"O iyi."

Çeviri:Er ist gut.

July 15, 2016

19 Yorum


deniizkaya

O iyi anlamına gelen Es ve Sie var orada fakat verdiğim cevapların yanlış olduğunu söyleyip Das kelimeside kullanılmasını ikaz etti. Das kelimesinin O ile bir bağlantısı olmadığını biliyorum. Yoksa ben mi yanlış biliyorum?


Berkeztrk2

bende ayni sekilde yaptim


Guliz752021

Bağlantısı var, bu anlamında esasen ama benzer


DALKILI

Das bu demektir. Insan hatasidir programda suc yok :


sebish_2003

evet bencede öyle


gkhanfeez

Das ist gut" bu iyidir demek degil mi yanlis mi ogrenmisiz acaba


RohatYldz1

bune yaff ne desem yanlış diyoo


ltunc19

''das'' kelimesi neden olacak ki? ''bu'' demek değil mi?


ZehraMazi1

Cevap"Er ist gut"olucak


Sunay541769

es gut dedim .. es ist gut olcakmış.. soruda ' o iyi ' diyor.. ist dir dır demekse , soru o iyidir olması gerekmez mi


Fehidagsta

Türkçe'de isimleri fiile benzeten "dır/dir" eki bazen düşebiliyor. O çok güzel O çok güzeldir


ahdem3

Bana niye zor geliyor


ZehraMazi1

İlk başlarda zor gelebilir ama alışırsın


jazzyilker

Ya kardeşim, O iyi yazıyor, Almancası neden Er gut olmuyor. Er ist gut ise o zaman " O iyidir" olması gerekmez mi?


Exenix

Das gut yaptım gidip nasılım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.