1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Take it and eat it!"

"Take it and eat it!"

Fordítás:Vedd el és edd meg!

February 2, 2014

14 hozzászólás


MiksaVczi

"Vegyél és edd meg!" ugyanazt jelenti, miért nem fogadja el helyesnek?


Kovacs-Kata

gondolom, a program úgy működik, h be van írva x helyes válasz, azaz x séma, s ráhelyezi a tiedet a sémára, s megnézi, h egyezik-e. a vegyél nincs közte. szerintem nem végez mondat elemzést. egyszerű hasonlítással értékel :)


dojia5

ugyanezt írtam, de annyira kis pontos ez a program.. én meg felületes :) eat it = edd meg ezt vagy egyed ezt ("it" a lényeg, rámutat, hogy azt ott)


Lilith1211

felszólító mondatban az angol nem használ személyes névmást!


edit.kekes

Ez ugyanazt jelenti, miert nem fogadja el?


WannaBeTalk

Le kellett volna ide írnod, hogy mit gondoltál helyesnek. Csak így lesz korrekt a visszajelzésed.


Gizus123

Én azt írtam, hogy "vegyél és egyél!", de nem fogadta el. Ebben az esetben az angol használ valami más megkülönböztetést?


szirmill

Magyarul sem ugyanazt jelenti, hogy 'vegyél és egyél', mint a 'vedd el és edd meg'. Kicsit kibővítve a mondatokat jobban érthető talán: Vegyél valamit és egyél valamit. vagy Vedd el azt és edd meg azt. Angolul: Take something and eat something. vagy Take it and eat it. Az első általános, a második konkrét.


eminens2

Az "it" mutatja a tárgyas ragozást. Pl: Vegyél valamit=alanyi ragozás. Vedd azt=tárgyas ragozás.


hanus.jozsef

Vigyed és egyed. Miért nem jó


Kiss.Zoltan

Mobilon lemardt egy 'd' és hibás. Lol eddig olyan brutál elirásokat elfogadott, hogy az én hajam is égnekállt.


JuhGabab

Vedd és edd :D


fectroll

Sőt a 'cross - kereszt' - et sem fordíthatod úgy, hogy köröszt. Ilyen egyszerű ez, nem? De.


KVPrisca

Ez kicsit olyan mint egy reklám. :-)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.