jó napot, hogy van" jelent meg. Az angolok magázódnak?

4 éve

HMoncsi

tudtommal náluk nincs magázódás / tegeződés

3 éve

Tutika91

Hát a hello nem jó napot

2 éve

Petra321538

Az angoloknál a 'you' forma hármat jelent egy személyben :D jelentései: Te, Ti, Ön/Önök. Ezért mondják, hogy nincs külön magázódási forma, mert ugyanazt használják, mint tegeződéskor. :)

2 éve

Mate_mc

Nekem még azt is elfogadta hogy" Szeva hugy vagy???".

3 éve

kriszmartin

Nekem meg aszt is hogy hellò ka hogy vagy?

3 éve

SzilgyiBal3

Jó is és rossz is ez a mondat.

4 hónapja

Kapcsolódó fórumok