1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadınlar su içer."

"Kadınlar su içer."

Çeviri:The women drink water.

February 2, 2014

38 Yorum


muhammetcinar

Woman olunca benden daha önce "s" takısı istediği halde burada neden yanlış kabul ediyor?


Selcen_Ozturk

woman kadın, women kadınlar demek çünkü. sadece 3. tekil şahısta fiile s takısı gelir


_.-.QUEEN.-._

•GENİŞ ZAMANDA

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ WOMAN:KADIN=>SHE

✓WOMEN:KADINLAR=>THEY


Abdullahefee

Aşko biliyom zatı


Agust_dd

Başında the olcak


Agust_dd

Başında the var s takısına ihtiyacı yok


AsyaYaar

Çünkü oraya s seğil women gelicekti


DreamofPix

Çünkü başına "the" getiriyorsun. Bu cümleye "s" takısı getiriyor.


RecepTrkme2

Evet doğru kimse senigibi doğru söylemedim


FaritGaybu

Water in onunde niye the yok


afhelios

"Kadınlar su içer" demiş, eğer kadınlar su"yu" içer deseydi waterın başına the eki gelirdi.


reyhan744550

The ne işe yarıyor


YASER44

The bir kisiyi ingilizce yazarken belirtmek icin var


doganipekciler

Women ile Womanın Farkını anlatmıyorlar doğru yapıyorum.


mucitler

Ben yapabiliyorum women :kadınlar woman :kadın doğru oldu değilmi


KaanKk6

The konulmasi cok sacma cunku the eki getirilecek hicbir altyapi yok


ramazany38

doğru yaptım yanlış gösterdi


mucitler

Nasıl yani onu düzeltebiliriz kontrol ete bas kenarda bir bayrak işareti oluyor ona bas hangi sorunun varsa ona tıkla altta bir yazma yeri va başka bir sorunun varsa oraya yaz


Mehmet2070

woman olması lazım değilmi ?


afhelios

Woman kadın demek women kadınlar.


orhan389037

Neden drink. drinks olmasi gerekmiyor mu cevaplayan olursa sevinirim İçer anlami drinks degil mi? Tesekkürler..


Oblomov_

Kadinlar ve erkekler yani onlar oluyor. They s takısı almıyor


Hilal212174

Neden bu cümlenin sonu the water diye bitmedi?


ZeynepCere210031

doğru cevap veriyorum ama bazenleri yanlış diyor


YoutubeKul6

s takısı alması gerekmez mi?


Eyll769420

ben the woman drink water yazıyorum yanlış diyor ama doğru cümlenin yazdığı kısımda benim yazdığımı aynısı yazmasına rağmen kabul etmiyor


tatlkedi5

The cümleye -s takısı getiriyor ve women kadınlar woman kadın demek .


PasaGunesl

Aynı şey ❤❤


ikra986657

Women yerine woman yazmisimmm


ali842152

Abilerim ablalarım drink ne demek


tmntg1234

Yaaa water yazacağma milk yazdım


aykiznaz

The woman drink water yazdım ama kabul etmediler


qirlbaby18

Woman yazdim kabul etmedi ?


FatmaKaya474132

Bu ingilizce kafa yoruyo


Hazalll79

Sonuçta woman she oznesine girmiyor mu? She de "s" kullanırken "woman"da (kadın) neden kullanamıyoruz??

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.