Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I want you to have a television."

Çeviri:Ben senin bir televizyon sahibi olmanı isterim.

4 yıl önce

4 Yorum


ttopaloglu52

Burda (to have) değil sadece (have ) desk anlam değişirmi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hani Türkçe'de mastar hali var ya--yapmak, etmek, sahip olmak--işte İngilizce'de onu yapmak için başına to eklenir--to do, to make, to have. Burada da ana fiil want, onu çekimlemişiz birinci tekile göre, diğer mastar halinde kalmalı.

4 yıl önce

bfercan

Televizyonun olmasını istiyorum dedim sayılması gerekmez mi ?

1 yıl önce

-PJM-

"Ben senin televizyonunun olmasını istiyorum" raporladım.

1 ay önce