1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Απάντησε στην ερώτηση;"

"Απάντησε στην ερώτηση;"

Μετάφραση:Did he answer the question?

July 15, 2016

7 σχόλια


19maik65

Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι λάθος το:"Did he answer to the question?".Αν μπορείτε,εξηγείστε μου


ssurprize

Είναι λάθος στη σύνταξη, επειδή με το ρήμα answer (απαντώ) δεν χρησιμοποιούμε το to.


alex172810

γιατι ειναι λαθος η μεταφραση ''did he ask the question''


Bacilic

Γιατί ακριβώς η αντίθετη!

ask = ρωτώ ενώ answer = απαντώ.


TTroK6VC

Στά Ελληνικά δεν γράφετε το υποκείμενο..πως να καταλάβουμε;;


jaye16

Εάν δεν υπάρχει υποκείμενο στο τρίτο πρόσωπο στα ελληνικά στα Αγγλικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε He ή She ή It.


cnfg9

Γιατί did he, και όχι did she, ή did it. Και γιατί είναι λάθος το answer the question.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.