"Oğlan süt içer."

Çeviri:The boy drinks milk.

4 yıl önce

17 Yorum


PinarDemirtas

Şu s leri ogrenmem LAZIM

4 yıl önce

abdulkadir66985

S ler cok onemli

1 yıl önce

ElifMeral

Drink yazıyorum drinks miş .Boy girl filan derken konuyomuş galiba s harfi

4 yıl önce

Filizyasar

S harfi he she it de kullanılır

3 yıl önce

enes_l994

The boy drinks the milk. Yani oğlan sütü içer olmazmı

3 yıl önce

By_Tofan

Boy drink the milk . Dedim a.q bana yanlis diyor. Cevap buymus. A boy drink is milk

3 yıl önce

idriskocman

A harfi ne alaka burdaki

3 yıl önce

zehranurgedik

"A" harfini getirmediğim için gitti soru

2 yıl önce

sessizkitap

A harfinden gitti aynen

2 yıl önce

Bra458611

Hahaha

1 yıl önce

16A9uz

the boy drink milk dedim s cikariyo basimiza yaaaa

8 ay önce

Begm524410

A harfinden düştü soru. Neden A?

3 ay önce

Mustafa528627

arkaaşlar neden başa the geliyor bi açıklar mısınız thanks :)

2 ay önce

AliKrc

s çoğul değilmi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3. tekil şahıs (yani he/she/it ya da onların yerine geçecek şahıs adları) "s" takısı alır. diğer kişiler için fiil takısız olur. http://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

muammerak

Verdiginiz cevaplardaki adreslere yonlendirme eklene bilir mi. Linke basinca o sayfaya gitsin. Su anda aktif degil. Kolay gelsin.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

webde aktif uygulamalarda degil. yakinda o da duzelir

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.