Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Τι του συνέβη;"

Μετάφραση:What happened to him?

0
πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


alemato

Στην ερώτηση στον αόριστο δεν βάζουμε το βοηθητικο did ?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Γενικά ναι, στον αόριστο μπαίνει το βοηθητικό did, εκτός από τις ερωτήσεις όπου ψάχνουμε το υποκείμενο, επειδή - εφόσον το ψάχνουμε - δεν έχουμε τι να βάλουμε ανάμεσα στο did και το ρήμα.
Π.χ. Did you eat the cake? Το υποκείμενο είναι το you. Εσύ έφαγες την τούρτα;
Who ate the cake? Ψάχνουμε το υποκείμενο. Ποιος έφαγε την τούρτα;
Who did eat the cake? θα πούμε μόνο όταν θέλουμε να δώσουμε έμφαση, αλλιώς ακούγεται αφύσικο:
- 'Who ate the cake?'
- 'Not me.'
- 'Nor me.'
- 'I didn't either.'
- 'Well someone must have. Who did eat the cake?'

Έτσι και με το "What happened" ψάχνουμε το υποκείμενο, και θα λέγαμε "What did happen?" για να δώσουμε έμφαση.

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

alemato

thanks a lot!!!

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Theofa
Theofa

"what did he happen?" Γιατί δεν είναι σωστό;;;

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Έχεις βάλει υποκείμενο το "αυτός"! Η πρόταση λέει "Τι συνέβη σε αυτόν;"

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Theofa
Theofa

Σε ευχαριστώ!!!

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο