"He is in a journey in Europe."

Çeviri:O Avrupa'da bir yolculukta.

4 yıl önce

16 Yorum


yasarr
yasarr

O avrupa gezisinde???

4 yıl önce

fatmaunver88-

On mu in mi bi ornekte on journey seklinde

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"On a journey" doğru. "In a journey" yanlış. Raporladım.

2 yıl önce

OrhanGaziK

On genellikle kullanilan. Ama in de kullaniliyor gordugum kadari ile

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Nerede "in a journey" gördünüz?

2 yıl önce

ilkealtinpulluk

"o avrupa seyahatindedir" neden kabul edilmez?

1 yıl önce

highlander762405
highlander762405

ON a journey diyoruz, In a journey değil!

2 yıl önce

highlander762405
highlander762405

"ON a journey" doğrudur "In a journey" yanlış

2 yıl önce

Hey_Jo

"Journey" kelimiesini "gezi" olarak çevirmek doğru olmuyor mu?

3 yıl önce

OrhanGaziK

Kesinlikle dogru ama boyle programlarda bir karsilik girildiginden dolayi yanlis cevabi ile karsilasabilrisniz

3 yıl önce

ayberk1122

o avrupada bir gezintidedir

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"O Avrupa'da bir gezintidedir." "She is on a European tour." acaba?

"Tour" ve "journey" farklı.

2 yıl önce

ForewerkinqqTR

Gezi'de de sayılmalı

1 yıl önce

RanaAktan
RanaAktan

O Avrupa seyahatinde deriz.

1 yıl önce

osmandede3

Ben anlamıyorum bu çevirileri İngilizce'den Türkçe'ye motomot çeviri olmaz deniyor (evet katılıyorum) aynı şekilde de İngilizce'den Türkçe'ye de olmamalı değil mi? Burada da (bir) olmadan da O Avrupa'da yolculukta (seyahatte VS) kabul ediliyor olmalı. Bu konuda bir sürü yorumlar bulunurken Duolingo'dan kimseler ortalıkta yok

11 ay önce

mitAlemdar

O Avrupada seyahatte de bal gibi olur...

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.