1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlan süt içer."

"Oğlan süt içer."

Çeviri:The boy drinks milk.

February 3, 2014

49 Yorum


https://www.duolingo.com/profile/PinarDemirtas

Şu s leri ogrenmem LAZIM


https://www.duolingo.com/profile/_.-.QUEEN.-._

•Geniş Zamanda

✿ I,YOU,WE,THEY☞(ÖZNE+FİİL)

✿HE,SHE,IT☞(ÖZNE+FİİL-s)

✓ÖRNEK: WE EAT AN ORANGE.

✓ SHE EATS AN ORANGE.


https://www.duolingo.com/profile/tkmn_ali

teşekkürler bilgi için


https://www.duolingo.com/profile/Serengl840886

Off geniş zaman felan çoook karışık yaaa


https://www.duolingo.com/profile/ElifMeral

Drink yazıyorum drinks miş .Boy girl filan derken konuyomuş galiba s harfi


https://www.duolingo.com/profile/Filizyasar

S harfi he she it de kullanılır


https://www.duolingo.com/profile/uqur13

3.tekil sahislarin fiilerine s , es , ies gelir konuyu the simple present olarak aratirsaniz daha fazla bilgi edine bilirsiniz..


https://www.duolingo.com/profile/uqur13

He she it veya bunlarin yerini tutanlar ahmet mehmet ayse veya babam vb ismin yerini tutanlara "s" takisi geliyor


https://www.duolingo.com/profile/unicornmyfriend

Bende onu cok karistiriyom


https://www.duolingo.com/profile/Bilgi07

Benimfe s çoğul eki katıyor diey biliyordum ben biyek


https://www.duolingo.com/profile/resul9

The niye kullanılmış?


https://www.duolingo.com/profile/zehranurgedik

"A" harfini getirmediğim için gitti soru


https://www.duolingo.com/profile/Begm524410

A harfinden düştü soru. Neden A?


https://www.duolingo.com/profile/enes_l994

The boy drinks the milk. Yani oğlan sütü içer olmazmı


https://www.duolingo.com/profile/Mustafa528627

arkaaşlar neden başa the geliyor bi açıklar mısınız thanks :)


https://www.duolingo.com/profile/AtnBerber

Belirli bir kişiden bahsediyorsa the gelir yani bir olandan bahsetmiş ama dünyada ki bütün olanlardan bahsetseydi the gelmezdi


https://www.duolingo.com/profile/ftmrmzn

Neden bazen the takısını getirmediğim zaman yanlış demiyor bazen yanlış diyor anlamıyorum


https://www.duolingo.com/profile/aybis594764

Bize verilen cümlede sütler demiyor ki "s" kullanalım


[aktif olmayan kullanıcı]

    Arkadaşlar baştaki (The) tam olarak neye göre geliyor.


    https://www.duolingo.com/profile/Kahayeva

    Bazı sorularda the ni kabul ediyor bazılarında etmiyor


    https://www.duolingo.com/profile/Bilgi07

    Ya bi the yazmadım diye yanlis dedi


    https://www.duolingo.com/profile/Halit971660

    Eats aslinda eat is mi demek


    https://www.duolingo.com/profile/iek987065

    Neden drink değil drinks


    https://www.duolingo.com/profile/AliErenKar9

    Yav he amk çok kolay


    https://www.duolingo.com/profile/Khagan229100

    Vay amk nasılsın bike şeyler bu


    https://www.duolingo.com/profile/Serengl840886

    Öff geniş zaman felan çook zor yaa


    https://www.duolingo.com/profile/AliKrc

    s çoğul değilmi


    https://www.duolingo.com/profile/Selcen_Ozturk

    3. tekil şahıs (yani he/she/it ya da onların yerine geçecek şahıs adları) "s" takısı alır. diğer kişiler için fiil takısız olur. http://www.duolingo.com/comment/1430000


    https://www.duolingo.com/profile/muammerak

    Verdiginiz cevaplardaki adreslere yonlendirme eklene bilir mi. Linke basinca o sayfaya gitsin. Su anda aktif degil. Kolay gelsin.


    https://www.duolingo.com/profile/Selcen_Ozturk

    webde aktif uygulamalarda degil. yakinda o da duzelir


    https://www.duolingo.com/profile/By_Tofan

    Boy drink the milk . Dedim a.q bana yanlis diyor. Cevap buymus. A boy drink is milk


    https://www.duolingo.com/profile/idriskocman

    A harfi ne alaka burdaki


    https://www.duolingo.com/profile/sessizkitap

    A harfinden gitti aynen


    https://www.duolingo.com/profile/16A9uz

    the boy drink milk dedim s cikariyo basimiza yaaaa


    https://www.duolingo.com/profile/CemreBeray

    Niye the eki geldi ben boy drinks milk yazdım acillll


    https://www.duolingo.com/profile/Bersanklc123

    burada neden "the" geldi?


    https://www.duolingo.com/profile/tufanmeti

    Drink veya drinks tüm mesele bu


    https://www.duolingo.com/profile/ogrenelimgul

    S takisinin neden geldiğini anlamis degilim


    https://www.duolingo.com/profile/tufanmeti

    Tek bir kişi veya tek bir şeyin yaptığı davranışta s takısı geliyor ama topluluğun yaptığı bir davranışta gelmiyor mesela they we çoğulu


    https://www.duolingo.com/profile/ismail324255

    Drik s derken açıklamada he she it kullanılıyor okey ama burda the boy diyoruz she kullanmıyoruz ki yada he yada it direk erkekten bahsediyoruz


    https://www.duolingo.com/profile/bnm220851

    Şu ,,S" ler bıkdırdı yaa


    https://www.duolingo.com/profile/Elif232608

    The çok saçma


    https://www.duolingo.com/profile/Sibel889491

    The boy dirinks milk olmuyor


    https://www.duolingo.com/profile/Sibel889491

    The boy dirinks milk olmuyor işte


    https://www.duolingo.com/profile/Sibel889491

    The boys drikns milk olmuyo


    https://www.duolingo.com/profile/MKASA3

    Yanliskla s takısı kullandım 1 canım gitti

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.