Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ab acht bin ich zu Hause."

Çeviri:Saat sekizden itibaren evdeyim.

2 yıl önce

5 Yorum


AryanZagro

Zaman belirten kelime veya zarf basta kullanildiginda ondan sonra fill,fiilden sonra ozne kullanilir

1 yıl önce

GamzeZeren

Neden "ab acht ich bin zu Hause" değil?

2 yıl önce

suna_su

Almanca cümle diziliminde fiil her zaman ikinci sırada geldiği için.

2 yıl önce

Murat865086

sanırım bu konuda istisnalar da var?

1 yıl önce

ihsam1

Saat sekizden beri evdeyimi kabul etmiyor. neden???

1 yıl önce