"Kadınlar su içer."

Çeviri:The women drink water.

4 yıl önce

10 Yorum


muhammetcinar

Woman olunca benden daha önce "s" takısı istediği halde burada neden yanlış kabul ediyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

woman kadın, women kadınlar demek çünkü. sadece 3. tekil şahısta fiile s takısı gelir

4 yıl önce

doganipekciler

Women ile Womanın Farkını anlatmıyorlar doğru yapıyorum.

4 yıl önce

ramazany38

doğru yaptım yanlış gösterdi

2 yıl önce

mehmet818976

woman olması lazım değilmi ?

1 yıl önce

Beyza123452

iyi de kadınlar dediği için womans olması gerekmiyor mu

1 yıl önce

reyhan744550

The ne işe yarıyor

8 ay önce

ArzuKoak1

Normalde woman yaziliyo women okunuyo neden okunusuyla yazilmis ??

4 ay önce

KaanKk6

The konulmasi cok sacma cunku the eki getirilecek hicbir altyapi yok

2 ay önce

MabellPine1

Cash ne demek bilmiyorum yardım edebilir misiniz

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.