"I eat an apple and she eats bread."

Fordítás:Én almát eszem, ő pedig kenyeret eszik.

February 2, 2014

133 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


AttilaKust1

Hol marad az "egy"? Nem kellene beletenni a fordításba? Korábban pont ugyanilyen fordítási hibáért kaptam levonást!


karpatizoltan

nekem most magyarázták el: az alma megszámlálható, a kenyér nem (vagy a víz, tej, stb.). A megszámlálhatók elé kell az a/an.


ladybird0512

azt értem,hogy a víz ,tej nem megszámlálható,de a kenyér miért nem? Ugyanúgy mint az alma.Eddig mindig "a bread" volt a válasz én úgy emlékszem.


karpatizoltan

Nos igen, ez elég érdekes kérdés. Megszámlálhatóvá úgy lehet tenni a kenyeret, hogy pl. szeletekre vágod. Amikor egyben van, akkor még nem tudod, hogy hány szeletre tudod majd felvágni, vagy hány darabba tudod törni. Magyar fejjel nekem is az tűnik egyértelműnek, hogy megszámlálható a kenyér. De sajnos az angolban nem így van. Viszont annyit beszélünk róla, hogy lassan megjegyezzük örökre! :) Itt is utána olvashatsz: http://angolozom.hu/a-fonevek-megszamlalhatosaga/


ladybird0512

Köszönöm a választ,és az oldalt is! :) Elmentettem. Jól fog jönni később is! :)


NexusAsus1

Szerintem egyszerűen meg kell tanulni ezeket az érthetetlen dolgokat, mert a legtöbb esetben nincs bennük semmi logika. Az almát is fellehet szeletelni, tehát amikor egyben van még nem tudom, hogy hány darabra lehet felvágni. Ez alapján nincs különbség alma és kenyér között.


MrPocs

Almát is lehet szeletelni


Halacska

Ha azt szeretnéd mondani, hogy "2 kenyeret kérek", akkor "I'd like two loaves of bread" (egyes számban: "a loaf of bread"). Vagy pedig ahogy karpatizoltan mondja, szeletelni tudod a kenyeret: "I'd like a slice of bread." "Kérek egy szelet kenyeret." Az "a bread"-et tessék elfelejteni végleg! :) Helyette: "a loaf of bread".


Gekko4

Mert a kenyérből, a sajtból és ilyesmikből szeletek lehetnek Én még arra következtetnék, hogy miből készülnek (folyékony cuccokból, amihez nem az a/an névelőt tesszük)


IgorPrince

Szószerintit is elcogadta. Ami jó mert néha nem tudom melyik hogy tetszik neki.


sandor.tor

Angolul vagy magyarul??


AzerilShade

Még mindig nem értem, hogy miért és mikor eat és mikor eats...


Rka10926

Amikor E/3 van akkor kell s az ige végére, azaz akkor kell eats. Minden más esetben eat. De ugyanígy van a többi igével pl drinks sees says stb. Az E/3 pedig az amire azt tudjuk mondani hogy "ő" vagy hogy "az". Tehát ilyen az elefánt, a férfi, a lány, stb és persze az "ő" is. De figyelj, mert nem E/3 például az elefántok, a férfiak, a lányok, az "én", a "te" vagy a "mi", "ti", "ők.


PetEdit1

Csak a mondat első felet mondja el, csak akkor tudom meg, mi.lett volna tovább, amikor ezt beírtam, de ugye akkor már hibának veszi.


csilla1964

Pont ezt akartam írni


Bori124685

Csak annyit mondott, hogy i eat an apple. A mondat felét én találjam ki.?


Laci269094

A szöveg másik felét nem mondja a lassításban!!!


kr.cseh

Mai észrevétel (05.08) ilyen még nem volt! Nem mondja ill hangzik el a teljes mondat többszöri probálkozásra sem,csak a fele


VamanaTours

Csak a mondat eleje hangzik ek.


ValerijaRi

A mondat második része nem hallható , azaz hiányzik a felvétel...


Teri152180

Nem mondja végig és hibásnak jelzi


sipiarkman

Rövid a lecke mondat, nincs befejezve, hiányos.


szabina919248

Lassan csak a felét mondja el


JULIANNA110742

Csak a mondat elejét mondja! Ha a normál sebességet hallgatom akkor van mondat másik fele


JULIANNA110742

Miért csak a mondat első felét mondja??


Zsolti2021

Nem mondja vègig a szöveget amit le kell ìrni,csak a felèt!!!


kovacs.ceg

Kimaradt a she böl a végi s hang egyböl nem fogadta el mért maskor meg igen


almadinnye

H velünk mindig kiteteti a névelőt, program itt miért nem irja ki?


kr.cseh

Még mindig a "lassú hangnál" nem mondja a második részt az "and" után!!!


cukichili8

Csak az a szó elé kell an ami mássalhangzóval kezdődik az a-nál fordítva!!!


Angolka123

De most ő folyamatosan eszik vagy nem?


KatiTimar

Helló csak a mondat első részét mondja. Kérlek javítsátok ki. Köszi


Gitta257817

A mondat felét mondta és így hibának jelezte


Emese292484

a helyes választ irtam be de helytelennek vette


SndorfiTib

A lassitott hangfelvételen a mondat masik része lemarad ,így hibázok .Kérem javítását . Tisztelettel .Tibor


FehrAnna8

A lassított , csak a fele mondatot mondja. "I EAT AN APPLE....."


IlonaFedelin

Nem hallani a második mondat részt


sipiarkman

Mièrt hiányzik a fele a mondatnak?


JULIANNA110742

Továbbra sem mondja a mondat másik felét.


SndorfiTib

Már jeleztem egyszer hogy a lassu rész hallgatásánál lemarad a mondat második része ,kérem javitsák ki ,mert bosszantó egy maximalista embernek ,hogy ez miatt hibázik . Tisztelettel .Tibor


Tovbb2

A lassított szövegbemondásnál hiányzik a mondat vége!!! missing: and she eats bread!


MargitBalogh

A lassítottban csak a mondat fele hallható


sipiarkman

Hiányzik a másik fele a mondatnak.


Jlia950670

A lassabb beszéd csak félig van meg és ez már hibás .


sipiarkman

Visszatèrő hiba már sokadszorra: a mondat másik fele hiányzik


sipiarkman

Kèrem pótolni a lecke hiányzó rèszèt!... köszönöm!


JULIANNA110742

Többszöri jelzés után sincs második fele a mondatnak. Az eleje is értelmes önállóan is. A lassítás miért nincs javítva? Vagy ez az éberségi próba?


PetEdit1

Csak a mondat első felét mondja el a srác.


ZsuzsaKato2

Csak én eszem egy almát mond


harytomi

Csak a mondat elejét mondja,ugyanakkor megbüntet, hogy helytelen.


SlipKnoTiaN

Csak a mondat elejét mondja a nyomorult, amit le is írok, erre kitalálja, hogy volt még egy mondatrész. Csak ugye azt elfelejtette mondani, képzeljem oda talán vagy mi a sz@r??!


Klaudia17387

Nekem amikor lassa mondha szavanként csak a mondat első felét mondta.


tSJSa

Nálam lemaradt a mondat második fele


JULIANNA110742

Miért nem javítják végre hogy hiányzik a mondat másik fele a lassításban?


JuditBJudit

Nekem az angol mondatnak csak az első része hangzik el, I eat an apple, nincs folytatás. 3x meghallgattam


Emke292830

Nem mondja a mondat 2. felét!


GyulaTth9

Csak ennyit mond i eat an apple ??????


Emke292830

Csak a mondat első fele hangzik el.


MenyhrtAtt4

I eat an apple-tovább nincsen szöveg, valamiért megszakad és ki kell találni a folytatást.


nunuke10

Miért csak a mondat első részét mondja be?Aztán meg hibának tekinti. I eat an apple ennyit mond the a mondat: I eat an apple and she eats bread


Laci269094

Hol marad lassúban a monat másik fele?


evezo

Hol a masik fele a mondatnak? Ki kellene javitani!


ZsuzsannaV8

Hol van az a "meg" szocska???


OlivrNagy1

Ezt hol írtam rosszul ?


sanyika4101

He Eat apple seh bred eat


Niki755128

Én eszeK, Te eszel,..


Harga

Magyar nyelvtan, ikes igék ragozása.


Tia654289

A második ŕésze a mondatnak miért eats? Az a/an alakulását azt azt hiszem már megértettem.


Harga

Jelen idejű kijelentő mondatokban, ha az alany egyes szám harmadik személy, az ige "s" toldalékot kap. I eat. You eat. He eats. She eats. It eats. Stb.


Saby585220

and she eats bread. Ebben hol van hogy pedig?


AntalnVinc

Hol van a "pedig"???


Harga

A magyar mondatban. (Amit érdemes megjegyezni: Hogy hangzik, hogyan írják, mit jelent.) Duo megoldása korrekt.


FeketeIrn

A válaszokat el kellene fogadni, mert jó


Harga

Csak a jó válaszokat...


vac7FY

Az "s" azért kell, mert a jelen idejű igeragozásnál csak az egyes szám harmadik személyben kap ragot az ige, ami egy "s", a többinél nem kap ragot. Csupán ennyi.


karacsony5

Miért nem fogadtad el? Nagyon haragszom!!!


MrkiZsolt

Én pontosan ezt írtam.....


VilmosB.Na

Nem működik a mikrofon, hiába mondom jó kiejtéssel, nem hallja és ezért nem is helyesli amit mondok.


Istvn922723

Mért nem jó ha úgy írom ahogy mondja


GombosnMar

Ezt a választ sem fogadta el. Ebben sem látom, hol a hiba. Tud valaki segíteni?


Richrd288218

Nem értem. Azt hittem a s es alak jelen pillanatot ért, de itt most honnan találtam volna ki, hogy a kenyernel 'eat' vagy 'eats' et kellett volna behelyezni? Valaki help


_ILearn

Ez nagyon helytelen"Én egy almát eszem és ő pedig egy kenyeret" így helyes


JzsefKat2

nem jo a lassitott hang mert a mondat felenel olyan mintha vegelenne, leviszi a hangsúlyt!


Mikitamiki

Szó szerint kimaradt az angol mondatból az "és" kötőszó


XYQh8d

A feladatokat leckéken belül sűrűn ismételgetik.


KatalinEri3

A lassú szöveg mondó is gyorsan mondta csak vajon miért?


eva625695

Azt irtam le amit kellett helyesen, nem fogadta el!!!!! Nem tudom mi a hiba!!!!


LajosKovcs9

Ő pedig almát eszik nem is mondja. Tisztelt duolingó nagyon aljas módon kezdtetek el tanítani, vagy a rendszergazdátok alázza itt szét az embereket? Legyen már egy kis becsület bennetek, hogy a hibáknak utánanéztek. Nagyon rég csinálom, de fél éve teljesen hülyére vesztek.


evezo

Csak a mondat felet diktalja. A lassitott diktalas pedig az egesz mondatot.


Gitta257817

Hiányzik a mondat mások fele.


PetEdit1

A fiú csak a mondat első felét mondja el csak a lassitott változatban mondja az egész mondatot.


Blanka945667

A mondat másik fele nem hangzik el, csak kitaláltam mit is akartok hallani, az ismétlésekből


kati811499

Csak két szót mond


Bpi.Laci

Nem mondta vegig a gyors beszedben,lassitva meg csak a felét mondta ki.


Russiangayguy

Miért mindenki kenyeret meg vizet fogyaszt?? Hol játszódnak ezek a párbeszédek??? (;ŏ﹏ŏ)


kokuszgolyo1

Ha a lassu verzioba hallgatom akkor a mondat felénél abba hagyja es ezért rontom el. Csak nekem csinálja ezt?


IzabellaSz2

Nem, tegnap én is így jártam és mint látható, még néhányan rajtunk kívül is.


nogi194403

Nem hangzott el a mondat második része...


HSzilvia3

Javítani kellenne


Laci269094

A lassításban csak a mondat első fele hangzik el!


CsabaIstvn5

A lassúban továbbra sincs meg a mondat másik fele.


IzabellaSz2

Többször meghallgattam és csak annyit mond: I eat an apple, nincs tovább.


IldikKenz

A lassú beszédnél a hang nem mondja végig a mondatot!


vrancsikeva

Csak a mondat első fele hallható!


KavandaZso

Csigában végig se mondja a mondatot!


Katalin429658

A helyes választ helytelennek vette...


IstvnBiroc

A fele rohadt mondatot nálam ki sem modja. Azt honnan szopjam, a kisújjamból?


84Hind03

Miért nem mondja a mondat 2. felét? Ha nem hangzik el, hogy fordítsam le? Végül ha az el nem hangzottat nem fordítom, az miért hiba? Üdv minden tanulónak/gyakorlónak!


84Hind03

Gondolatolvasó üzemmódban működik


Erika49263

Nem mondja végig a mondatot csak az elsö felét, azt leforditottam kétszer és hibás választ jelez


liska535076

A mondat fele lemaradt, s engem büntet a Duolingó!!!!


MargitBalogh

A lassírásnál még mindíg csak a mondat fele hangzik el! Hónapok óta!


Tnde517705

Ő pedig kenyeret eszik...nekem ezt nem mondja a szövegben. Már többször jártam így...és természetesen ezt hibának veszi...


zsu852576

A 14 napért kaptam 100pontot kiírtátok h.sikerült megnyernem a fogadást ez reggel 7o.kor volt most delutan 15ora eddig nem sikerült jóváírni?!!!kérlek csináljatok valamit mert ezért én fizettem gyémántokkal!koszi


IstvnBiroc

Hol a francba van a mondat fele. Tessék már javítani!


JULIANNA110742

A mondat második feke még mindig nem hangzik el! De ha elírsz egy betűt (bár egyértelnű mit akarsz) azonnal levon a pontjaidból.


Erika49263

Csak a mondat fele hangzik el


IzabellaSz2

Kedves DUOLINGO! Tisztelt "élő" ellenőrök! Könyörögve kérem CSINÁLJANAK MÁR VALAMIT, mert 1oox és százan leírták, leírtuk, hogy csak az összetett mondat ELSŐ RÉSZE HALLHATÓ, így szegény tanuló azt képtelen lefordítani, amit nem is hall. Naponta többen reklamálnak, mindhiába. Most már csak sportból nem törlöm, egyszerűen kíváncsi vagyok,meddig várjunk még???!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.