1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir fincan daha çay içiyoruz…

"Bir fincan daha çay içiyoruz."

Çeviri:Wir trinken eine weitere Tasse Tee.

July 13, 2016

4 Yorum


candost2

Wir trinken noch eine Tasse Tee. Doğru cevap olabilir mi? Raporladım.


MeteUlku

"noch" zarf, "weitere" sıfat. Pek emin değilim ama "noch", "ilaveten" / "fazladan" demek olabilir.


SabineBergmann1

anlami ayni ve bence daha doğal.


BerlinerTR

Ein weiteres/weitere/weiterer=One more=Bir tane daha... Tasse artikeli Die olduğu için, weitere.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.