A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy férfi és egy alma"

Fordítás:A man and an apple

1
4 éve

12 hozzászólás


stiglic1949

A helyeset jelöltem be , de a gép nem ismerte el !!

7
Válasz4 éve

radnaitomi

Nyilván hiba a rendszerben. Jelentsétek, ha ilyet találtok! (Nem itt a megbeszélésben, hanem a 'Hiba bejelentése' gombra kattintva!)

3
Válasz4 éve

BenceMrkMa

Szerintem ez az egyik legjobb alkalamazás/tanfolyam!! ;)

5
Válasz4 éve

Toncsi66

Mivel kezdõ vagyok nem tudhatom, hogy az 1 az one !

0
Válasz4 éve

krisz0206

ez like

1
Válasz4 éve

judsche

csak átverés volt, hogy aláhúzták az összes jó megoldást válaszd ki!hihi

0
Válasz4 éve

fnora10

nem baj ha elrontom mert én is kezdő vagyok.

0
Válasz4 éve

eva.madacs

Ezek a hozzaszolasok nem ehhez a feladathoz tartoznak

0
Válasz4 éve

Attila976

Miért an az alma?

0
Válasz4 éve

radnaitomi

Mert magánhangzó előtt a névelő 'an'. (Mint a magyarban az a/az váltakozás.)

2
Válasz4 éve

Beuska714

Azért mert ha maganhangzò van a szò elején akkor "an " lesz és ha màssalhangzò van a szò elejèn akkor pedig "a"lesz

2
Válasz3 éve

MC.TMOMSZ

Szerintem jó szeretem

0
Válasz6 hónapja