1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The dogs drink wine."

"The dogs drink wine."

Fordítás:A kutyák bort isznak.

February 3, 2014

78 hozzászólás


DarkOrange87

pff xDDd miez már? xd legközelebb már azt fogom látni hogy "The turtles drink vodka"


SeTHerceg

Biztos vicces látvány lenne, ha a kutyusok bort innának! :D


szilarduk

Én láttam már kutyát bort inni.


oliboti1

Elég beteg kutyák


Bettifrozen

Xdd sztem az nincs am hogy lehet angolul a vodka!?!?! xDD


Sarkany15

és vizet prédikálnak


szilarduk

:D Ez nagyon jó.


Szaniboy

Alkesz kutyák! Wow :-D


vissza4

A teszkonak mostmar The wine for dogs -t is gyartania kell xdd


TrishNightshade

imadom ezeket az ertelmetlen momdatokat. ^^


KonnyuFanni

ha esetleg nem tudtad, amikor az én kutyám nagyon beteg volt, állatorvos bort ajánlott hogy adjunk neki napi 1dl-et kb. És bevált, meggyógyult az életem :) (KUTYÁM)


Vill348778

Nekem is volt korházba a cicám és beki is adtak bort. Örülök hogy meg gyógyult nagy megkönnyebülés lehetett. Nekem sajnos nem vált be.... :(


Gy.Balzs

Máskor már az lesz hogy a hanygyák isznak medvét?!


LrntTams

A kutyák bort isznak XD Az ölebek is?? XD


Lisztina

Ez aztán az életszerű! Kicsit mintha szívatásnak érezném egy gép által felolvasott, picit torz mondatban.


shakeee3

Ééértelem,kérem szépen,emberek :D


dani90190

Most miért? Tökre lehetséges :D


lorant.sel

Hahaa xD eeez igen mennyire sulyos !! Xd


Zsfia292381

Csak a mi kutyáink nemszoktak lerészegedni?


Tutika91

Ezen most jót röhögtem


Vill348778

Szia Tutika91! Amikor a macskás mondatnál írtad "Hogy a macskák nem részegek?" Hát nem........ MERT A KUTYÁK!XDDDD


Tutika91

Részeg kutyák


csellentyucske

Lakodalmas kutyák...


ZygaMonica

Az enyém a pezsgőt szereti :)


TheBelorn

Alkeszek. LOL! XD! (^_-)


TheBelorn

Hany eves vagy??


TheBelorn

Hany eves vagy Rekkancs?? En 12


el_gatto

...és vizet prédikálnak.


BusaEmma1

Aha, már tudom miért ütnek el kutyákat.


nonkaka

Na neee!!! Tuti, hogy full részegen mentek haza.


nonkaka

A legtöbb kutya nem éri meg a 18-at


Szikomora

Most komolyan ilyen értelmetlen mondatokat kell írni? Mikor fogunk ezzel az életben találkozni? A macskák sört a kutyák bort isznak? :-)


maximalyc

Nem tök mindegy? Ez csak egy példamondat.


aptg.gabi

hát szerintem! de! :D


F.Nikoletta

Legyen már humorérzéked ember.:D


BlackCat-Bia

borozó kutyák. érdekes


gerfolix

Példa mondat, de attol még ez egy bullshit mondat


sanyi.varga

Ez elmaradhatatlan a Duolingótól. És még én se ihatok bort, hát a kutyák akkor meg miért.


cicusnuku

A kis alkeszok xdd


cdc22

=-O nem tudtam hogy a kutyák bort isznak


blackdanci

Kis alkeszek xd


EtuuFlower

a kutyák rókáznak majd


AttilaPint4

Csak a vadászkutyák


csellentyucske

Azok a lakodalmas kutyák...


abiguth

Hogy nézhet ki egy másnapos kutya


Berni834010

Tyűűű,piás kutya


Henike983920

Te jó ég^-^ Szegény kutya:))Megnézném holnap hogy álna:D


jcsabax

Ezt eddig is tudtam, de még mindig nem derült ki, hogy melyik a kedvenc évjáratuk.


Solt101

Egyre jobbak a példák! Hajrá!!!!


milka233938

Az én kutyám anonim alkoholistákhoz tartozik. Alkesz szegény


Pamacska3

hát miután megitták... kicsit...inkább nem folytatom!XD


Myzoli

Biztos a poker parti után :)


ReniMeszroo

A kutyák BORT? WTF Jó hogy már nem szívom el a tejútrenszert XDDDD ez már mi? ^~^


A.Zsolti

A "dog"-nak, magyarul "kutyá"-nak van egy olyan jelentése is, hogy "egy olyan személy, akit kellemetlennek, megvethetőnek vagy gonosznak tartanak". A magyar nyelvben is van a kutya szónak pejoratív jelentése (ami ehhez hasonló), lásd: "nagy kutyák", mint befolyással bíró egyének. Szerintem. :) 2019.04.05.


jnos341827

Ő ő ő Mi ez a mondat? ×√×


csabca3

A kutyák mióta szeretik a bort? (A bor bökős.)


Franci301086

Ez mi? Nekem egyszer az volt a macska tejet és sört iszik.

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés