Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He is in a journey in Europe."

Çeviri:O Avrupa'da bir yolculukta.

1
4 yıl önce

15 Yorum


yasarr
yasarr

O avrupa gezisinde???

5
Cevap ver3 yıl önce

fatmaunver88-

On mu in mi bi ornekte on journey seklinde

4
Cevap ver3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"On a journey" doğru. "In a journey" yanlış. Raporladım.

3
Cevap ver2 yıl önce

OrhanGaziK

On genellikle kullanilan. Ama in de kullaniliyor gordugum kadari ile

0
Cevap ver3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Nerede "in a journey" gördünüz?

0
Cevap ver2 yıl önce

highlander762405

ON a journey diyoruz, In a journey değil!

1
Cevap ver2 yıl önce

highlander762405

"ON a journey" doğrudur "In a journey" yanlış

1
Cevap ver1 yıl önce

ilkealtinpulluk

"o avrupa seyahatindedir" neden kabul edilmez?

1
Cevap ver1 yıl önce

Hey_Jo

"Journey" kelimiesini "gezi" olarak çevirmek doğru olmuyor mu?

0
Cevap ver3 yıl önce

OrhanGaziK

Kesinlikle dogru ama boyle programlarda bir karsilik girildiginden dolayi yanlis cevabi ile karsilasabilrisniz

0
Cevap ver3 yıl önce

ayberk1122

o avrupada bir gezintidedir

0
Cevap ver2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"O Avrupa'da bir gezintidedir." "She is on a European tour." acaba?

"Tour" ve "journey" farklı.

1
Cevap ver2 yıl önce

ForewerkinqqTR

Gezi'de de sayılmalı

0
Cevap ver1 yıl önce

RanaAktan

O Avrupa seyahatinde deriz.

0
Cevap ver1 yıl önce

osmandede3

Ben anlamıyorum bu çevirileri İngilizce'den Türkçe'ye motomot çeviri olmaz deniyor (evet katılıyorum) aynı şekilde de İngilizce'den Türkçe'ye de olmamalı değil mi? Burada da (bir) olmadan da O Avrupa'da yolculukta (seyahatte VS) kabul ediliyor olmalı. Bu konuda bir sürü yorumlar bulunurken Duolingo'dan kimseler ortalıkta yok

0
Cevap ver9 ay önce