1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadınlar su içer."

"Kadınlar su içer."

Çeviri:The women drink water.

February 2, 2014

16 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

muhammetcinar

Woman olunca benden daha önce "s" takısı istediği halde burada neden yanlış kabul ediyor?

February 2, 2014

Selcen_Ozturk

woman kadın, women kadınlar demek çünkü. sadece 3. tekil şahısta fiile s takısı gelir


reyhan744550

The ne işe yarıyor


doganipekciler

Women ile Womanın Farkını anlatmıyorlar doğru yapıyorum.


KaanKk6

The konulmasi cok sacma cunku the eki getirilecek hicbir altyapi yok


ramazany38

doğru yaptım yanlış gösterdi


mehmet818976

woman olması lazım değilmi ?


birandis

Woman kadın demek women kadınlar.


MabellPine1

Cash ne demek bilmiyorum yardım edebilir misiniz


orhan389037

Neden drink. drinks olmasi gerekmiyor mu cevaplayan olursa sevinirim İçer anlami drinks degil mi? Tesekkürler..


Oblomov_

Kadinlar ve erkekler yani onlar oluyor. They s takısı almıyor


FaritGaybu

Water in onunde niye the yok


birandis

"Kadınlar su içer" demiş, eğer kadınlar su"yu" içer deseydi waterın başına the eki gelirdi.


Hilal212174

Neden bu cümlenin sonu the water diye bitmedi?


ZeynepCere210031

doğru cevap veriyorum ama bazenleri yanlış diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.