1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bu doktor klinikten mi?"

"Bu doktor klinikten mi?"

Çeviri:Ist das der Arzt aus der Klinik?

July 14, 2016

11 Yorum


Baranrks

Bu cümleyi "ist dieser Arzt aus der Klinik" şeklinde de söyleyebilir miyiz?

Können wir diesen Satz wie oben sagen?


alibektas34

Bu soru bana kelime seçmeli olarak geldi. Ben de "Ist der Arzt aus der Klinik." dedim ve kabul edildi. Sizin cevabınız daha da doğru duruyor. Kabul edilmemesi için bir sebep göremiyorum.


alibektas34

İkinci denememde ben de dieser dedim ve kabul edildi.


MahmutBerk10

Das ve der artikelini ayni kelime için(der das Arzt) iki defa kullanmak yanlış değil mi?


humetin

Klinikten olan doktor bu mu ?


kamilfirti

Aus yerine von da kullanılabilir miydi?


humetin

AUS dem Haus - VON dem Haus / Ist dieser Arzt von der Klinik?... desek?


humetin

Ja, er arbeitet in der Klinik =


humetin

Ist das die Krankenschwester aus der Klinik?


Frat942747

Evet burada von neden kullanamıyoruz


m.mond.34

"Ist dieser Arzt von der Klinik?" Doğru bir cevap mıdır? 2021.12.14

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.