1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O yiyor."

"O yiyor."

Çeviri:Sie isst.

July 14, 2016

4 Yorum


humetin

er, sie ,es = O


Tahaozr

Er ißt dedim yazım yanlışı var dedi ama kabul etti


Adem.kalkan

Almanlar artık beta(ß) harfini fazla kullanmıyorlar hatta bu siyasi işlerde olsun ülkeler arası görüşmelerde felan kullanmayı tamamen bırakmışlar ama yine de kendi içlerinde kullananlar vardır ondan kabul etmiştir ancak yazım yanlışı var demiştir :)


SteffiBookworm

Hayır, "ß" (Eszet) harfini hâlâ kullanılıyor, ancak kurallar birkaç yıl önce biraz değiştirildi. "ß"'yi her zaman "ss" ile değiştirebilirsiniz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.