"Hello, how are you?"

Fordítás:Szia, hogy vagy?

4 éve

36 hozzászólás


LaszloHorvath002

"Jó napot, hogy vagy" miért nem jó? A válaszban:" jó napot, hogy van" jelent meg. Az angolok magázódnak?

4 éve

HMoncsi

tudtommal náluk nincs magázódás / tegeződés

3 éve

Gabika20050501

Aha persze

3 éve

Tutika91

Hát a hello nem jó napot

2 éve

Petra321538

Az angoloknál a 'you' forma hármat jelent egy személyben :D jelentései: Te, Ti, Ön/Önök. Ezért mondják, hogy nincs külön magázódási forma, mert ugyanazt használják, mint tegeződéskor. :)

2 éve

Mate_mc

Nekem még azt is elfogadta hogy" Szeva hugy vagy???".

4 éve

kriszmartin

Nekem meg aszt is hogy hellò ka hogy vagy?

4 éve

SzilgyiBal3

Jó is és rossz is ez a mondat.

6 hónapja

Fec112763
Fec112763

Itt Írországban ez így hangzik: Hello, howar'ye? A válasz: Hello, not too bad. (ez egy normál köszönés ebben a formában. :D)

1 hónapja

HalszIboly

Szia te hogy vagy?

3 éve

Alcsiii

Miért nem jó a "hali hogy vagy"?

3 éve

RangaSandor

az angolba van magázodás???

2 éve

VivienPals

Sziasztok

2 éve

Fanni12345678987

A "hello",tényleg nem a "jó napot",de szerintem az is jó lenne,úgyhogy nem értem.

2 éve

eveboy21

A "hello, how r u" miért nem jó? :)

4 éve

Boboka666

Nem mondtam semmit és elfogata :D

4 éve

almadinnye

Olyankor nem lehet "leellenőriztetni" ha semmit sem irsz -_-

3 éve

Gabika20050501

Ezek miert vannak ki irba

3 éve

LilienPigler

Meg a YOU is benne van ami te illetve ti szóval... értitek.

3 éve

istvantaka3

How are you Hogy vagy te!!!!!!!!!!! Dou look. You don't no good transleting

10 hónapja

kocka6

szia, hogy érzed magad?!

miért nem jo?!

4 éve

galnekkriszta

Az inkább : Hello, how do you feel?

4 éve

Atti2004

Igen

4 éve

Mate_mc

Nem kötözködni akarok de a profilképed úgy néz ki mint a Gigarealisztikus Tigris a Nagyfaterbáttyóból! ; )

4 éve

inujasa12

mert nincs benne az érzed s a magad

4 éve

selli69

Nem is kell bele, ez egy szimpla köszönés, kutya nem kíváncsi rá, hogy vagy. Fordítás: Helló vagy szia.

4 éve

Csimpasz

Ez nem teljesen igaz, szerintem. Tényleg nem azért kérdezik, hogy meséld el magadról részletesen hogy érzed magad. Csak egy illedelmesebb köszönés, mint a "Hi". Egy "Fine, thank you" egyszerű válasszal le is tudtuk a köszönést :)

4 éve

JudithMadai

Az angolok nagyon udvarias emberek!Nekunk Magyaroknak eloszor furcsa,hogy egy idegen pl. egy penztaros,ugy udvozol: Hello,how are you? Erre valojaban nem is var valaszt senki. Vagy ha valaszolsz, egyetlen helyes valasz letezik: Fine, thanks and you? Es akkor viszonoztad is az udvariassagot. Itt kotelezo jol erezni magad! Az egy mas szitu ha azt szeretned valakivel tudatni,hogy rosszul vagy,stb. akkor johet a feel ige...

4 éve

gigi0827

A kérdés Hello how are you Nem pedig amit te irtál Haho :'( :'( :'( :'(

3 éve

gigi0827

A kérdés Hello how are you Nem pedig amit te irtál Haho :'(

3 éve

Emma13109

A ,,How are you?" Az nem azt jelenti hogy ,,Hány éves vagy?"?????

2 éve

galnekkriszta

How old are you? = Hány éves vagy?

2 éve

gabomamo

üdv, hogy van? magázódva is lehet szerintem

4 éve

Arkagyina

igen, a magázódó forma miért nem jó? Üdv, hogy van?

4 éve

LegenDaro

Angolban nincs magázódás, úgyhogy felesleges is úgy leírni.

4 éve

Arkagyina

Vagy tegeződés nincs. Fordításkor meg kell különböztetni mégis, mert magyarul furcsa lenne, ha felnőttek első találkozáskor, hivatalos alkalmakkor tegeződnének.

4 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.