"O yiyor."

Çeviri:Sie isst.

July 14, 2016

4 Yorum


humetin

er, sie ,es = O

July 14, 2016

Tahaozr

Er ißt dedim yazım yanlışı var dedi ama kabul etti

November 18, 2016

Adem399666

Almanlar artık beta(ß) harfini fazla kullanmıyorlar hatta bu siyasi işlerde olsun ülkeler arası görüşmelerde felan kullanmayı tamamen bırakmışlar ama yine de kendi içlerinde kullananlar vardır ondan kabul etmiştir ancak yazım yanlışı var demiştir :)

October 7, 2018

SteffiBookworm

Hayır, "ß" (Eszet) harfini hâlâ kullanılıyor, ancak kurallar birkaç yıl önce biraz değiştirildi. "ß"'yi her zaman "ss" ile değiştirebilirsiniz.

October 9, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.