"Oğlan süt içer."

Çeviri:The boy drinks milk.

February 3, 2014

20 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

PinarDemirtas

Şu s leri ogrenmem LAZIM

April 30, 2014

ElifMeral

Drink yazıyorum drinks miş .Boy girl filan derken konuyomuş galiba s harfi

September 7, 2014

Filizyasar

S harfi he she it de kullanılır

April 14, 2015

uqur13

3.tekil sahislarin fiilerine s , es , ies gelir konuyu the simple present olarak aratirsaniz daha fazla bilgi edine bilirsiniz..

December 18, 2018

uqur13

He she it veya bunlarin yerini tutanlar ahmet mehmet ayse veya babam vb ismin yerini tutanlara "s" takisi geliyor

December 18, 2018

abdulkadir66985

S ler cok onemli

July 27, 2017

Begm524410

A harfinden düştü soru. Neden A?

July 10, 2018

enes_l994

The boy drinks the milk. Yani oğlan sütü içer olmazmı

October 28, 2014

By_Tofan

Boy drink the milk . Dedim a.q bana yanlis diyor. Cevap buymus. A boy drink is milk

December 5, 2014

idriskocman

A harfi ne alaka burdaki

May 23, 2015

zehranurgedik

"A" harfini getirmediğim için gitti soru

November 15, 2015

sessizkitap

A harfinden gitti aynen

July 13, 2016

Bra458611

Hahaha

October 23, 2016

16A9uz

the boy drink milk dedim s cikariyo basimiza yaaaa

February 4, 2018

Mustafa528627

arkaaşlar neden başa the geliyor bi açıklar mısınız thanks :)

July 30, 2018

resul9

The niye kullanılmış?

October 30, 2018

ftmrmzn

Neden bazen the takısını getirmediğim zaman yanlış demiyor bazen yanlış diyor anlamıyorum

January 19, 2019

CemreBeray

Niye the eki geldi ben boy drinks milk yazdım acillll

February 4, 2019

Bersanklc123

burada neden "the" geldi?

April 28, 2019

tufanmeti

Drink veya drinks tüm mesele bu

August 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.