"I will have died."

Fordítás:Addigra meghalok majd.

February 3, 2014

55 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Whisky_River

Ezeket a 'majd'-okat igazán elfelejthetnénk...


ocsiba

azt válaszoltam, hogy " addigra már meghalok " el is fogadta. Egyéb válaszaimat is úgy próbálom értelmezni, hogy magamban elképzelek egy összetett mondatot és aszerint írom a válaszomat. pl. Ha rendezünk is olimpiát,nem fogom látni,mert "addigra már meghalok". Lehetne értelmesebb is, de valahogy csak értelmeznem kellett


fectroll

Addigra meghalok -így is helyes-


memories1982

Csatlakozom, nagyon idegesítő!


oldschool.flora

Értem én, hogy utálták ezt a fejezetet, én is utálom, de hogy minden harmadik mondat a halálról szól...


Gy.B.

EGYSZER ELFOGADJA A SIMA JÖVŐ IDŐT AZTÁN NEM, AZTÁN MEGINT...

EGY ROHADT IDŐHATÁROZÓT NEHÉZ LENNE BELETENNI?

Mondjuk "Tomorrow morning I will have died."

Mert így talán megértenék ennek az igeidőnek a használatát, és nem kellen "addigra már" totót játszani.


evairenpinter

Az volna a cél, hogy a mondat egyszerre kifejezze a jövő időt s a befejezettséget magyar nyelven. - A jövő időt kifejezhetjük a "majd" határozószóval vagy a "fog" segédigével, de a befejezettséget érzékeltetni nehéz.


Shibelion

Számomra az a legzavaróbb, hogy mindenhol azzal kezdi a mondatokat, hogy Addigra már.


gsziszi

Ez azért kell sajnos, hogy tudd angolul melyik fajta jövö idöre gondoltak. Tényleg magyartalan, de máshogy ezt nehéz jelezni magyarban.


Shibelion

Tudom, csak hát zavaró.

༼ つ ◕_◕ ༽つ


fectroll

Akkor hagyd is abba, nehogy zavar lépjen fel az ERŐ - ben...


PterTth2

Hogyne lehetne jelezni, de ennek az igeidőnek csak összetett mondatokban van értelme. Pl. Mire megjön majd az ebéd addigra nagyon éhes leszek.


Simon_Zoli

Tökéletesen egyetértek veled!!!! Sajnos úgy látszik, hogy ez a program erre képtelen. A befejezett múlt időt is önmagában tanítják és ott is rengeteg a hiba és emiatt rengeteg a megjegyzés és a bejelentés. Hiába lettek jelentve nem javítottak ezen semmit az elmúlt egy évben. Nem tudom, hogy miért. Vajon nem lehet belenyúlni a programba vagy nem akarnak ebbe több energiát fektetni???? Így ezeknek a részeknek semmi értelme, jobb lenne kivenni őket mert csak zavart okoznak. Nem az angol tanulást segítik, mert azt kell kitalálni, hogy erre az értelmetlen helyzetre a program mit fogad el jónak.


MartonTurc

és hogy lehetne ezt egységesen jelenteni? egyesével, minden megoldásnál? baromira magyartalan, bosszantó.


fectroll

Ez az angol már csak ilyen MAGYARTALAN. :))))))))


49katirozsnyone

Mindannyiunknak addigra már igazunk van majd.... Hogy is van ez angolul?


koczankat

Remek példamondat :-) Köszi! Gratulálok! Reggel, ezzel kezdtem a napom :-) A legelső mondat, amit feldobott :-) Én is szeretlek duolingo!!! Na nem ez lesz a mantrám a mai nap ;-)


szxaigza

Csókolom azt hogy lehetne lefordítani, hogy : Halálnak halálával halsz meg.


kerag

Addigra már meghaltam. Ezt is elfogadta.


bela0830

Meg fogok halni.


erigaga

"Addigra majd mar ..." miert nem jo?


SzabCsaba9

Szerintem jo lenne (addigra majd mar meghalok), de a vizsgalo algoritmus gondolom nincs a helyzet magaslatan.


jenci61

Mi itt a hiba amikor pont ugyanúgy írtam le ? Ez szívatás ?


ZsoltBalog7

Lehet magyartalan vagyok, de ha már belerőltetem a majd-ot, nekem más szórend természetes mint a megoldásban van...


simonindustries

Mellesleg... Vicces ezt kimondani


fectroll

Addigra meghalok -helyes-


RitterJnos

Valojaban talan a meg leszek halva a legszemleltetobb a bef.jovore. nem?


rfvijn1

Nincs benne MAR, nemde!? Akk igy szolna a mondat,h I will have died already.

Already nelkul en csak igy forditanam: Addigra majd meghalok.

Igazam van v igazam van? :)


Gy.B.

Nincs, de nem baj. Gondold azt...

A "mar" eleg vicces az angolban.

http://lingua.angol.hu/klm/99.HTM

Itt van egy pont kulon neked:

"Fontos: A múltjelen és a múltimúlt nyelvtanilag fejezi ki a 'már' kifejezte jelentést, vagyis külön szóval nem kell azt jelölnünk: Have you (ever) seen a canning factory? "

A multjelen az a present perfect, a masik pedig a past perfect.

Jo nyelvtanulast.


Pocsai2

Rendkívül életszerű


SzabCsaba9

"meg fogok halni' - nem fogadta el, szerinte a jo megoldas: 'addigra meg fogok halni'


Takita1980

Én azt írtam pont, hogy "Addigra meg fogok halni" és nem fogadta el, mert szerinte a helyes az "Addigra meghalok majd"...


..Peter..

Nem így hangzana helyesen a példamondat? : I will have died by then. Vagy legalábbis valamilyen időhatározó kellene azért bele szerintem.


giYtFY

Nem értem miért akad ki csomó ember a 'halálos' mondatokon. Ugyanúgy az élet része mint a születés vagy az evés, vagy ti úgy éltek, hogy direkt a homokba dugjátok a fejeteket és nem vesztek róla tudomást? :o


Eva340286

Nem hiszem ,hogy azert "akadnak ki " az emberek mert nem tudjak ,hogy a halal is az elet resze de a mondat "morbid " . Szerintem derusebb mondatokkal is lehet jol tanitani egy idegen nyelvet.


csenge225

kezd nagyon idegesito ez a 'majd'


BabesFruzs1

Szeretem az ilyen emberi forditasokat


Hajdusec

Addigra majd.....az ilyen nagyszámú hozzászólásokat, véleményeket figyelembe vehetnék!


lombkaland

Nem beszélni magyar duolingo.


IldikoPiber

Addigra már neghalok! NEM FOGADJA EL. MIÉRT?


zoltan278551

Látom hogy màr nem csak èn látom úgy valami nagyon nincs rendben azokkal akik ezt a programot kèszitettèk .. Siralmas a lelkük


zoltan278551

Elèggè gàz ezzel a halál szöveggel


zoltan278551

Aki ezt a programot kieszelte .. Na annak gondja van a halállal


zoltan278551

Na szòval azért akad ki mindenki Mert ez pszihopata hogy állandòan a halálròl ènekeljenek nekünk .


zoltan278551

Felejtõs ez a halál program !


zoltan278551

Ez a halál mizèria semmire valò!


zoltan278551

Nagyon negativ !


zoltan278551

Ezeket a halállal kapcsolatos szavakat dobjátok a kútba hogy ne legyen útba


zoltan278551

Takaritsátok már el ezeket a halállal kapcsolatos negativ semmit


zoltan278551

Hogy halnák már meg


Babi904144

Meddigre? Mi jelenti azt hogy addigra mar???


Babi904144

Felejsd el mar az addigra majd. Vagy ird mar meg melyik szo jelenti??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.