"Kız çocuğu bir elma yiyor."

Çeviri:Das Mädchen isst einen Apfel.

July 14, 2016

11 Yorum
Tartışma kilitli.


SeymaGokhg

Bir elma dediği zaman da mı akkusativ oluyor


humetin

Der Apfel - Ein Apfel / Akk. = den Apfel- Einen Apfel


pasha47

Kız çocuğunun cinsiyeti belli oldugu icin die olması gerekmez mi?


humetin

Kız çocuğunun artikeli "Das"


SteffiBookworm

Evet. Eskiden "Maid" kadın demekti. ve son -chen genellikle bir şeyin daha küçük bir versiyonunu gösterir.
Die Katze - das Kätzchen
Der Hund - das Hündchen
-chen ile kelimeler her zaman nötr.
Dikkat et: Herrchen ve Frauchen farklı şekilde kullanılır, erkeğin ya da kadının bir evcil hayvana, genellikle bir köpeğe ya da kediye sahip olduğunu gösterir.


EmreCanele

Küfür etmek istiyorum


humetin

Neyi yiyor? ElmaYI (Akk.) einEN


Elifq.

Şeyi anlayamiyorum isst ve essen neye göre değişiyor?


GvenGzel

Kişi Zamirine göre değişiyor


BurakErden7

Bütün dişillere Die diyorduk, neden Das oldu şimdi bu ? Rastgele dil kuralları yazmışlar gibi gelmeye başladı iyice.


ysnbsgl

Elma değil Elmayı diye çevirisi olması lazım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.