"Thewomaneatsfruit."

Çeviri:Kadın meyve yer.

4 yıl önce

35 Yorum


Nisa514793

ya şimdi bazılarında eat diyo bazılarında eats diyo bu ne nalma gelio anlamadım

1 yıl önce

Berra738783

Eat demek yer demek eats demek yerler demek

1 yıl önce

Eda616161

Doğru söylüyorsun gerçekten. Eğer bir şeyin altına s gelirse birden fazla varlığın olduğun gösterir

1 yıl önce

TunaAcm

Ama kadın meyve yer diyor kadinlar değil

5 ay önce

TunaAcm

Ama burda kadın diyor yani tekil

5 ay önce

aaaa439933

Eat I you we they için kullanılır Eats ise he she it için kullanılır "s" gelir fiillere

1 yıl önce

Abdullah462777

Tekil şahıslardan (he, she ve it) sonraki fiillerin sonuna s takısı gelir.

3 ay önce

Abdullah462777

Tekil şahıslardan (he, she ve it) sonra gelen fiillerin sonuna "s" takısı gelir. Kursa ilk başladığımda bende pek anlayamıyordum. Tüm arkadaşlara kolay gelsin

3 ay önce

.furkanyusuf.

Kabul etmiyor!

2 yıl önce

azadzaraeylul

kardeşim bu nasıl birşey yaww ben mı fazla calışıb kelimeleri karıştırıyorum yoksa bunlar dalgamı geciyor cözemedim blader

2 yıl önce

AyeFidanAb

Bir türlü soylememe izin vermiyor

4 yıl önce

esraeesel

Bir türlü kabul etmiyor soyledigimi

3 yıl önce

hakanerciyes

şuraya aklınıza geleni yada sohbet edercesine yazmayın da bilgi aşışverişi olsun

1 yıl önce

busra134

The olduğu için kadınlar dememiz gerekmiyor mu?

2 yıl önce

Berra738783

Aynen bana da öyle dedi

1 yıl önce

Berra738783

Aynen bana da öyle dedi

1 yıl önce

Ferrum844288

Kadınlar "women" demek. Kadın ise "woman".

6 ay önce

faruksezer

sesimi anlamıyor

2 yıl önce

HkaanKaanh

Bune meyva yazdim meyve diyo

1 yıl önce

rmak599094

Orda the var. Kadınlar olması gerekmiyormu. Ben kadınlar yazdım kadin çıktı

1 yıl önce

danyal585452

Kadınlar olması için women olması lazım

1 yıl önce

BlackBetty10

Kadinlar anlami veriyor onceki orneklerde. Bu ornekte ise bayanlari dogru kabul ediyor the woman karsiliginda!..

1 yıl önce

arda943488

Bir türlü beni duymamakta yada anlamamakta ısrarlı

1 yıl önce

lisadamla

Kadinlar meyve yer dedim cunku the woman diyordu ama bayan cikri ne bayani cinsoyet kadın yani

1 yıl önce

Sla765949

Bayan değil kadın bu bir ikincisi diğerlerine "the"gelince çoğul yapıyor diğerlerine yapmıyor ne alaka abi

1 yıl önce

eyll_kara

Ya orda fruit yok Orange vardı ben onu yaptım yanlış dedi

1 yıl önce

Berra738783

Kadın meyve yerdyo

1 yıl önce

Berkenl1

Woman kadın lar deil mi ya

1 yıl önce

Eda616161

Neden 1 saat sonra açılacak diyor. Hiç bir şey anlamadım ki

1 yıl önce

TunaAcm

Woman kadın women kadınlar

5 ay önce

salih321

"Kadın meyveyi yer" olması gerekmiyor mu

4 yıl önce

1ateistimam

o zaman "woman eats the fruit" olması gerekirdi.

4 yıl önce

SuedaYaml

zaten öyleki

3 yıl önce

aleynatece

Ollmuyoreeee

2 yıl önce

sudenaz829753

Gelmek isteyen R5TQZV

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.