Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boy, the girl"

Çeviri:Oğlan, kız

4 yıl önce

11 Yorum


DjLadySee

The kelimesi geçersiz kalıyor orada mllt anlayın :D

4 yıl önce

fidan975351

Biraz

1 ay önce

Eren_YALCIN

The kelimesinden tanıdık olduklarını anlıyoruz

4 yıl önce

aliosss1

ya neden yardım ediyor bu

3 yıl önce

Yusuf231365

O zaman neden the konuluyor sebebi be bir türlü bu işin içinden çıkamıyorum mk

2 ay önce

Alpkayarea

türkçede erkek hem man hemde boy manasına geliyor duolingo bu konuda çok hatalı

2 hafta önce

yaren123

Arkadaşlar ha erkek ha oğlan ne farkedıcek es anlamlı deılmı ? skdjdk :D ok sustum

4 yıl önce

AEfeKvlcm

Erkek, bir adam içinde kullanıabilir, bu yüzden ''Boy'' için en iyi tabir oğlan veya erkek çocuktur.

4 yıl önce

yaren123

Hm saol

4 yıl önce

38begum

Bencede ne farkeder

4 yıl önce

o_O-serce

Kız ve oğlan, kadın ve erkek doğru eşleşmedir. Yetişkin insanlara yönelik formlarda yer alan "Kız/Erkek" eşleşmesinde; cinsiyet ayrımı yapıp "kadın"ı zayıf veya ikinci sınıf gören bir kurum tarafından yapılmamışsa; kavramsal hata yapılmıştır.

3 yıl önce