"Kedisütünüiçer."

Çeviri:The cat drinks its milk.

4 yıl önce

109 Yorum


gulsell

Cümlede anlatım bozukluğu var. Kedi onun sütünü içer deseydi the cat drinks her yada his milk derdik. Ama kedi sütünü içer dediğin de anlam tamamen değişiyor

4 yıl önce

damlapekdogan

Ben de aynı şekilde düşünüyorum. Eksik kelime kullanılmış, süt bir başkasına mı ait yoksa kedinin mi belli değil.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcesinde de tam belli değil çünkü

4 yıl önce

Metelia

Hayır, "The cat drinks its milk." cümlesindeki "its" kelimesi onun anlamına gelmektedir. Yani "Kedi -kendisinin- ( -itself- i daha öğrenmedik) sütünü içer."

2 yıl önce

nurgl341482

Aynen

9 ay önce

Pilot_candidates

own neden yanlış peki ?

2 yıl önce

Nogay1907

Sen sor diye

5 ay önce

DartkGandalf

Anlatım bozukluğu falan yok Türkçe kurallarıyla düşünmeyin onun demediği için her ya da his kullanılmayacak bariz kendi sütünden bahsettiği belli o yüzden özne neyse ona göre kullanacağız yani ''its'' olacak.

1 yıl önce

Esma-Nur-516

sana katılıyorum

3 yıl önce

loungeattack

Katiliyorum. Sayilmaz bu soru silinmesi yaa duzeltilmesi lazim

3 yıl önce

lnur9

ayn

11 ay önce

abdullahsadi

kesinlikle haklısını

3 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

sütünü derken kendi sütünü de olabilir ama senin sütünü de olabilir. bir anlatım bozukluğu yok mu burada? :)

4 yıl önce

hayal123

Bizim aklımızla dalga geçiyorlar :)

1 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

anlatım bozukluğu olur mu? Türkçe'nin bir azizliği bu. Bu cevapların hepsi alternatiflerde mevcut zaten.

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

ben senin sütünü içer dedim kabul etmedi :(

4 yıl önce

herkul.gez

Kedinin kimin sütünü içtiği belli degil..Ben "kendi sütünü" ictigini varsayarak: 'The cat drinks own milk' dedim ama yanlis kabul etti..:(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Sizin cümlenizin İngilizcesi hatalı. kendinin olduğunu belirtmek için "The cat drinks its own milk" kullanılmalı, own tek başına yeterli değil

4 yıl önce

Jiyan709938

"The cat drink milk" kedi süt içe anlamında. "The cat drink the milk" kedi sütü içer olmaz mı?

6 gün önce

Jiyan709938

Acaba "the cat drink its the milk" teki "its" "sütünü" deki "nü" ekini mi tamamlıyor

6 gün önce

b0c3k

Kusura bakmayın. Own ne demek zamirlerden mi?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

own kendi demek ama her zaman iyelik sıfatlarıyla beraber kullanılır,

  • my own milk (benim kendi sütüm)
  • your own milk (senin kendi sütün)
  • its own milk (onun kendi sütü)

gibi

3 yıl önce

Emre493975

Its = onun Own = kendi Anlamina mi geliyor?

3 ay önce

b0c3k

Teşekkürler :)

3 yıl önce

muratdemircan

Fiil olarak kullanıldığında; "sahip olmak, kabullenmek, Zamir olarak kullanıldığında; "kendi", Sıfat olarak kullanıldığında; "öz, kendisinin" anlamına gelmektedir

3 yıl önce

yusuf181423

Ordaki its ne alaka ya

4 ay önce

Seda893398

Neden the cat drink its Milk değil de the cat drinks its milk? Neden anlayamıyorum

3 ay önce

Rdvan34882

I you we they takılarında -s gelmiyor ama he she it takısında geliyor

1 hafta önce

Alize130406

Cümlede anlatım bozukluğu var. Eksik kelime kullanmış.

10 ay önce

FerdarKork

Arkadaslar birisi bana bunu anlata bilirmi bu her. his. its .are. nerde ve nezaman kullanildigini hep bunlarda yalnis yapiyorum

8 ay önce

erhan522673

aynen hatalı bence

5 ay önce

sude253695

Bence de

1 ay önce

Nogay1907

İts ne alaka

5 ay önce

Nogay1907

İts ne alaka

5 ay önce

Nogay1907

İts Eki olmasa bile cümle doğru

5 ay önce

NamiDiger

İts in cümledeki anlamı ne

4 ay önce

Alimezaydn

Bence soruda hata var

2 ay önce

MustafaClk5561

Hocam aynı şey birdaha başıma geldi kedi onun sütünü içer demesi gerekmiyor mu? Its gelmiş

1 ay önce

sude253695

Bence siz hiçbir şey anlamıyorsunuz

1 ay önce

name88957

The cats drink their milk ve the cats drink its milk . Bu iki cümle aynı anlamda değil mi

4 hafta önce

Kaya116519

Kedi illa birinin mi sütünü içecek kendine ait süt olsa yani the cat eats drink the milk olmuyor mu

2 hafta önce

oznurdemlr

Ya Allah ne kediymiş ben o kediyi ...

11 ay önce

Nisaztrk1

Bu prononciationda bir hata var mı acaba? Cat'i neden "siet" diye telaffuz ediyor? Yoksa başka ülkelerde kullanılan bir versiyon mu bu telaffuz şekli?

10 ay önce

NigarGulle

Ita kelimesi cokmu onemli neyi anlatiyorki ?

7 ay önce

ramazandursun

Arkadaslar it's ile its arasi daki fark nedir? Burada its de aitlik anlami katmis gibi

3 yıl önce

SelinAsyaArslan

"The cats drink milk." olması gerekmiyor mu

3 yıl önce

sellchuk

Cat okunuşu siet olarak okuyor

10 ay önce

Gulsum736875
9 ay önce

wind969604

Ben cat has drink milk dedim

8 ay önce

Nisa934639

İts koymak zorunda mıyız koymasak cümle yanlış mı olur yani?

5 ay önce

queenlight

Own nedir onu bile bilmiyorken sorulan soruya bak!

4 yıl önce

brahimSami

Kendi demek

4 yıl önce

PeaceDLuffy

The cat drinks its milk. yanlış bir cevap kaldırılmalı!

4 yıl önce

GrayUcanSi

Cat drinks her milk niye yanlis ?

3 yıl önce

abykrt

Onun ifadesi kullanilmamis.

3 yıl önce

ftmbrkk

The cat drinks milk' diyince olmaz mı.çok mu alakasız yazmısıımm

3 yıl önce

abkurtlu

'the cat drinks milk' sutunu icer yerine onun sutunu icer olmasi gerekmez miydi

3 yıl önce

mesut.sireli

Aga burda his ne diye kullanilmiski simdi

3 yıl önce

SemraGurse

her ne alaka

3 yıl önce

sevtapdelisi

İts sahiplik eki değil ki!!!! Çıldırıcam ya!

3 yıl önce

Beyzaileri

Kedi sütünü diyor kendi sütü olduğu belli

3 yıl önce

semazeynep

Kedi onun sütünü içer demiyor ki kedi sütünü içer diyor yani kedi kendi sütünü içiyormuş

3 yıl önce

KubilayKay3

it kelimesine s takısı ne zaman geliyor? hep karıştırıyorum

3 yıl önce

iLaYDaaDoYMaZZ

Hem drinke hemde its e niye s gelmiş açıklar mısınız<?

3 yıl önce

AhmetTunaK1

DRİNK' E "S" TAKISININ GELME SEBEBİ:

"I,you,we,they" zamirlerinde fiil olduğu gibi yazılırken "he,she,it" zamirlerinde fiile s takısı gelir.

ÖRNEK: I drink milk.

it drinks milk.

1 yıl önce

AhmetTunaK1

IT'E "S" TAKISININ GELME SEBEBİ

it kelimesi o anlamına gelir.

it's kelimesi ise onun anlamına gelir

1 yıl önce

FurkanTuncil

its onun demek değilmi nasıl oluyor anlamadım bilen biri varmı :D

3 yıl önce

wersay

Kendi sütünü içiyor o kedi uzatmayın anlayın işte :)

3 yıl önce

wersay

İts kendisinin sütünü içtiğini belirtiyor zaten türkçeye çevrilince sıkıntı yasaniyor ingilizce zaten belli

3 yıl önce

brahimKkka

yanlış birader anlatım bozukluğu

3 yıl önce

efeensar0

The unuttum die yanlış sayıyo arkadaşlar ve Resim nasıl oluyor soleyebilirmisiniz

3 yıl önce

GlsmMollao

Bi kere gerçekten anlatim bozukliğu var çünkü "Kedi sütünü içer" derken senin sütünü içer diyor "senin" ingilizcedeyour demek cümle şu şekilde olur " the cat drinks your milk" gerçekten bu yani

2 yıl önce

Aploww

s takısı niye var drink olması gerekmiyomu ?

2 yıl önce

omroyun13341

yanlış yaptım

2 yıl önce

iLaYDaaDoYMaZZ

the cat drink the milk Neden olmadı anlamadım :/

2 yıl önce

AzizTopuz1

bu ne lan yanlis bu amk

1 yıl önce

Jeretar

düzenleyenin ben beynini gibeyim

1 yıl önce

iffet669074

Yalnız sadece it kullanılmamış is de kullanılmış bu yüzden sahiplik anlamına geliyor yani cümle doğru

1 yıl önce

Furkan73122

"Cat drinks milk" olmayacakmı ?

1 yıl önce

ecemsaglam12345

Başında the olmadığında bile kabul etmiyor.

1 yıl önce

NecdetRebe3

Yalnız hepsi doğru o kelimede doğrusunu söylemek gerekirse kedi sütü içicek yani (The cat drinks its milk) demek gerekir ve bunu yapanlaraı tebriklerle sunuyorum

1 yıl önce

AhmetTunaK1

"cat" kelimesinden önce neden "the" kelimesi geliyor

1 yıl önce

AppleGirl18

İlk başta kolay ama sonralardan herkez için zor

1 yıl önce

enestaha15

İts'nin anlamı ne acaba

1 yıl önce

lnur9

its i koymayı unuttum :(:(

11 ay önce

oznurdemlr

lan ben bu kedinin ..... koyam

11 ay önce

rizaergun

drinks, drink ve eat eats gibi cümlelerde s takısı neye göre geliyor acaba?

4 yıl önce

VestelKatk

I eat the banana, ı eat its banana, ı eat my own banana, ı eat a banana, ı eat bananas, ı eat own banana buradaki yanlışları doğruları belirtebilir misiniz aşırı yükleme var son olarak bir de ı eat' banana eklendi teşekkürler :-)

4 yıl önce

Elif24909

Cat drinks its milk dedim ama "a" ya ihtiyaciniz var dedi. Neden?

2 yıl önce

YalinGenccan

Duolingoda çok yanlış buluyorum. İngilizce hala beta sùrùmùnde mi?

2 yıl önce

mehteran42

DOĞRU CEVAP ŞU : THE CAT DRİNKS İTS MİLK

2 yıl önce

memanet34

The cat drinks the milk dedim yanlış diyor...?

2 yıl önce

Burcuum

tartışmalara katılıyorum

2 yıl önce

muratbektas1

The cat drinks the milk : Neden olmuyor ?

2 yıl önce

AhmetTunaK1

the değil its

1 yıl önce

YGT799175

Cat drinks milk olması gerekmez mi?

1 yıl önce

Sudenaz.Deliiba

Sinirlerim bozuldu ^7^

1 yıl önce

sena463639

Ben de aynisini yaziyorum.

1 yıl önce

Fatih749118

The cat drinks its milk nedir arkadas ya

1 yıl önce

LeylaAkbul2

The cat drinks the cat's milk neden olmuyor

1 yıl önce

Gulsum736875

+"Leyla Akbulut" Çünki, anlamı başka oluyor. Yani Kedi kedinin sütünü içer anlamını veriyor. Dualingo ise bizde başka bir şey istiyor:Kedi sütünü içer :) umarım anlata bilmişimdir.....

9 ay önce

eelma
eelma

Kedi sütünü içer idi, ben yanlış yaptım ve "doğrusu şu" diye çıkan çeviri şöyle; 'The cat drinks her milk.' her nereden çıktı ki? (düzenleme: sanırım her/his/Its gibi alternatiflerden herhangi biri oluyordu ve rastgele bunu gösterdi bana.)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sizin yazdığınıza en yakın olan alternatif gösteriliyor. ama ana cevap "its milk"

4 yıl önce

MehmetAli63

ama hocam 'the cat drinks' milk'de kabul edilmeli ya :((

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır böyle bir kullanım yok, fiile aitlik takısı getiremezsin drinks' diye

4 yıl önce

VestelKatk

Dil sabit değildir kullandıkça gelişir, olgunlaşır, eksikleri giderilir yeter ki mantıklı kulkanalım gerçi dil bu nereye çekersen oraya gelir dert etmeyin dil sbit kalırsa problem vardır sonuçda bu dilin güzel türkçemizden daha çok öğreneceği şey var zamana bırakalım :-)

4 yıl önce

AhmetFatih8

Nasil drinks olmaz? O zaman cevapta niye drinks her milk. Diyor??

3 yıl önce

YunusSevim

Ilk "s" he, she, it 'den geliyor s'in yanina ' isaretini koyarsan ikinci bir "s" var anlamina gelir oda sahiplik oluyor

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.