"Kadın iyidir ."

Çeviri:Die Frau ist gut.

July 14, 2016

36 Yorum


Buseferolacak

"Sie ist gut"da olması gerekmez miydi rica etsem biri bana anlatabilir mi?

December 17, 2016

Baak804292

Sie ist gut o iyi demek o yüzden olmaz

August 27, 2017

Learner2534

Frau ist gut neden olmuyor?

April 19, 2019

humetin

Belirli bir kadından bahsedildiği için.... "die" artikelini kullanıyoruz. :)

April 19, 2019

BgmORK

Kadından bahsediyor, frau olmalı;sie olsaydı bayanlar için o olurdu.

June 18, 2019

firuze722598

Sen iyisin

May 19, 2018

Rmeysadida

Bencede

May 31, 2018

ErLdqX

Dei frau ist gut

December 22, 2018

ingilizalman

Almanya'da yaşayan bir akrabanın dediğine göre biz bu der die das olayını çok takıyoruz. Frau ist gut'ta olabilir.

September 7, 2018

BgmORK

Artikelsiz olmaz mı

June 18, 2019

NursenaBer

Das Frau sind gut. Yazdım nerde yanlış yaptım biri açıklaya bilir mi?

July 16, 2019

humetin

Artikeli "die", tekil olduğu için de "ist" olması gerekiyor.

July 16, 2019

humetin

Belirli bir kadın olup olmadığı anlaşılmıyor. Eine Frau ist gut.

July 14, 2016

rsd.r

belirli biri değilse iyi olup olmadığını nerden biliyorsunuz? :)

September 25, 2016

humetin

Tüm kadınlar iyidir :) - Alle Frauen sind gut.

September 25, 2016

rsd.r

O zaman safsınız, kardeşim... :) - Dann, Sie sind naiv, mein Bro... :) (yanlış anlamayın; şaka yapıyorum.) :D Bu arada almancaya doğru mu çevirdim acaba? :)

September 28, 2016

BgmORK

Aynen

June 18, 2019

BgmORK

Ama sayı vermemişş

June 18, 2019

BgmORK

Frau ist gut

June 18, 2019

Burxan1

Gut :)

October 20, 2016

Kamcurridibaz

Bu nasıl bir cümle la

November 25, 2016

Berkeztrk2

sasha gray?

April 21, 2017

KubilayBayrak

sie frau ist gut neden değil

September 30, 2017

BgmORK

Sie o demek kadın demek değil

June 18, 2019

HayatiEryl

Frau neden başa geldi

August 13, 2018

BgmORK

Çünkü özne

June 18, 2019

humetin

1.Wie geht es der Frau (ihr)? Es geht der Frau gut - Es geht ihr gut. /

2.Ein schlechter Mann - Eine schlechte Frau

August 14, 2018

Abdulgafur19

Excuse me what the fuck

September 21, 2018

Angel9058

kadın iyidir.d

October 4, 2018

humetin

Die Frau, die jeden Tag einen roten Hut trägt, ist gut. =

October 5, 2018

NazarAlgnh

Die ne demek burda?

October 8, 2018

BgmORK

Artikel İngilizce'de the gibi

June 18, 2019

humetin

Eine Frau, die ich gestern in ihren Garten gesehen habe, ist gut. Sie ist eine gute Frau.

December 22, 2018

Learner2534

Das, der, die bunların aralarındaki fark nedir?

May 16, 2019

BgmORK

Der - erkek(ein) Die - kadın, çoğul(eine) Das - cinsiyeti belli olmayan(mesela kind(ein) kişilerde kullanılıyor.

June 18, 2019

humetin

cinssiz, eril, dişi

June 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.