"Τι του συνέβη;"

Μετάφραση:What happened to him?

July 14, 2016

6 σχόλια


alemato

Στην ερώτηση στον αόριστο δεν βάζουμε το βοηθητικο did ?

July 14, 2016

ssurprize

Γενικά ναι, στον αόριστο μπαίνει το βοηθητικό did, εκτός από τις ερωτήσεις όπου ψάχνουμε το υποκείμενο, επειδή - εφόσον το ψάχνουμε - δεν έχουμε τι να βάλουμε ανάμεσα στο did και το ρήμα.
Π.χ. Did you eat the cake? Το υποκείμενο είναι το you. Εσύ έφαγες την τούρτα;
Who ate the cake? Ψάχνουμε το υποκείμενο. Ποιος έφαγε την τούρτα;
Who did eat the cake? θα πούμε μόνο όταν θέλουμε να δώσουμε έμφαση, αλλιώς ακούγεται αφύσικο:
- 'Who ate the cake?'
- 'Not me.'
- 'Nor me.'
- 'I didn't either.'
- 'Well someone must have. Who did eat the cake?'

Έτσι και με το "What happened" ψάχνουμε το υποκείμενο, και θα λέγαμε "What did happen?" για να δώσουμε έμφαση.

July 20, 2016

alemato

thanks a lot!!!

July 22, 2016

Theofa

"what did he happen?" Γιατί δεν είναι σωστό;;;

August 26, 2016

D_..
Mod

    Έχεις βάλει υποκείμενο το "αυτός"! Η πρόταση λέει "Τι συνέβη σε αυτόν;"

    August 28, 2016

Theofa

    Σε ευχαριστώ!!!

    August 29, 2016
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.