"Is it her?"

Fordítás:Ő az?

4 éve

29 hozzászólás


green_monsters

A "her" birtokos névmás is, és ezért szerintem helyes az a fordítás hogy: Övé?

4 éve

Sutus

az "hers"

4 éve

MarcellLov

Milyen "hers"? :D csak her simán

4 éve

Mabi77
Mabi77

jó a nikked ;-)

de a kérdésedre Sutus adta a helyes választ.

4 éve

bori.varga

Szerintem akkor már úgy kéne lefordítani hogy : " Ez az övé?"

4 éve

E.Viki

én úgy forditottam és nem fogadta el

4 éve

Mabi77
Mabi77

Mert az nem helyes. Az angolul úgy lenne, hogy "Is it herS?", ahogy Sutus is írta.

A "Hers" az esz. 3. személy nőnemű birtokos névmás: övé.

http://www.grammar.cl/Notes/Possessive_Pronouns.htm

4 éve

EwiiL

Is it she - nem ugyanezt jelenti?

4 éve

woodtomi

"Ez az övé" nem lehet, mert a névmások tárgy eseteit gyakoroljuk :) Az "övé" majd lehet ,ha a birtok nélküli birtokost tanuljuk és a her kap egy 's' toldalékot. A fenti fordítás tipikus nyelvizsga buktató szívatás :) no, de ebből is tanultunk..

4 éve

opekope2

4 éve

hara1977

És akkor mi az "Is it she?"

4 éve

Sutus

"Ez ő?"

4 éve

katonaeviii

Emiatt a katyvasz miatt elvitte egy szívemet

4 éve

MariannaFarkas

Teljesen tanácstalan vagyok :S Nekem is ez az övé? lenne... de már nem tudom, jól hiszem-e. Tud valaki segíteni? Köszönöm! :)

4 éve

Mabi77
Mabi77

Ld. feljebb a táblázatot. Övé = Hers.

4 éve

nagyi60

látom nem csak nálam verte ki a biztosítékot, ez nekem sem tetszik.

4 éve

Gallpapa

NEEEEEEMMMMM értem!!! Bár lehet nem is érteni kell hanem csak alkalmazni.

4 éve

feketesr18

én is az övé-t írtam,de nem fogadta el!

4 éve

koosa76

Ezt én is becumiztam az "ez az övé?"-vel

4 éve

biktopx

Is it her és az Is it she is jó szerintem. Pár netes fórumon van vita erről, érdemes szétnézni.

4 éve

Magdi57

Azt írtam: Ez az övé. Más példamondatokban a her=övé. Most miért nem jó?

4 éve

quartzhun

Az "Is It she?" lenne a formailag, nyelvtanilag korrekt kérdés, de használatos az "Is it her?" is a mindennapi életben. Úgy látszik ezt így kell be biflázni és ennyi. :(

4 éve

GamerHome

Nekem úgy ejtette ki hogy heör.

4 éve

FtcFeki

"Ez az övé" lenne szerintem is

5 hónapja

GyulaKis

szerintem ez az övé

4 éve

JuhaszZolt

szerintem is helyes az ,, övé ?

4 éve

Zita333

na, itt feladom...

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.