Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The woman has girls."

Çeviri:Kadının kızları var.

4 yıl önce

49 Yorum


sivas_58_

kadın kızlara sahiptir yazdım yanlış diye bu ne ya

4 yıl önce

elifuzuner

Kadının kızları vardır yazıcakaın

3 yıl önce

ElifDuru4

Sabır,akıl

2 yıl önce

sude866605

Ben de öyle dedim bana da yanlış dedi

2 ay önce

kasim3069

The çoğul ek diye düşündüm, bu nedenle "Kadınların kızları var." yazdım. Yanlış gördü.

3 yıl önce

SevgiSeker

Aynen bende onu yazdım yanlış çıktı.

3 ay önce

Beyza465469

söylüyosunuz haberini

olsun

2 yıl önce

Beyza767864

Ya doğruyu diyorum yanlış yaptın diyor :(

10 ay önce

iremkoylahisar

women diye anlaşiliyor.

4 yıl önce

elzemnisa

The woman "has" girls demiş, women deseydi "have" demesi gerekirdi. Buradan tahmin edebilirsiniz.

1 yıl önce

Hac837049

Yes

4 ay önce

ozdemirz

The woman has book. Kitap kadinda oluyor da bu kizlar kadinda olmuyor?! Kim ilgileniyor yoksa kendi kendimize mi yaziyoruz&#@

3 yıl önce

hilalav

okurken women de woman da aynı okunuyor nasıl anlicaz

3 yıl önce

elzemnisa

The woman "has" girls demiş, women deseydi "have" demesi gerekirdi. Buradan tahmin edebilirsiniz. Zaten çok benzer olsa da tam olarak aynı okunmuyor dikkat ederseniz fark edebilirsiniz.

1 yıl önce

hilalav

teşekkür ederim :)

1 yıl önce

TyraelMaltheal_7

Kadın kızlara sahip yazdım bu çıktı = ...var kalıbını kullanalım, ne o öyle köle tüccarı gibi! :-)

Doğru aslında birazda yorumlamak gerekiyor. :)

3 yıl önce

Erencan857274

Arkadaşlar sizce bu uygulama yararlı mı ? Cevap istiyorum

3 yıl önce

nefise402216

Aynısı olarak öyleyemiyirum galiba

3 yıl önce

M.Kadir2

Duydugun seyi yaz dedi ben women olarak duydum. Yanlis diyo. Adama bak ya.. Ne duydugumu nerden biliyo

2 yıl önce

elzemnisa

The woman "has" girls demiş, women deseydi "have" demesi gerekirdi. Buradan tahmin edebilirsiniz.

1 yıl önce

BarErdodu

The woman dediginde =kadınlar tercumanı istiyorsa burdada kadınların çocukları var dememiz lazım o zaman onlara göre

2 yıl önce

elzemnisa

"Girl" yerine "daughter" kelimesini kullanmak daha doğru olmaz mı? Benim hatun anlamında my girl kalıbının kullanıldığını çok duydum fakat "The woman has girls." pek uygun olmamış sanki?

1 yıl önce

sultancoku4

benı anlamıyo kı

1 yıl önce

havana330388

ben kızlar kadında dedim çevirinin 'Kadının kızları var' olması için cümlenin ' The woman has the girl' olması gerekmiyor mu sonuçta the ismin -i halini belirtiyordu

1 yıl önce

merve338783

Hafta sonu tılsımı nasıl alınır bilen var mı

1 yıl önce

Kukulka_ba

Salam her kese.men azeriyem.neden have yok has yaziyormuwum?

1 yıl önce

Kukulka_ba

Salam

1 yıl önce

Beyza767864

Ufff

10 ay önce

hunkar12

Burada kız evlat olarak doughter kullanması gerekmez miydi.

5 ay önce

zeynep151655

Söylerken women diyor anlamadım

4 ay önce

VedatKyak

Kadın kız çocuklarına sahip yazdım benimki de olmadı bir yanşlık var

3 ay önce

Ece343789

Son kelimeyi yazmayi unuttumm:(

1 ay önce

timuinolgu

Rose anladim

4 yıl önce

Selenator2000

O kadının kızları var dedim.O harfi yüzünden kaybettim

4 yıl önce

KenanIpek1

Kadinlar bir kizdir . Dedi ama girls yazmadigim icim yanlis dedi

3 yıl önce

Aaksacli

kadının kızları var neden yanlış dedi

3 yıl önce

semanur1971

Sahip kelimesini kullanınca ne o oyle köle tüccarı gibi diye yorum geldi gulmekten yarıldım..Bunu yazan kim olaki merak ettim.

3 yıl önce

mbbdiyorki

Kadının kızları yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

ElifDuru4

İngilizce yazacaksın

2 yıl önce

AEfeKvlcm

Kadın kızlara sahip olur mu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

anlam olarak tuhaf olur :) Kizlari kadin satin almis gibi

4 yıl önce

OlguOZAN

:)

4 yıl önce

sevvalkundakci

The koymadım diye yanlış sayıyo :(

4 yıl önce

rabianuribo

saymaması gerekirdi yazık olmuş

4 yıl önce

sinankolik

Has ne demek ???

4 yıl önce

denizsoylular

Sahiplik

4 yıl önce

volkanzaro

Var demek

4 yıl önce

Niyaziylmaz

FLi

4 yıl önce

AHMET_TALHA

valla abi bu ne bohtan bi site

3 yıl önce