Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The woman eats fruit."

Çeviri:Kadın meyve yer.

0
4 yıl önce

32 Yorum


Nisa514793

ya şimdi bazılarında eat diyo bazılarında eats diyo bu ne nalma gelio anlamadım

9
Cevap ver1 yıl önce

Berra738783

Eat demek yer demek eats demek yerler demek

4
Cevap ver10 ay önce

Eda616161

Doğru söylüyorsun gerçekten. Eğer bir şeyin altına s gelirse birden fazla varlığın olduğun gösterir

0
Cevap ver8 ay önce

TunaAcm

Ama kadın meyve yer diyor kadinlar değil

0
Cevap ver1 ay önce

TunaAcm

Ama burda kadın diyor yani tekil

0
Cevap ver1 ay önce

aaaa439933

Eat I you we they için kullanılır Eats ise he she it için kullanılır "s" gelir fiillere

3
Cevap ver1 yıl önce

.furkanyusuf.

Kabul etmiyor!

3
Cevap ver2 yıl önce

azadzaraeylul

kardeşim bu nasıl birşey yaww ben mı fazla calışıb kelimeleri karıştırıyorum yoksa bunlar dalgamı geciyor cözemedim blader

3
Cevap ver2 yıl önce

AyeFidanAb

Bir türlü soylememe izin vermiyor

2
Cevap ver13 yıl önce

esraeesel

Bir türlü kabul etmiyor soyledigimi

2
Cevap ver3 yıl önce

hakanerciyes

şuraya aklınıza geleni yada sohbet edercesine yazmayın da bilgi aşışverişi olsun

2
Cevap ver10 ay önce

busra134

The olduğu için kadınlar dememiz gerekmiyor mu?

1
Cevap ver2 yıl önce

Berra738783

Aynen bana da öyle dedi

2
Cevap ver10 ay önce

Berra738783

Aynen bana da öyle dedi

1
Cevap ver10 ay önce

Ferrum844288

Kadınlar "women" demek. Kadın ise "woman".

0
Cevap ver2 ay önce

faruksezer

sesimi anlamıyor

1
Cevap ver1 yıl önce

HkaanKaanh

Bune meyva yazdim meyve diyo

1
Cevap ver1 yıl önce

rmak599094

Orda the var. Kadınlar olması gerekmiyormu. Ben kadınlar yazdım kadin çıktı

1
Cevap ver1 yıl önce

danyal585452

Kadınlar olması için women olması lazım

3
Cevap ver1 yıl önce

BlackBetty10

Kadinlar anlami veriyor onceki orneklerde. Bu ornekte ise bayanlari dogru kabul ediyor the woman karsiliginda!..

1
Cevap ver1 yıl önce

arda943488

Bir türlü beni duymamakta yada anlamamakta ısrarlı

1
Cevap ver1 yıl önce

lisadamla

Kadinlar meyve yer dedim cunku the woman diyordu ama bayan cikri ne bayani cinsoyet kadın yani

1
Cevap ver1 yıl önce

Sla765949

Bayan değil kadın bu bir ikincisi diğerlerine "the"gelince çoğul yapıyor diğerlerine yapmıyor ne alaka abi

1
Cevap ver1 yıl önce

eyll_kara

Ya orda fruit yok Orange vardı ben onu yaptım yanlış dedi

1
Cevap ver11 ay önce

Berra738783

Kadın meyve yerdyo

1
Cevap ver10 ay önce

Berkenl1

Woman kadın lar deil mi ya

1
Cevap ver9 ay önce

Eda616161

Neden 1 saat sonra açılacak diyor. Hiç bir şey anlamadım ki

1
Cevap ver8 ay önce

TunaAcm

Woman kadın women kadınlar

0
Cevap ver1 ay önce