"Ab acht bin ich zu Hause."

Çeviri:Saat sekizden itibaren evdeyim.

July 13, 2016

5 Yorum


AryanZagro

Zaman belirten kelime veya zarf basta kullanildiginda ondan sonra fill,fiilden sonra ozne kullanilir

May 25, 2017

GamzeZeren

Neden "ab acht ich bin zu Hause" değil?

July 13, 2016

suna_su

Almanca cümle diziliminde fiil her zaman ikinci sırada geldiği için.

July 13, 2016

Murat865086

sanırım bu konuda istisnalar da var?

May 16, 2017

ihsam1

Saat sekizden beri evdeyimi kabul etmiyor. neden???

August 18, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.