A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Rizst eszem, noha nem szeretem."

Fordítás:I eat rice even though I do not like it.

4 éve

10 hozzászólás


Greenbird100

miért nem jó az 'although' ebben a mondatban?

4 éve

der_csoppy
der_csoppy

jónak kellene lennie, jelentsd.

4 éve

DavidKozma

ebben egyáltalán nem vagyok biztos, de én ezt valahogy mindig az "even" szó nélkül használom. Úgy teljesen helytelen?

4 éve

der_csoppy
der_csoppy

nem, annak is jónak kellene lennie.

4 éve

marcimacska

Jó is,elfogadja

4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Nekem is.

4 éve

kkrisztaaa

even if itt nem használható?

4 éve

FromLimerick

even if - még akkor is ha, mindenképpen ha jelentés benne kell, h legyen

3 éve

LeoMessi79

Az even though a though nyomatékosított alakja de a jelentése ugyanaz. Akkor miért is nem fogadja el a program?

3 éve

fujicat15

nekem az 1. és 2. válasznak ugyanazt hozta, amit mellesleg a helyes válasznak is hozott - no comment

3 éve