A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You eat pork and bread."

Fordítás:Disznóhúst és kenyeret eszel.

4 éve

11 hozzászólás


ZoltnFicze

"You are eating" lenne ha most ennél

4 éve

radnaitomi

Igen, de a fenti mondatból nem derül ki, hogy ebben a pillanatban eszi-e vagy általában ezen a kaján él. Így a 'You eat' is helyes megoldás itt. (Meg valószínűleg a legtöbben akkor találkoznak ezzel a mondattal itt a Duolingón, amikor az egyszerű jelen időt már ismerik, de a folyamatos jelent még nem.)

4 éve

BereczAgne

Te sertéshúst és kenyeret eszel. Miért rossz. Esztek- et irt. Honnan derül ki?

4 éve

_ujvriadri15

azért mert nem meget hanem ést kellett volna írnod

4 éve

yakriderHGB

Itt akkora a sötétség, mint a tehénben - tisztelet a kivételnek - porrá égetitek magatokat! Ilyen mélyenszántó IQ-val nemhogy egy nyelvet nem fogtok megtanulni, de az is kérdéses, hogy még nyugdíj előtt megtanultok egyedül fingani! Egy életet végig kéne tanulnotok, hogy legalább homokzsáknak jók legyetek! Ez itt az értelmes nyelvtani kérdések és válaszok helye, - amik örömömre vannak is - de sajnos többen azt hiszik, hogy ez valami seggfejbarát chat-szoba. Kérésem van: hagyjuk meg ezt a helyet a tanulni vágyóknak és ne hugyozzunk egymás zsebébe. A tanulni vágyók sem mennek fényt osztani - ha nem tűnt volna fel - azokra az általatok díjazott világhálós porondokra ahol még a görögtűz sem képes világítani. Tudom, egyikőtök sem fog magára ismerni... De mégis van rá mód! Ha csak egy pillanatra is megfordul az üres fejedben, hogy negatív kommentet írj rám, na akkor rólad beszéltem!

3 hónapja

_GRAFI

A pork malac is lehet, nem értem azt a választ miért veszi rossznak.

4 éve

radnaitomi

Jelentsd!

4 éve

kadarpisti

a malac az pig

4 éve

bela.kovac1

A serteshust nem fogadta el

3 éve

Petpali
Petpali

ott fut a disznó te meg futtában megeszed

3 éve

sara22765

jo ez a program

8 hónapja