1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yes, I speak English."

"Yes, I speak English."

Çeviri:Evet, ben İngilizce biliyorum.

February 2, 2014

192 Yorum


riza.karab

Konuşmak mi bilmekmi

February 7, 2014

BuYuksel

İ know : ben biliyorum

İ speak : ben konuşurum

Bi sorun var

July 1, 2014

incikin_

"Speak" sözcüğünün başlıca anlamı "konuşmak; ancak

İngilizcede dil bilmek "speak ile ifade ediliyor.
Dolayısıyla İngilizce kurallarına göre:

● "I know English." YANLIŞ
● "I speak English." DOĞRU

Türkçede ise bunu söylemenin en doğal biçimi: "İngilizce biliyorum".
Çünkü "İngilizce konuşuyorum." dersek sanki şu dakika biriyle o dilde konuşuyorum gibi anlaşılıyor.

Dolayısıyla aynı kavramı iki dilde farklı sözcüklerle ifade ettiğimiz bazı durumlar olabiliyor.

August 25, 2016

seydi460906

Hello!Speak kelimesi bazı yerlerde biliyorum bazı yerlerde de konuşuyorum anlamında kullanılıyor..bunu neye göre ayıracağız?farkı nasıl bulacağız?..thanks!

November 18, 2018

brahimnce3

Teşekkür ederim :)

July 25, 2019

EdaAkd

speak aslında konuşmak demek ama galiba cümledeki haline göre değişiyor olabilir. not: emin değilim

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

normalde konuşmak demek ama bu tip cümlelerde daha çok bilmek anlamında çünkü kullanım Türkçede "İngilizce biliyorum" ama İngilizcede "I speak English"

February 9, 2014

emre48869

Yok hayır anlam değişmiyor Doğru olan Ben ingilizce konuşuyorum

March 15, 2019

Muhammed618114

Bir dil geldigi zaman ingilizce ispanyolca gibi bilmek anlaminda Ama I speak olursa konusmak manasinda :)

August 20, 2018

Hseyin489549

Evet ben ingilizce konuşurum cevabı niye yanlış.

August 26, 2018

ahmetKaan789886

Soru hatalı bence

February 1, 2019

Zbeyde802610

İngilizlerde konuşmak Türkçe'de bilmek diye geçer

March 21, 2019

anne369851

Konuşmak

September 19, 2019

begumck

İngilizce konuşurmusun diye sormayiz en basitinden biliyor musun deriz mantiken ben ingilizce biliyorum olacak

January 17, 2015

haticeozatess

Evet ingilizceyi biliyorum niye olmuyo?

January 28, 2015

bandomyyy

hepsinde ben ingilizce bilirim diyo ama bunda değil

January 31, 2015

ToprakTurk

Konuşabiliyorum dedim kabul etmedi aynı şey ama

January 31, 2015

mehmet-sait

Konusabiliyorum yanlis konusuyorum dogru cunku can kullanilmamis ebilir yok

March 26, 2015

timur189866

İ can speak english olursa dedoğin olur. E-bilmek eki lazim

September 4, 2015

tuananursena

ben geçtim ama sizlerde haklısınız önceden banada aynısı oldu bende hatamı düzelttim

February 23, 2015

glese2

Banada aynı şey oluyor

January 21, 2019

CananAHN

Bıktım

March 2, 2015

bengi665

Ben dedimki:evet ben ingilizce konuşmayı biliyorum

February 27, 2015

umutmakina

Sabirli bir calisma ve disiplin ile bu isi burada gelistire bilirim

March 3, 2015

AhmetZahid2

Speak bilmek mi?

March 30, 2015

SenemDila

hayır, speak konuşmak, know bilmek demek

April 21, 2015

Q4rT3x

Hayır konuşmak. Bir hata yapılmış

August 26, 2018

ersinsimsek80

evet, ben ingilizce konuşabiliyorum. dedim ama kabul etmedi

April 20, 2015

HilalMaria

Bu ne ya i know bilmek

October 29, 2015

evvalYeimy

Bir ipucu söyledikten sonra mavi yerin inmesini bekleyi yani 3 sn bekleyin yanlis soylediyseniz bile ka ul eder

December 7, 2015

emirnehir

I don't know.it's boring

February 8, 2015

tolga794909

Bir başka tercüme olarak biliyorum kelimesi kullanıldı fakat cümle içinde know yok yok yok... error verdirmeyin adama.

August 31, 2015

BahadrEker1

Evet ingilizce konuşabiliyorum yazdım hata verdi

October 26, 2015

MertEfe05

ben bilirim değil de ben konuşurum olmaz mıydı?

October 31, 2015

burak149183

Bencede bir sorun var telefuz konusunda

November 2, 2015

sakarsehey

Buraya zaten ingilizcesini söyleyeceksiniz yani sizden telafduz istiyor sadece anlam istemiyor.

November 11, 2015

emirhan818737

Ćbj

November 17, 2015

ezo_08

EE BEN İLGİNİZCE KONUŞURUM DİYORUM YANLIŞ DİYO! İYİCE SİNİRİM BOZULDU BEŞ KULAKLI EŞŞEK!

December 3, 2015

emin1270

aynen

December 9, 2015

Ekinbircan

Speak ingilizcede hem konuşmak hem de bilmek anlamına gelir.I know tanımak(bir şahısı veya bir canlıyı) anlamına gelir.

January 24, 2016

hsnkzyrt

Know = bilmek speak = konuşmak

May 9, 2015

zeynebkara

Kullanıma göre değişir bence

June 23, 2015

nursel553623

Konuşmak diye biliyorum ben

June 30, 2015

Smile829694

"Speak" her iki anlamdada kullanılabiliyor galiba

July 12, 2015

adem324486

Ben ingilizce konusyorum dedim kabul etme acaba dogrusunu kendi biliyorsa solesin..sinir yaptimmm..

July 15, 2015

HalBenHB

Doğrusunu "Evet, ben İngilizce biliyorum" olarak almış. Fakat cümlede şimdiki zamana ait bir ek yok. "Bilirim" olarak geniş zaman olmalı.

July 21, 2015

merve234718

İngilizce konuşabiliyorum neden olmuyor

July 24, 2015

incikin_

"-ebilmek" (konuşabilmek) yapısının İngilizcedeki karşılığı "can".

I can speak English.
(= İngilizce konuşabilirim.)

August 26, 2016

brahimzdem20

Aynen öyle

January 27, 2018

glese2

Evet öyle

January 21, 2019

Fatma573320

Cümle şöyle olmalı: Evet ben İngilizce konuşuyorum

July 29, 2015

emreaymaz

Konuşuyorum değil de konuşurum olacak.

March 24, 2018

Alanis156912

Aynen

September 5, 2015

NilayZeyda

dogru soyledigim halde kabul etmiyor

September 27, 2015

Yusra.kedi.01

Ben konuşurum yazdım kabul etti zaten de doğruydu ama burda altinda konuşurum değil biliyorum yazıyor?!

December 20, 2015

sahender1

Konuşmak, bilmek anlamında kullanılır. Her ikisinide kabul etmeliydi. Saçma geldi.

December 22, 2015

kadererarslan

bur da hata nerde

December 28, 2015

kadererarslan

Yes, l speak English

December 28, 2015

kemalberkK

yes ı speak English

December 29, 2015

TamerKsen

Küfür edicem şimdi speak konusmak anlamina gelmiyormu

January 3, 2016

Limanihaye

Evet ingilizce konuşabiliyorum'a hayır dedi

January 5, 2016

gzde816443

Konuşmak değilmi speak

January 8, 2016

eylul58779

Sorun var gellikle I know ben biliyorum I speak

January 10, 2016

HalukErkl

Hayır

January 27, 2016

EnesBalikci

Spek konuşmak, know bilmek diye biliyorum yanlış mı?

February 21, 2016

eylem705366

Evet ben ingilizce biliyorum

February 22, 2016

duyguumutt

Evet, ben İngilizce konuşurum.

February 25, 2016

EmreAE

Konuşmak yerine biliyorum demişler hata var

February 28, 2016

zlemKar

evet ingilizce konuşabiliyorum neden olmuyor ?

March 1, 2016

Ceyda.CANKAYA

evet, ben İngilizce konuşabiliyorum dedim fakat bunu kabul etmedi

March 23, 2016

selenuzeyen

Speak konuşmak demek

March 30, 2016

serrayksel

Evet canım

April 5, 2016

kral441

konuşa bilirim

olmazmı yaaaaaaaaa

May 3, 2016

azracilek1

ben konusuyorum demesi lazim

May 15, 2016

SahinTopba

Bende biliyorum dedim

May 25, 2016

yakut.kirmizi

bir sorun var konuşabilirim olacaktı

June 24, 2016

metehannduzgun

İngilizcede dil bilmekle konuşmak aynı şeydir.

July 1, 2016

Muratiekda

O soru ben ingilizce konuşuyorum olacak

July 11, 2016

elifbaygul

Sıkıntı var sadece ne istediğini bildigim icin doğru oldu sonucum ancak speak konusmak know bilmektir

July 22, 2016

berfin590946

Ben konuşurum

July 22, 2016

EnesAras

Hatali

August 1, 2016

EmrullahBu3

Kelime çeviri yanlış

August 20, 2016

caglashn34

Ben ingilizce konuşurum demek aslindq

August 22, 2016

Byzbs1905

Burda yanlislikik var speak konusmak demek biliyorum demek knew miydi neydi

August 24, 2016

derinyuzua

Speak konuşmak değilmi ya

August 25, 2016

incikin_

"Speak" sözcüğünün başlıca anlamı "konuşmak; ancak

İngilizcede dil bilmek "speak ile ifade ediliyor.
Dolayısıyla İngilizce kurallarına göre:

● "I know English." YANLIŞ
● "I speak English." DOĞRU

Türkçede ise bunu söylemenin en doğal biçimi: "İngilizce biliyorum".
Çünkü "İngilizce konuşuyorum." dersek sanki şu dakika biriyle o dilde konuşuyorum gibi anlaşılıyor.

Dolayısıyla aynı kavramı iki dilde farklı sözcüklerle ifade ettiğimiz bazı durumlar olabiliyor.

August 25, 2016

SerkanKocabas33

Tayfa candır GGG yi boşverin

September 17, 2016

Melekkavma

Ya cümleye göre değüşiyo

September 19, 2016

harun800725

küçük i yazdım yanlış dedi

November 7, 2016

irematlm

ya hem konuşmak hemde bilmek işte 2 kelime

November 14, 2016

AhmetAnna

bunu yapamayan bu siteyi bir daha kullan masın

November 19, 2016

SlaUzunpna

bence bu soru yanış :(:(:(:(:(

November 21, 2016

Ayegl0708

Bence doğru söylemiş

November 26, 2016

IlCerenIrm

İ Now: ben biliyorum İ speak: konuşurum /konuşabiliyorum

December 21, 2016

Ltf919595

evet ben ingilizce konuşuyorum olmalıydı bilmek know değil mi

January 23, 2017

derman680223

Konusmak olmasi lazim

January 25, 2017

Seyma552655

Hm

February 17, 2017

Zeynepyare607472

Evet

February 22, 2017

clarke267189

Speak konuşmak demek değil mi?

March 5, 2017

ayata14

Konuşmak degil mi yav allah yLlah zznxjjxjfkg

March 16, 2017

Betl522114

Speak biliyorum anlamındada kullanılır

March 21, 2017

NisaErdal1

Speak konuşmak bikere biliyorum değil

March 25, 2017

akif897290

aynen

April 2, 2017

glese2

Spek=konuşmak/konuşur Know=bilmek

January 21, 2019

XCENKX359

Lan bunu doğru yapın salak salak şey yapıyosunuz mal gibi bişeysiniz ben ingilizce konuşa biliyorum olcak ben mi size öğretcem siz mi bana 139 kişi tartışmış düzletmekten acizsiniz

April 2, 2017

MspSweetel

:) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)

April 5, 2017

OSMANDEGER

i know bilirim i speak konusurum degilmii

April 14, 2017

ZerenN.

Speak: konuşmak demek Know: biliyorum Peki bu cümle nasıl "Evet, ben İngilizce biliyorum." oluyor? Normalde "Evet ben İngilizce konuşabilirim." olacaktı. MANTIKSIZ

April 29, 2017

erhandemir446109

Bazı hattaları var dogrularımı yanlış kabul ediyor

May 29, 2017

EGEBARIN

Pipi

June 12, 2017

nurii29

Hatalı

June 24, 2017

CemreDndar

Zaten ingilizce biliyorsan konuşaniliyorsun demek aynı yolla çıkar bide orda konusuyorum yok hatalı değil!!!

July 7, 2017

neptun13

Yes I speak

July 9, 2017

sumeyra397070

Konuşurum olacaktı. Yanluş olmuş

July 20, 2017

mrserlmn

Konusmak speak değilmi? Know bilmek ?

July 25, 2017

glese2

Evet öyle

January 21, 2019

ErenCevher1

Evet,ben ingilizce konuşabiliyorum

July 27, 2017

TalhaDemir941982

Speak konuşmak ne ara bilmek oldu

August 2, 2017

dragotreis

İngilizcede şimdiki zaman halindeki cümlelerde kullanılan istisna birkaç fiil vardır. Bunlar ezberlenmesi gereken dilbilgisi kurallarına bağlı sözcüklerdir. Şaşırtıcı olmaması bakımından gramere bir göz atmanız iyi olur. Yani yorumla ya da sezgisel olarak halledilebilen birşey değildir.

August 7, 2017

dragotreis

Fiil derken yanlış anlamayın bunlar hareket bildiren kök ya da mastar haldeki fiiller demek istedim.

August 7, 2017

Atakan698777

Know. Bilmek demek aq

September 14, 2017

rumeysaorhan

Ama speak konuşmak know bilmek o nasıl yanlış oluyor anlamadım yaaaaaa???????

October 16, 2017

recep680178

Ben konuşurum. Olmalı

November 3, 2017

Gizem275705

I speak mi yoksa I know'mu bu soru yanlış

November 28, 2017

SadiqCeferov

Good morning

December 7, 2017

10187438664

Yahu yaziyi okudum kabul etti bende sabahtan beri turkcesini soyluyodumm

December 13, 2017

AtiyelParl

Speak konuşmak demek

December 21, 2017

EfeDemirok3

Siktimin duolingosu

January 5, 2018

HafsaErdem

Konuşmam olması gerek

January 16, 2018

KbraTopcu2

Konuşmak yerine bilmek yazıyor

January 17, 2018

Sevda363333

Speak konusmak üstüne tıkladığında da konuşmak olarak çıkıyor diger anlami yok

February 5, 2018

sonmezzsafak

Ya abi speak yazıyosunuz bilmek diyosunuz yapmayın gözünüzü seviym

February 13, 2018

habibe854467

Neden I am demoyoruz da sadece I

February 13, 2018

KbraP

Aynen ya konuşmak diyo ama bilmek var sadece

February 28, 2018

HelinKapaz

Ingilizce konuşuyorum olması gerekmez mi ?

March 1, 2018

HelinKapaz

Ingilizce konuşuyorum olmasi gerekmez mi ?

March 1, 2018

elinka972688

bilmek nerde seceneklerde

March 14, 2018

bahattin441553

Ben ingilizce konusurum

March 25, 2018

Elanaz551012

Evet ben ingilizce konusuyorum

May 5, 2018

EsenglBal

Speak bilmek anlamina da mi geliyor?

May 6, 2018

kralmerdo

Yanlıs

May 10, 2018

METN136287

Konuşmak olmalı

May 11, 2018

Missy_Emine

Evet ben ingilizce konuşurum olmalydı

May 12, 2018

leylprensesi

Speak konuşmak değil mi

May 19, 2018

leylprensesi

Speak konuşmak değil mi

May 19, 2018

FurkanUsta10

Evet, ben İngilizce konuşurum.

June 6, 2018

seyhmus2121

X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın

June 7, 2018

eyma193367

Doğrusu:Ben ingilizce konuşuyorum

June 10, 2018

alisabri13

Sorunlu bu

June 20, 2018

mer614142

Konusurm olmasi lazım, yanlışlık var

June 21, 2018

rumeysa83896

Speak konusmak demek duzeltin

June 25, 2018

GamzeEr6

doğrusu ben İngilizce konuşurum olması gerekmiyor mu?

June 26, 2018

nur810197

Ayn

September 13, 2019

hergecemad

Yanlışlık var gibi

July 14, 2018

KadirAte8

Talk konuşmak speak bilmek bence

August 10, 2018

Rvan44624

İngilizce konuşa biliyorsan İngilizce yi biliyorsun demektir

August 17, 2018

Muhammed618114

Arkadaşlar Speak kelimesi bir dili nitelediğinde belirttiginde bilmek anlaminda Ama ı speak dendiginde konusmak manasinda

August 20, 2018

Aye753425

I speak english= ben ingilizce konuşuyorum.

August 21, 2018

Rabia76189

Konuşmak olmalıydı! "I speak English" "İngilizce konuşuyorum."Demektir. "I know English" ise "İngilizce biliyorum." Demektir.

August 27, 2018

KawhiLeona2

Nealaka amk

September 25, 2018

FrhadGzlov

Konuşamak speak,bilmek know

September 29, 2018

Ramazanime14

Şu selcen ve inci denen itici şahıslar yüzünden yorumlara bakmak istemiyorum. Lanet olsun size.

October 13, 2018

koray160110

Evet,ben ingilizce konusuyorum. Mantikli bence

November 9, 2018

emiralmiss

Hatalı

November 12, 2018

OrhanDeniz6

I speak English ben İngilizce konuşurum ve ben İngilizce yi biliyorum anlaminada geliyor

November 15, 2018

kerem131388

evet ben konuşurum olmaz mı ya

December 10, 2018

Aynur702439

'Evet ben İngilizce konuşuyorum' olması gerekmez mi?

December 18, 2018

Meryem856819

Speak : konuşmak Know:bilmek

December 25, 2018

melek486997

Speak =konuşmak demek , bilmek değildir

December 25, 2018

melek486997

Speak = konuşmak demektir, bilmek değildir

December 25, 2018

Figenimano

İngilizce konuşurun

January 13, 2019

Jrx94591

Yes, i speak english:Evet, ben ingilizce konuşurum. Yes, i know english:Evet, ben ingilizce bilirim.

February 14, 2019

BeyzaFidan2

Sorun var düzeltilsin lütfen

March 28, 2019

metin544817

Spaek hem konusma diyonuz hemde isinize gelince saymiyonuz ya bu nedir

April 24, 2019

emre884467

Bu nasil soru lan nxkwmdiwkdnwojdwk

May 24, 2019

MR.Gunner1

Yanlış abisi

June 24, 2019

SeherTrkda

Cevap ben ingilizce konusurum olmayacak mi

June 27, 2019

HayrnisaKn

Bizde "ben" demek gerekmiyor diye dusunuyorum sahıs ekiyle olmuyor mu zaten ?

July 18, 2019

ESC966216

Evet, ben İngilizce konuşurum

July 25, 2019

marsistik

Konuşmak ve bilmek arasında ki fark neeeee

July 30, 2019

nihan274983

Oyle konusmayin dogru konusmuyorsunus

August 16, 2019

Hamzang

I speak yazdim English ustte cikti ona basar ken 2 ye bastim

August 28, 2019

ef71

Valla billa yanlişlik var ı know bir n biliyorum deme E yani I speak bir n İngilizce konuşurum de me k yanlişlik var

September 7, 2019

nur810197

Neden speak olmasina rağmen konuşmak yok

September 13, 2019

KotanTosi

Neden "Evet, ben İngilizce konuşurum." doğru cevap kabul edilmiyor

September 16, 2019

Turkan193471

Duzdu de

October 21, 2019

ddiLL1

Ben badıyorum olmuyor

October 28, 2019

AzraZeynep319495

Bu soru yanlış. Yes, I know English = Evet, ben İngilizce biliyorum Yes, I speak English = ben İngilizce konuşurum Cevap yanlış

November 2, 2019

yamur915603

Evet ben ingilizce konuşuyorum değilmi

November 9, 2019

LgQEj9

Ben çok da gerekli değil

November 14, 2019

INFLAMEMAM

Ben büyük harflerle yazdım kabul etmedi doğru yapmama rağmen

November 15, 2019

Mikail755706

Speak: konuşmak demek. Know: bilmek demek. Ben İngilizce biliyorum: I know English Ben böyle biliyorum. Fakat benim bu cevaba yanlış denildi.

November 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.