1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Tasche ist Leder."

"Die Tasche ist Leder."

Çeviri:Çanta deri.

July 15, 2016

17 Yorum


asiasea

bu çanta deri olur duolıngo kızgın surat

May 22, 2017

SteffiBookworm-

Hayır, bu çanta deri = Diese Tasche ist (aus) Leder. ;-)

May 22, 2017

glah952171

Ben telafufuzda zorlaniyorum simdi bir şey sorcam leder i neden "lida" diye okuduk e harfini neden ilk hece "i" olarak okurken ikinci hecede "a" diye okuduk?

June 14, 2017

SteffiBookworm-

Alman'ım. Ben bunu "le-dır" olarak telaffuz ediyorum.

June 14, 2017

YusufEfeMercan

bunun cevabı deri canta

October 9, 2017

Violentica1

"Bu çanta deri" olmuyor mu?

Olmuyorsa birisi açıklayabilir mi?

July 15, 2016

MeteUlku
  • "Bu çanta deri." = "Dieses Tasche ist leder."

"Das", "die", "der" artikeli bir ismin önündeyse her zaman artikeldir. Tek başına kullanıldığında 'bu' anlamına gelir.

July 15, 2016

kamilfirti

Ufak bir düzeltme: Tasche'nin artikeli "die" olduğu için dieses değil, diese olması gerekiyor.

Yani, "Diese Tasche ist leder."

October 17, 2016

AZIM907694

Canta deri oluyor

September 18, 2017

YZCS.

Deri çanta niye olmuyor ?

August 11, 2017

YZCS.

Ćanta deriyi kabul ediyor bunu etmiyor. Türkçe de deri canta dır

August 11, 2017

Languagelover..

Çünkü senin dediğin cümlenin yüklemi yok sadece özneden oluşuyor ve Türkçe'de yüklemsiz bir cümle kuramazsın ama çanta deri(dir) olduğunda deri cümlenin yüklemi oluyor.

September 18, 2019

Diana.888

Bu soru yanlış. Almanca´da "Die Tasche ist AUS Leder." ya da "Die Ledertasche" ya da "Die Tasche ist ledern." olması lazım!

December 3, 2018

humetin

(Bu) çanta deri(dir).

October 30, 2017

ErhanGkmen

Neden die kullanilmis cantalar olmuyor mu?

December 18, 2018

humetin

die Tasche (Tekil) - die TascheN (çoğul)

December 18, 2018

merzgzel

"Leder tasche" deri çanta demek mi oluyor?

August 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.