1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Yes, I speak English."

"Yes, I speak English."

Çeviri:Evet, ben İngilizce biliyorum.

February 2, 2014

336 Yorum


riza.karab

Konuşmak mi bilmekmi


BuYuksel

İ know : ben biliyorum

İ speak : ben konuşurum

Bi sorun var


incikin_

"Speak" sözcüğünün başlıca anlamı "konuşmak; ancak

İngilizcede dil bilmek "speak ile ifade ediliyor.
Dolayısıyla İngilizce kurallarına göre:

● "I know English." YANLIŞ
● "I speak English." DOĞRU

Türkçede ise bunu söylemenin en doğal biçimi: "İngilizce biliyorum".
Çünkü "İngilizce konuşuyorum." dersek sanki şu dakika biriyle o dilde konuşuyorum gibi anlaşılıyor.

Dolayısıyla aynı kavramı iki dilde farklı sözcüklerle ifade ettiğimiz bazı durumlar olabiliyor.


seydi460906

Hello!Speak kelimesi bazı yerlerde biliyorum bazı yerlerde de konuşuyorum anlamında kullanılıyor..bunu neye göre ayıracağız?farkı nasıl bulacağız?..thanks!


Deniz_Dilbeste--

Güzel bir şekilde açıkladığın için teşekkür ederim


Sessizdam

O zaman ben konuşurum nasıl yazılıyor?


Mavinin_Delisi

Teşekkürler oldukça faydalı oldu yanlış biliyordum


brahimnce3

Teşekkür ederim :)


Officer45

Bizde aslında "İngilizce konuşabiliyorum" daha cok kullanılan bir cümle.


elift37

Ama oyle olsaydi. I can speak english olurdu


AliMurat142465

"Can" - a bilirim -e bilirim zaten


yasinIscan

Amma uzun yazıyorsun biraz daha kısaltsan daha güzel olur


emre48869

Yanlışın var sen önce türkçeyi öğren sonra yorum yap bilmek le konuşmak kelimesini ayırt eymeyi öğren


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kardeşim sanan burada birley öğreniyorum sen öğren öğle gel noob


Hasan371723

    Cahil o zaman bunu bil bakalım they read us a book


Audi98

    Sen sanki prosun


emre48869

    Sen önce türkçeyi öğren konışmakla bilmek kelimesi ayır et sonra ingilizceyi tercüme et


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Sürekli didişme kendi işine bak


      [aktif olmayan kullanıcı]

        Sen salaksın sana e ❤❤❤


sebine2004

        Aynen bencede çok anlamsız


layasak58

        Tam olarak söylediğimizde anlasilmamasi


YaarMelih

        Aynen ya bıktım


razrushost

        Nasıl bir sorun, anlayamadım.


zekonbir

        Ingilizcesi konuşuyorum, Türkçeye cevrildiginde biliyorum diye geçiyor ?


razrushost

        Anladım. Ama konunun üzerinden 10 ay geçmiş. Hatırlamıyorum. Konuşurum deyince kabul ediyor mu? Etmiyorsa gerçekten bir sorun var. Ben BurakYksel'in i know:ben biliyorum ve i speak: ben konuşurum çevirilerinde bir sorun bulduğunu sanmıştım.


zekonbir

        VALLA hatırlamıyorum :) ama teşkkürler ilgilendiğiniz için modlarmı var acaba yoksa normal kullanıcımısınız :)


razrushost

        Sorun değil... Modlarmı var derken ne demek istediniz?


zekonbir

        moderatörler :D yardımcı olmak adına çalışan insanlar. :d bekçiler :d sanırım sadece bildiklerinizi paylaşıyorsunuz :D teşkkürler tekrar


razrushost

        Evet, sadece bildiklerimi paylaşıyorum moderatör değilim...


razrushost

        İki seçenekten birini yazınca ötekini başka bir doğru cevap olarak gösteriyor, değil mi ama?


EminTopcu

        Speak bu durumda iki anlama da gelebiliyor yanlislik yok


EdaAkd

        speak aslında konuşmak demek ama galiba cümledeki haline göre değişiyor olabilir. not: emin değilim


Selcen_Ozturk

        normalde konuşmak demek ama bu tip cümlelerde daha çok bilmek anlamında çünkü kullanım Türkçede "İngilizce biliyorum" ama İngilizcede "I speak English"


emre48869

        Yok hayır anlam değişmiyor Doğru olan Ben ingilizce konuşuyorum


kalp5

        Konusmak demek ben kesin eminim


Muhammed618114

        Bir dil geldigi zaman ingilizce ispanyolca gibi bilmek anlaminda Ama I speak olursa konusmak manasinda :)


Zbeyde802610

        İngilizlerde konuşmak Türkçe'de bilmek diye geçer


EsmanurKar4849

        haklısın bi öyle bi böyle


hakan195150

        aynı bendede oldu, yanlış dedi ama doğru yaptım


Hseyin489549

        Evet ben ingilizce konuşurum cevabı niye yanlış.


Violet955667

        İkisi aynı anlam taşıyor ingilizce karıştırılacak bir dil değil.İngilizce Almanca Rusça gibi zor bir değil abartmayın lütfen


Sevda.Nr

        Ben ingilizce konusabiliyorum, ingilizce konusma yetenegim var anlamında.


SenemDila

        her ikisi de olur


a_e_b__

        "Konuşmaktır "olsa sanırım daha doğru olur. Çünkü İngilizce'den Türkçe'ye çevirirken "konuşmak" yeterli olmaz.


brkylcn

        I know Ugandaca : Ugandaca diye bir dilin var oldugunu biliyorum...

        I speak Ugandaca: Ugandaca konuşabiliyor ve anyalabiliyorum.


Havva212312

        İngilizce konuşmayı biliyorum diye birşey yok arkadaşlar. Türkçe gibi düşünmeyin. Çevirirken o daha mantıklı olduğu için biliyorum deniyor.


Tubik.

        İkiside kabul ediliyo diye biliyorum


haticeozatess

        Evet ingilizceyi biliyorum niye olmuyo?


ersinsimsek80

        evet, ben ingilizce konuşabiliyorum. dedim ama kabul etmedi


        [aktif olmayan kullanıcı]

          İngilizce konuşurmusun diye sormayiz en basitinden biliyor musun deriz mantiken ben ingilizce biliyorum olacak


bandomyyy

          hepsinde ben ingilizce bilirim diyo ama bunda değil


tuananursena

          ben geçtim ama sizlerde haklısınız önceden banada aynısı oldu bende hatamı düzelttim


glese2

          Banada aynı şey oluyor


HilalMaria

          Bu ne ya i know bilmek


evvalYeimy

          Bir ipucu söyledikten sonra mavi yerin inmesini bekleyi yani 3 sn bekleyin yanlis soylediyseniz bile ka ul eder


ToprakTurk

          Konuşabiliyorum dedim kabul etmedi aynı şey ama


mehmet-sait

          Konusabiliyorum yanlis konusuyorum dogru cunku can kullanilmamis ebilir yok


timur189866

          İ can speak english olursa dedoğin olur. E-bilmek eki lazim


NeeHilalTu

          -ebilmek takisi koymussun. konusurum desen ozaman kabul eder.


bengi665

          Ben dedimki:evet ben ingilizce konuşmayı biliyorum


umutmakina

          Sabirli bir calisma ve disiplin ile bu isi burada gelistire bilirim


SenemDila

          hayır, speak konuşmak, know bilmek demek


Q4rT3x

          Hayır konuşmak. Bir hata yapılmış


ardapolatgil2007

          Hata yok speak in bilmek anlamıda var.


tolga794909

          Bir başka tercüme olarak biliyorum kelimesi kullanıldı fakat cümle içinde know yok yok yok... error verdirmeyin adama.


BahadrEker1

          Evet ingilizce konuşabiliyorum yazdım hata verdi


MertEfe05

          ben bilirim değil de ben konuşurum olmaz mıydı?


burak149183

          Bencede bir sorun var telefuz konusunda


sakarsehey

          Buraya zaten ingilizcesini söyleyeceksiniz yani sizden telafduz istiyor sadece anlam istemiyor.


Ekinbircan

          Speak ingilizcede hem konuşmak hem de bilmek anlamına gelir.I know tanımak(bir şahısı veya bir canlıyı) anlamına gelir.


LatifErenK

          Turkce cevirinizi s2yim


hsnkzyrt

          Know = bilmek speak = konuşmak


zeynebkara

          Kullanıma göre değişir bence


nursel553623

          Konuşmak diye biliyorum ben


Smile829694

          "Speak" her iki anlamdada kullanılabiliyor galiba


adem324486

          Ben ingilizce konusyorum dedim kabul etme acaba dogrusunu kendi biliyorsa solesin..sinir yaptimmm..


HalBenHB

          Doğrusunu "Evet, ben İngilizce biliyorum" olarak almış. Fakat cümlede şimdiki zamana ait bir ek yok. "Bilirim" olarak geniş zaman olmalı.


merve234718

          İngilizce konuşabiliyorum neden olmuyor


incikin_

          "-ebilmek" (konuşabilmek) yapısının İngilizcedeki karşılığı "can".

          I can speak English.
          (= İngilizce konuşabilirim.)


Fatma573320

          Cümle şöyle olmalı: Evet ben İngilizce konuşuyorum


emreaymaz

          Konuşuyorum değil de konuşurum olacak.


NilayZeyda

          dogru soyledigim halde kabul etmiyor


ezo_08

          EE BEN İLGİNİZCE KONUŞURUM DİYORUM YANLIŞ DİYO! İYİCE SİNİRİM BOZULDU BEŞ KULAKLI EŞŞEK!


Yusra.kedi.01

          Ben konuşurum yazdım kabul etti zaten de doğruydu ama burda altinda konuşurum değil biliyorum yazıyor?!


sahender1

          Konuşmak, bilmek anlamında kullanılır. Her ikisinide kabul etmeliydi. Saçma geldi.


kadererarslan

          Yes, l speak English


kemalberkK

          yes ı speak English


TamerKsen

          Küfür edicem şimdi speak konusmak anlamina gelmiyormu


Limanihaye

          Evet ingilizce konuşabiliyorum'a hayır dedi


gzde816443

          Konuşmak değilmi speak


eylul58779

          Sorun var gellikle I know ben biliyorum I speak


EnesBalikci

          Spek konuşmak, know bilmek diye biliyorum yanlış mı?


eylem705366

          Evet ben ingilizce biliyorum


duyguumutt

          Evet, ben İngilizce konuşurum.


EmreAE

          Konuşmak yerine biliyorum demişler hata var


zlemKar

          evet ingilizce konuşabiliyorum neden olmuyor ?


Ceyda.CANKAYA

          evet, ben İngilizce konuşabiliyorum dedim fakat bunu kabul etmedi


selenuzeyen

          Speak konuşmak demek


kral441

          konuşa bilirim

          olmazmı yaaaaaaaaa


azracilek1

          ben konusuyorum demesi lazim


SahinTopba

          Bende biliyorum dedim


yakut.kirmizi

          bir sorun var konuşabilirim olacaktı


          [aktif olmayan kullanıcı]

            İngilizcede dil bilmekle konuşmak aynı şeydir.


Muratiekda

            O soru ben ingilizce konuşuyorum olacak


elifbaygul

            Sıkıntı var sadece ne istediğini bildigim icin doğru oldu sonucum ancak speak konusmak know bilmektir


EmrullahBu3

            Kelime çeviri yanlış


caglashn34

            Ben ingilizce konuşurum demek aslindq


Byzbs1905

            Burda yanlislikik var speak konusmak demek biliyorum demek knew miydi neydi


derinyuzua

            Speak konuşmak değilmi ya


incikin_

            "Speak" sözcüğünün başlıca anlamı "konuşmak; ancak

            İngilizcede dil bilmek "speak ile ifade ediliyor.
            Dolayısıyla İngilizce kurallarına göre:

            ● "I know English." YANLIŞ
            ● "I speak English." DOĞRU

            Türkçede ise bunu söylemenin en doğal biçimi: "İngilizce biliyorum".
            Çünkü "İngilizce konuşuyorum." dersek sanki şu dakika biriyle o dilde konuşuyorum gibi anlaşılıyor.

            Dolayısıyla aynı kavramı iki dilde farklı sözcüklerle ifade ettiğimiz bazı durumlar olabiliyor.


SerkanKocabas33

            Tayfa candır GGG yi boşverin


Melekkavma

            Ya cümleye göre değüşiyo


harun800725

            küçük i yazdım yanlış dedi


irematlm

            ya hem konuşmak hemde bilmek işte 2 kelime


AhmetAnna

            bunu yapamayan bu siteyi bir daha kullan masın


SlaUzunpna

            bence bu soru yanış :(:(:(:(:(


Ayegl0708

            Bence doğru söylemiş


IlCerenIrm

            İ Now: ben biliyorum İ speak: konuşurum /konuşabiliyorum


Ltf919595

            evet ben ingilizce konuşuyorum olmalıydı bilmek know değil mi


derman680223

            Konusmak olmasi lazim


clarke267189

            Speak konuşmak demek değil mi?


ayata14

            Konuşmak degil mi yav allah yLlah zznxjjxjfkg


Betl522114

            Speak biliyorum anlamındada kullanılır


NisaErdal1

            Speak konuşmak bikere biliyorum değil


glese2

            Spek=konuşmak/konuşur Know=bilmek


XCENKX359

            Lan bunu doğru yapın salak salak şey yapıyosunuz ❤❤❤ gibi bişeysiniz ben ingilizce konuşa biliyorum olcak ben mi size öğretcem siz mi bana 139 kişi tartışmış düzletmekten acizsiniz


MspSweetel

            :) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)


OSMANDEGER

            i know bilirim i speak konusurum degilmii


ZerenN.

            Speak: konuşmak demek Know: biliyorum Peki bu cümle nasıl "Evet, ben İngilizce biliyorum." oluyor? Normalde "Evet ben İngilizce konuşabilirim." olacaktı. MANTIKSIZ


erhandemir446109

            Bazı hattaları var dogrularımı yanlış kabul ediyor


CemreDndar

            Zaten ingilizce biliyorsan konuşaniliyorsun demek aynı yolla çıkar bide orda konusuyorum yok hatalı değil!!!


sumeyra397070

            Konuşurum olacaktı. Yanluş olmuş


mrserlmn

            Konusmak speak değilmi? Know bilmek ?


ErenCevher1

            Evet,ben ingilizce konuşabiliyorum


TalhaDemir941982

            Speak konuşmak ne ara bilmek oldu


dragotreis

            İngilizcede şimdiki zaman halindeki cümlelerde kullanılan istisna birkaç fiil vardır. Bunlar ezberlenmesi gereken dilbilgisi kurallarına bağlı sözcüklerdir. Şaşırtıcı olmaması bakımından gramere bir göz atmanız iyi olur. Yani yorumla ya da sezgisel olarak halledilebilen birşey değildir.


dragotreis

            Fiil derken yanlış anlamayın bunlar hareket bildiren kök ya da mastar haldeki fiiller demek istedim.


Atakan698777

            Know. Bilmek demek ❤❤


rumeysaorhan

            Ama speak konuşmak know bilmek o nasıl yanlış oluyor anlamadım yaaaaaa???????


recep680178

            Ben konuşurum. Olmalı


Gizem275705

            I speak mi yoksa I know'mu bu soru yanlış


ottomonn.

            Yahu yaziyi okudum kabul etti bende sabahtan beri turkcesini soyluyodumm


AtiyelParl

            Speak konuşmak demek


EfeDemirok3

            Siktimin duolingosu


HafsaErdem

            Konuşmam olması gerek


KbraTopcu2

            Konuşmak yerine bilmek yazıyor


Sevda363333

            Speak konusmak üstüne tıkladığında da konuşmak olarak çıkıyor diger anlami yok


sonmezzsafak

            Ya abi speak yazıyosunuz bilmek diyosunuz yapmayın gözünüzü seviym


habibe854467

            Neden I am demoyoruz da sadece I


KbraP

            Aynen ya konuşmak diyo ama bilmek var sadece


HelinKapaz

            Ingilizce konuşuyorum olması gerekmez mi ?


HelinKapaz

            Ingilizce konuşuyorum olmasi gerekmez mi ?


elinka972688

            bilmek nerde seceneklerde


bahattin441553

            Ben ingilizce konusurum


Elanaz551012

            Evet ben ingilizce konusuyorum


ebrarbl

            Speak bilmek anlamina da mi geliyor?


METN136287

            Konuşmak olmalı


Missy_Emine

            Evet ben ingilizce konuşurum olmalydı


leylprensesi

            Speak konuşmak değil mi


leylprensesi

            Speak konuşmak değil mi


FurkanUsta10

            Evet, ben İngilizce konuşurum.


seyhmus2121

            X93BYV kulüp kodu ile kulübüme katılın


eyma193367

            Doğrusu:Ben ingilizce konuşuyorum


mer614142

            Konusurm olmasi lazım, yanlışlık var


rumeysa83896

            Speak konusmak demek duzeltin


GamzeEr6

            doğrusu ben İngilizce konuşurum olması gerekmiyor mu?


hergecemad

            Yanlışlık var gibi


KadirAte8

            Talk konuşmak speak bilmek bence


Rvan44624

            İngilizce konuşa biliyorsan İngilizce yi biliyorsun demektir


Muhammed618114

            Arkadaşlar Speak kelimesi bir dili nitelediğinde belirttiginde bilmek anlaminda Ama ı speak dendiginde konusmak manasinda


Aye753425

            I speak english= ben ingilizce konuşuyorum.


Rabia76189

            Konuşmak olmalıydı! "I speak English" "İngilizce konuşuyorum."Demektir. "I know English" ise "İngilizce biliyorum." Demektir.


FrhadGzlov

            Konuşamak speak,bilmek know


Ramazanime14

            Şu selcen ve inci denen itici şahıslar yüzünden yorumlara bakmak istemiyorum. Lanet olsun size.


koray160110

            Evet,ben ingilizce konusuyorum. Mantikli bence


OrhanDeniz6

            I speak English ben İngilizce konuşurum ve ben İngilizce yi biliyorum anlaminada geliyor


kerem131388

            evet ben konuşurum olmaz mı ya


Aynur702439

            'Evet ben İngilizce konuşuyorum' olması gerekmez mi?


Meryem856819

            Speak : konuşmak Know:bilmek


melek486997

            Speak =konuşmak demek , bilmek değildir


melek486997

            Speak = konuşmak demektir, bilmek değildir


Figenimano

            İngilizce konuşurun


Phoenix65398

            Yes, i speak english:Evet, ben ingilizce konuşurum. Yes, i know english:Evet, ben ingilizce bilirim.


BeyzaFidan2

            Sorun var düzeltilsin lütfen


metin544817

            Spaek hem konusma diyonuz hemde isinize gelince saymiyonuz ya bu nedir


emre884467

            Bu nasil soru lan nxkwmdiwkdnwojdwk


SeherTrkda

            Cevap ben ingilizce konusurum olmayacak mi


HayrnisaKn

            Bizde "ben" demek gerekmiyor diye dusunuyorum sahıs ekiyle olmuyor mu zaten ?


ESC966216

            Evet, ben İngilizce konuşurum


marsistik

            Konuşmak ve bilmek arasında ki fark neeeee


nihan274983

            Oyle konusmayin dogru konusmuyorsunus


Hamzang

            I speak yazdim English ustte cikti ona basar ken 2 ye bastim


ef71

            Valla billa yanlişlik var ı know bir n biliyorum deme E yani I speak bir n İngilizce konuşurum de me k yanlişlik var


nur810197

            Neden speak olmasina rağmen konuşmak yok


KotanTosi

            Neden "Evet, ben İngilizce konuşurum." doğru cevap kabul edilmiyor


Ashnikkofan

            Ben badıyorum olmuyor


AzraZeynep319495

            Bu soru yanlış. Yes, I know English = Evet, ben İngilizce biliyorum Yes, I speak English = ben İngilizce konuşurum Cevap yanlış


yamur915603

            Evet ben ingilizce konuşuyorum değilmi


LgQEj9

            Ben çok da gerekli değil


INFLAMEMAM

            Ben büyük harflerle yazdım kabul etmedi doğru yapmama rağmen


Mikail755706

            Speak: konuşmak demek. Know: bilmek demek. Ben İngilizce biliyorum: I know English Ben böyle biliyorum. Fakat benim bu cevaba yanlış denildi.


frid450141

            Speak konuşmakdır, bilmek ise know ' dur


frid450141

            Speak konuşmak demekdir, bilmek ise know ' dur.


sjxuejuzhshsuh

            Bazı şeyleri doğru çevirmiyor.


Aslieldemr

            Ya ben bu speak işini hiç anlamadım kelimenin üstüne tıklıyorum "konuşmak" diyo ama seçenekler arasında sadece "biliyorum" var hangisi olduğunu göstermese nasıl anlıycam


Aslieldemr

            Konuşmak ya da bilmek olduğunu nasıl anlıycam


HuseyinKur8

            Bunun düzeltilmesi gerek.


OnurYrek

            Yapıyorum kabul etmiyor


Engin454356

            Peki doğru su nasıl olacak sistem hangi doğruyu kabul ediyor bileniniz varmı


IbrahimUrh

            Speak konuşmak değil mi


NerimanAta

            Speqk kpnusmak değilmi burda neden konuşmak diyince olmuyo


NerimanAta

            Know : bilmek

            Speak : konusmak

            Değilmiydi ya


Ahsennbusraoz

            Speak konuşmak demek bir sıkıntı var sanırım


avyunusinci

            Kokuşuyorum olmalı


bbRX9o

            Know yerine neden speak yaziliyorki. Arada daglar kadar fark var. Bende ingilizce biliyorum. Hemde bu programi yapanlardan daha iyi biliyor olabilirim. Fakat konusamiyorun. Bilmek fakat uygulamak arasinda fark var! Bu yanlis bir quiz ! Duzeltiniz pls !


Orhan867129

            Herkes benzer yorum yapmış dikkate alan olmamis ayni seyi soylemeyecem dualingo kendine çeki düzen ver


Arzu546988

            bunun azericesi yokmu yaaa


smailnl5

            Konuşmalar kilitli


Gamze719072

            Speak diyor yani konuşmak bilmek olsaydı know olurdu dimi


EypUNUTKAN

            Ayni cümleyi duolingo bilmek olarak tercüme ediyor,burada konuşmak olarak yazmış???


Hakan161317

            Yes, l speak English- sorusunda problem var.. sayfayı doğru yazdığım halde kabul etmiyor


Ataberk566934

            Speak bilmek mi demek


Subhan04

            Amina koyim z ya gore yanlis yapti


C200AMG

            Bende ses duyulmuyorki


Aliye749578

            İşaretleri kullanamıyorum bu dikkate alınsın lütfen


FatihCan411761

            Bencede biraz karışık ama beyni olup anlayana


YoungPadaw4

            Evet, ben ingilizce konuşurum olmayacak mı?


x.iclalmese00

            Speak kelimesine dokunun çok değişik diyor


aydan332075

            İlla orda ben diye belirtilmeli mi


olafklkl

            Yazım hatasından gitti yaağ


rojin448474

            Hepiniz salaksiniz


Garda2255

            Aynisini yazdim hata veriyor


parkyona9

            I know benbiliyorum

            I speak ben konuşurum


Aysu285244

            Speak konuşmaq Know bilmek


Elgun513895

            Among Us gameplay in walktrouth Like Kid Vlog #amongus #among #likekidvlog #nastya #likenastya #nastyaanddad #pumba #hile #pubgmobile #youtube #sticker #emoji #google #twitter #instagram #quite #game #trell #tiktok #oyunlar #kid #kidsvideo #gogle #azerbaycan #turkey #likenastya #papa #selena #esmaandasya #youtubekids #yutub #videos #game #vlogs #capcut #kinemaster #usaq #eğlenceli #eğitici #açıklama #shorts #youtubekids #chikendance #2021 #happynwyear #like #pumba #atv #azerbaycan #türkiye #Kiwi #youtubechildrenvideos #konsert #usa #lily #123go #anne #duz #bol #thanks #burak #fitnat #amongus #kids #videos #salam #xeberlern#sondeqiqe #Şirvandahadise #Azerbaycan #YouTubeKids #Gameandfun #oyuncaklar #masaandthebear #oyunlar #oyuncakvideoari #eglen #sefamerve #reklam #yutub #enesbatur #kidssongs #kidsongs #oscar #first #cocacola #corona #kovid-19 #epidemic #pandemic #quarantine #ilhameliyev #karabağ #qarabağ #will #sunny #fun #diana #subscribe #short #sadada

            Uşaq kanallları. Yeni il videoları. Xeberler son deqiqe yalan xeberlersondeqiqe2020 2021

            <h1>baku</h1> <h1>istanbul #muslimkids #christiankids #russia #poh #deustch #german #deustch #newyear</h1>

zayelik

            yes, I speak English olmayacak Yes,I know English


zayelik

            I SPEAK: KONUŞUYORUM DEMEK I KNOW : BİLİYORUM DEMEK


NursenTelo

            Yes l speak Engilish doğru ama hep takılıyor kabul etmiyor israrla


Zehra295271

            Virgül koymadığım için yanlış dedi


firfir7171

            Merhaba, nereden yazacağımı bilemedim de:) elmas ligi 2. lik ile bitirdim hediye puan eklenmedi, acaba artık böyle bir hediye yok mu


firfir7171

            Merhaba, nereden yazacağımı bilemedim de:) elmas ligi 2. lik ile bitirdim hediye puan eklenmedi, acaba artık böyle bir hediye yok mu?


kenanoktay1

            İstedigi seyi yazdığım halde yanlış kabul etti tuhaf


kenanoktay1

            İstedigi seyi yazdığım halde yanlış kabul etti tuhaf.ilk yazdığım evet ben ingilizce konuşurum oldu kabul etmedi donup tekrar karsima cikinca evet ben ingilizce biliyorum yazdim yine kabul etmedi


ayseyelizs

            Konusmak =speak Bilmek =know


Duygu191558

            speaı yazdım kabul etti


HakanErsoy2

            Yanlış çeviri acilen düzeltin!


Halitguven

            Yanlış var burda speak = konuşmak, know = bilmek


MetinGrsoy

            Speak konuşmak i can speak türkçe


sentinuspenelope

            Hatalı bence. Speak konuşmak demek benim bildiğim (:


halise180830

            Konuşurum degil mi ❤❤


yunus..emre

            know bilmek speak ise konuşmak


volkan.aydogan

            geniş zaman olduğu için "biliyorum" yerine "bilirim" olması gerekmiyor mu?


CagriSarap1

            Konuşabiliyorum ve konuşuyorum aynı şey demek değil mi?


Hmeyralek

            Biliyorum mu yor takisini -ing ile almiyomu ne sacma. Bunun genid zamanla cekimlenmesi gerek


veyselboza

            Konuşabilmek desek çok iyi uyar aslında


Onurdsadsa

            "konuşabilmek" olmaz, Bunun için "-ebilmek" anlamına gelen "can" eki kullanılmalıdır


ozanationcr7

            evet inigilzce konuşabiliyorum yazdım kabul etmedi ya


mucohit

            Neden konuşuyorum değil de konuşurum. Burada geniş zaman anlamını veren şey nedir?


alexrachelwall

            Ben ingilizce biliyorumda olabilir bu kadar kafanızı takmayın


yunuse15

            Doğrusu " I can speak english" yada "I know english" olması gerekmiyor mu?


mehmet803649

            Konuşmak mı bilmek mi ???


oozkanA

            Fısıltıyla söyledim onu anladı az önce bağırarak söyledim anlamadı

            Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.