1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ab acht bin ich zu Hause."

"Ab acht bin ich zu Hause."

Çeviri:Saat sekizden itibaren evdeyim.

July 13, 2016

7 Yorum


AryanZagro

Zaman belirten kelime veya zarf basta kullanildiginda ondan sonra fill,fiilden sonra ozne kullanilir


GamzeZeren

Neden "ab acht ich bin zu Hause" değil?


suna_su

Almanca cümle diziliminde fiil her zaman ikinci sırada geldiği için.


Murat865086

sanırım bu konuda istisnalar da var?


ihsam1

Saat sekizden beri evdeyimi kabul etmiyor. neden???


Yusuf12613

zaman bildren kelime+fiil+özne+....


MehmetCem8

Şimdi bu geçmiş zaman mı gelecek zaman mı? Sekizden itibaren evde olacağım mı yoksa sekizden beri evdeyim mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.