"Take it and eat it!"

Fordítás:Vedd el és edd meg!

4 éve

15 hozzászólás


MiksaVczi

"Vegyél és edd meg!" ugyanazt jelenti, miért nem fogadja el helyesnek?

4 éve

Kovacs-Kata

gondolom, a program úgy működik, h be van írva x helyes válasz, azaz x séma, s ráhelyezi a tiedet a sémára, s megnézi, h egyezik-e. a vegyél nincs közte. szerintem nem végez mondat elemzést. egyszerű hasonlítással értékel :)

4 éve

dojia5

ugyanezt írtam, de annyira kis pontos ez a program.. én meg felületes :) eat it = edd meg ezt vagy egyed ezt ("it" a lényeg, rámutat, hogy azt ott)

4 éve

Lilith1211

felszólító mondatban az angol nem használ személyes névmást!

3 éve

edit.kekes

Ez ugyanazt jelenti, miert nem fogadja el?

4 éve

WannaBeTalk

Le kellett volna ide írnod, hogy mit gondoltál helyesnek. Csak így lesz korrekt a visszajelzésed.

4 éve

Gizus123

Én azt írtam, hogy "vegyél és egyél!", de nem fogadta el. Ebben az esetben az angol használ valami más megkülönböztetést?

4 éve

szirmill

Magyarul sem ugyanazt jelenti, hogy 'vegyél és egyél', mint a 'vedd el és edd meg'. Kicsit kibővítve a mondatokat jobban érthető talán: Vegyél valamit és egyél valamit. vagy Vedd el azt és edd meg azt. Angolul: Take something and eat something. vagy Take it and eat it. Az első általános, a második konkrét.

4 éve

eminens2

Az "it" mutatja a tárgyas ragozást. Pl: Vegyél valamit=alanyi ragozás. Vedd azt=tárgyas ragozás.

7 hónapja

hanus.jozsef

Vigyed és egyed. Miért nem jó

4 éve

Kiss.Zoltan

Mobilon lemardt egy 'd' és hibás. Lol eddig olyan brutál elirásokat elfogadott, hogy az én hajam is égnekállt.

4 éve

GborJuhsz4

Vedd és edd :D

4 éve

fectroll
fectroll

Sőt a 'cross - kereszt' - et sem fordíthatod úgy, hogy köröszt. Ilyen egyszerű ez, nem? De.

4 éve

KVPrisca

Ez kicsit olyan mint egy reklám. :-)

4 éve

-Redemptio

Csak 1 db meg et lehetett vàlasztani a helyes vàlaszhoz kettő kéne! :)))

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.