1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "No, I am sorry."

"No, I am sorry."

Fordítás:Sajnálom, nem.

February 3, 2014

17 hozzászólás


laszlo.poo

Kétféle megoldás magyarul más àrnyalatu. Én kérek elnèzèst az más, mint az elnézést kérek, vagy a sima elnézèst...


radnaitomi

Igen, de az angolban sajnos kötött a szórend. Akármelyik magyar mondat, bármennyire is más árnyalatú, sajnos angolul ugyanannak az egy mondatnak felel meg. Esetleg lehet angolul máshogy hangsúlyozni.


temes4

Miért nem jó: Nem, sajnálom.


Madrepony

Én is ezt írtam. Miért nem. Jó?


Madas-7

NEKEM CSAK ANNYIT MONDOTT HOGY: NO


Madas-7

MOST CSAK ANNYIT HOGY: NO I AM SO


JohannaBar17

ELFOGADTA HOGY '' NEM SAJNÁLOM''


blanka895915

Az angolban egyfele lehet a magyar jelentese tobbfele


KBogi8

Bocscsánat nem ez mit jelent


PlKrolyn

Mièrt nem fogadja el?


Marti656653

Ugy írom es nem fogadja el


HetenyiFerencne

Már háromszor jól válaszoltam. Miért rossz?


Kriszfilep

Nekem annyit mondott: no, i am fine


BabosIstvn

Nemtudo, hogy hogyan lehetne máskép irni, mert ahogy leirtam, úgy irta ő is le. Mégse adta meg atovább jutást.


DmnyiTams

Miért nem jó a sajnálom?

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.