1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is in a journey in Europe…

"He is in a journey in Europe."

Çeviri:O Avrupa'da bir yolculukta.

February 3, 2014

17 Yorum


Quatsssccch

O avrupa gezisinde???


fatmaunver88-

On mu in mi bi ornekte on journey seklinde


jzlcdh

"On a journey" doğru. "In a journey" yanlış. Raporladım.


OrhanGaziK

On genellikle kullanilan. Ama in de kullaniliyor gordugum kadari ile


jzlcdh

Nerede "in a journey" gördünüz?


ilkealtinpulluk

"o avrupa seyahatindedir" neden kabul edilmez?


highlander762405

ON a journey diyoruz, In a journey değil!


highlander762405

"ON a journey" doğrudur "In a journey" yanlış


Hey_Jo

"Journey" kelimiesini "gezi" olarak çevirmek doğru olmuyor mu?


OrhanGaziK

Kesinlikle dogru ama boyle programlarda bir karsilik girildiginden dolayi yanlis cevabi ile karsilasabilrisniz


ayberk1122

o avrupada bir gezintidedir


jzlcdh

"O Avrupa'da bir gezintidedir." "She is on a European tour." acaba?

"Tour" ve "journey" farklı.


TimarVumarsson

Gezi'de de sayılmalı


RanaAktan

O Avrupa seyahatinde deriz.


osmandede3

Ben anlamıyorum bu çevirileri İngilizce'den Türkçe'ye motomot çeviri olmaz deniyor (evet katılıyorum) aynı şekilde de İngilizce'den Türkçe'ye de olmamalı değil mi? Burada da (bir) olmadan da O Avrupa'da yolculukta (seyahatte VS) kabul ediliyor olmalı. Bu konuda bir sürü yorumlar bulunurken Duolingo'dan kimseler ortalıkta yok


mitAlemdar

O Avrupada seyahatte de bal gibi olur...


YaarGngren

O avrupada bir seyehatta olmuyor neden neden neden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.