A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will have died."

Fordítás:Addigra meghalok majd.

4 éve

37 hozzászólás


Whisky_River

Ezeket a 'majd'-okat igazán elfelejthetnénk...

4 éve

pistajoska
pistajoska

azt válaszoltam, hogy " addigra már meghalok " el is fogadta. Egyéb válaszaimat is úgy próbálom értelmezni, hogy magamban elképzelek egy összetett mondatot és aszerint írom a válaszomat. pl. Ha rendezünk is olimpiát,nem fogom látni,mert "addigra már meghalok". Lehetne értelmesebb is, de valahogy csak értelmeznem kellett

3 éve

fectroll
fectroll

Addigra meghalok -így is helyes-

3 éve

gsziszi

Bezony

4 éve

memories1982

Csatlakozom, nagyon idegesítő!

4 éve

oldschool.flora

Értem én, hogy utálták ezt a fejezetet, én is utálom, de hogy minden harmadik mondat a halálról szól...

3 éve

Gy.B.

EGYSZER ELFOGADJA A SIMA JÖVŐ IDŐT AZTÁN NEM, AZTÁN MEGINT...

EGY ROHADT IDŐHATÁROZÓT NEHÉZ LENNE BELETENNI?

Mondjuk "Tomorrow morning I will have died."

Mert így talán megértenék ennek az igeidőnek a használatát, és nem kellen "addigra már" totót játszani.

3 éve

Shibelion

Számomra az a legzavaróbb, hogy mindenhol azzal kezdi a mondatokat, hogy Addigra már.

4 éve

gsziszi

Ez azért kell sajnos, hogy tudd angolul melyik fajta jövö idöre gondoltak. Tényleg magyartalan, de máshogy ezt nehéz jelezni magyarban.

4 éve

Shibelion

Tudom, csak hát zavaró.

༼ つ ◕_◕ ༽つ

4 éve

fectroll
fectroll

Akkor hagyd is abba, nehogy zavar lépjen fel az ERŐ - ben...

3 éve

PterTth2
PterTth2

Hogyne lehetne jelezni, de ennek az igeidőnek csak összetett mondatokban van értelme. Pl. Mire megjön majd az ebéd addigra nagyon éhes leszek.

4 éve

Simon_Zoli

Tökéletesen egyetértek veled!!!! Sajnos úgy látszik, hogy ez a program erre képtelen. A befejezett múlt időt is önmagában tanítják és ott is rengeteg a hiba és emiatt rengeteg a megjegyzés és a bejelentés. Hiába lettek jelentve nem javítottak ezen semmit az elmúlt egy évben. Nem tudom, hogy miért. Vajon nem lehet belenyúlni a programba vagy nem akarnak ebbe több energiát fektetni???? Így ezeknek a részeknek semmi értelme, jobb lenne kivenni őket mert csak zavart okoznak. Nem az angol tanulást segítik, mert azt kell kitalálni, hogy erre az értelmetlen helyzetre a program mit fogad el jónak.

2 éve

MartonTurc

és hogy lehetne ezt egységesen jelenteni? egyesével, minden megoldásnál? baromira magyartalan, bosszantó.

4 éve

fectroll
fectroll

Ez az angol már csak ilyen MAGYARTALAN. :))))))))

3 éve

49katirozsnyone

Mindannyiunknak addigra már igazunk van majd.... Hogy is van ez angolul?

3 éve

kerag
kerag

Addigra már meghaltam. Ezt is elfogadta.

3 éve

szxaigza

Csókolom azt hogy lehetne lefordítani, hogy : Halálnak halálával halsz meg.

2 éve

bela0830

Meg fogok halni.

2 éve

erigaga

"Addigra majd mar ..." miert nem jo?

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Szerintem jo lenne (addigra majd mar meghalok), de a vizsgalo algoritmus gondolom nincs a helyzet magaslatan.

2 éve

ZsoltBalog7

Lehet magyartalan vagyok, de ha már belerőltetem a majd-ot, nekem más szórend természetes mint a megoldásban van...

4 éve

DavidSimon12

Mellesleg... Vicces ezt kimondani

3 éve

fectroll
fectroll

Addigra meghalok -helyes-

3 éve

RitterJnos

Valojaban talan a meg leszek halva a legszemleltetobb a bef.jovore. nem?

3 éve

rfvijn1

Nincs benne MAR, nemde!? Akk igy szolna a mondat,h I will have died already.

Already nelkul en csak igy forditanam: Addigra majd meghalok.

Igazam van v igazam van? :)

3 éve

Gy.B.

Nincs, de nem baj. Gondold azt...

A "mar" eleg vicces az angolban.

http://lingua.angol.hu/klm/99.HTM

Itt van egy pont kulon neked:

"Fontos: A múltjelen és a múltimúlt nyelvtanilag fejezi ki a 'már' kifejezte jelentést, vagyis külön szóval nem kell azt jelölnünk: Have you (ever) seen a canning factory? "

A multjelen az a present perfect, a masik pedig a past perfect.

Jo nyelvtanulast.

3 éve

Pocsai2

Rendkívül életszerű

2 éve

SzabCsaba9
SzabCsaba9

"meg fogok halni' - nem fogadta el, szerinte a jo megoldas: 'addigra meg fogok halni'

2 éve

Takita1980

Én azt írtam pont, hogy "Addigra meg fogok halni" és nem fogadta el, mert szerinte a helyes az "Addigra meghalok majd"...

3 hete

GrandTurbo

Dont die pls! :D

2 éve

..Peter..

Nem így hangzana helyesen a példamondat? : I will have died by then. Vagy legalábbis valamilyen időhatározó kellene azért bele szerintem.

1 éve

giYtFY
giYtFY

Nem értem miért akad ki csomó ember a 'halálos' mondatokon. Ugyanúgy az élet része mint a születés vagy az evés, vagy ti úgy éltek, hogy direkt a homokba dugjátok a fejeteket és nem vesztek róla tudomást? :o

1 éve

jenci61
jenci61

Mi itt a hiba amikor pont ugyanúgy írtam le ? Ez szívatás ?

1 éve

csenge225

kezd nagyon idegesito ez a 'majd'

10 hónapja

koczankat

Remek példamondat :-) Köszi! Gratulálok! Reggel, ezzel kezdtem a napom :-) A legelső mondat, amit feldobott :-) Én is szeretlek duolingo!!! Na nem ez lesz a mantrám a mai nap ;-)

8 hónapja

BabesFruzs1

Szeretem az ilyen emberi forditasokat

8 hónapja