1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Τι του συνέβη;"

"Τι του συνέβη;"

Μετάφραση:What happened to him?

July 14, 2016

7 σχόλια


alemato

Στην ερώτηση στον αόριστο δεν βάζουμε το βοηθητικο did ?


ssurprize

Γενικά ναι, στον αόριστο μπαίνει το βοηθητικό did, εκτός από τις ερωτήσεις όπου ψάχνουμε το υποκείμενο, επειδή - εφόσον το ψάχνουμε - δεν έχουμε τι να βάλουμε ανάμεσα στο did και το ρήμα.
Π.χ. Did you eat the cake? Το υποκείμενο είναι το you. Εσύ έφαγες την τούρτα;
Who ate the cake? Ψάχνουμε το υποκείμενο. Ποιος έφαγε την τούρτα;
Who did eat the cake? θα πούμε μόνο όταν θέλουμε να δώσουμε έμφαση, αλλιώς ακούγεται αφύσικο:
- 'Who ate the cake?'
- 'Not me.'
- 'Nor me.'
- 'I didn't either.'
- 'Well someone must have. Who did eat the cake?'

Έτσι και με το "What happened" ψάχνουμε το υποκείμενο, και θα λέγαμε "What did happen?" για να δώσουμε έμφαση.


alemato

thanks a lot!!!


Theofa

"what did he happen?" Γιατί δεν είναι σωστό;;;


D_..

Έχεις βάλει υποκείμενο το "αυτός"! Η πρόταση λέει "Τι συνέβη σε αυτόν;"


Theofa

Σε ευχαριστώ!!!


tlSlD7pP

Hello! If we say? What did happen to him?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.