Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O yiyor."

Çeviri:Sie isst.

2 yıl önce

4 Yorum


humetin

er, sie ,es = O

2 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

Er ißt dedim yazım yanlışı var dedi ama kabul etti

1 yıl önce

Adem399666

Almanlar artık beta(ß) harfini fazla kullanmıyorlar hatta bu siyasi işlerde olsun ülkeler arası görüşmelerde felan kullanmayı tamamen bırakmışlar ama yine de kendi içlerinde kullananlar vardır ondan kabul etmiştir ancak yazım yanlışı var demiştir :)

2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Hayır, "ß" (Eszet) harfini hâlâ kullanılıyor, ancak kurallar birkaç yıl önce biraz değiştirildi. "ß"'yi her zaman "ss" ile değiştirebilirsiniz.

1 hafta önce