"Egy férfi és egy alma"

Fordítás:A man and an apple

4 éve

10 hozzászólás


stiglic1949

A helyeset jelöltem be , de a gép nem ismerte el !!

4 éve

radnaitomi

Nyilván hiba a rendszerben. Jelentsétek, ha ilyet találtok! (Nem itt a megbeszélésben, hanem a 'Hiba bejelentése' gombra kattintva!)

4 éve

BenceMrkMa

Szerintem ez az egyik legjobb alkalamazás/tanfolyam!! ;)

4 éve

judsche

csak átverés volt, hogy aláhúzták az összes jó megoldást válaszd ki!hihi

4 éve

fnora10

nem baj ha elrontom mert én is kezdő vagyok.

4 éve

eva.madacs

Ezek a hozzaszolasok nem ehhez a feladathoz tartoznak

4 éve

Attila976

Miért an az alma?

4 éve

radnaitomi

Mert magánhangzó előtt a névelő 'an'. (Mint a magyarban az a/az váltakozás.)

4 éve

Beuska714

Azért mert ha maganhangzò van a szò elején akkor "an " lesz és ha màssalhangzò van a szò elejèn akkor pedig "a"lesz

4 éve

MC.TMOMSZ

Szerintem jó szeretem

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.