Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadınlar su içer."

Çeviri:The women drink water.

4 yıl önce

5 Yorum


muhammetcinar

Woman olunca benden daha önce "s" takısı istediği halde burada neden yanlış kabul ediyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

woman kadın, women kadınlar demek çünkü. sadece 3. tekil şahısta fiile s takısı gelir

4 yıl önce

doganipekciler

Women ile Womanın Farkını anlatmıyorlar doğru yapıyorum.

3 yıl önce

reaa16

Neden drinks yazilmiyor biri tam olarak aciklayici bir sekilde anlatabilir mi acaba?

3 hafta önce

ArzuKoak1

Normalde woman yaziliyo women okunuyo neden okunusuyla yazilmis ??

5 gün önce