"Ne zaman bir erkek erkektir?"

Çeviri:When is a man a man?

4 yıl önce

61 Yorum


MisZeynep

Menemen ne zaman menemendir

1 yıl önce

sonfecipaten

soğanı olmayınca

1 hafta önce

llSmll

Koptum shshshgs

2 ay önce

Ortam

Bir hata yaparak "when a man is a man" yazdim. Ancak cumle kalibi farkli-belkide yanlis- olsa da bu cevap da bana mantikli gozuktu. Sizce bu cumleyi hatsli yapan nedir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sizinki soru cümlesi olmuyor artık

4 yıl önce

OLIVIAJOHN4880

Evet çünkü soru kelimesi sonrası is gelir.

6 ay önce

lila720485

Soruda verb be ( am,is,are) ozneden once gelmelidir. Soruda wh ile baslayan soru varsa ozaman ikinci sirada gelir

3 ay önce

Ahmet000007

Sizinki, "Adamken, adamsındır." oluyor.

1 ay önce

iwngu

Bende aynısını yaptım :)

8 ay önce

RanaAktan
RanaAktan

Sen bi kere de'yi ayrı yaz

2 ay önce

yunus.kula

When is man a man? neden yanlis

4 yıl önce

Kadir667025

Aynısını yazdım neden değil ' ne zaman bir erkek bir erkekdir ' saçma ' ne zaman bir erkek erkekdir ølmálı

2 ay önce

emre-seda

When a man be a man, neden olmuyor

4 yıl önce

MahmutKana2

Aman be aman diye espri yapiyorsun sandım

5 ay önce

asybrcn

Yardımcı fiil gerekir, yazmamışsınız.

4 yıl önce

dantelliyam

Bu ne biçim soru be ?!?!?

2 ay önce

TheFireKing47

When a man is the men ? Neden kabl etmyr

4 yıl önce

SonerErden1

Cünkü man tekil bir adam için kullanilir men ise çoğul olan adamlar için kullanilir orada tekil adamı sordugu icin man yazman gerek

10 ay önce

canziyaalp

Men ve man farkli seylerdir men cogul adamlardir ayrica the degil a man olmaliydi

10 ay önce

Gulsum736875

Çok garip bir cümle

8 ay önce

oguzyalin

Ne zaman bir menemendir?

1 ay önce

ErenDemire5

Feminist duolingo

1 ay önce

sSepi

When the man is a man olmaz mi

4 yıl önce

HakanTavli

Belirli bir adam değil de genel olarak yazdığımız için "a" man

3 yıl önce

serdalyildirim

When is a man man? Sorunun cevabı bu olması gerekiyor

4 yıl önce

Sude271057

Güzel soru.

3 ay önce

DemRON2

Her zaman bu program doğru cümle vermiyor doğru bildiğimi de kabul etmiyor

1 ay önce

Mgd2007

ya resmen tekerleme gibi

1 ay önce

isa654118

Menemen ne ya

3 hafta önce

MVolkanAslan

Bu soruyu hangi feminist arkadas hazirladi acaba

2 hafta önce

NvitzgnErd

Soru bir ispat istiyor.

3 gün önce

MustafaGl3

When a man is man .. I write .. why my answer is wrong

3 yıl önce

Tragedy_666

Sorduğun soru da yanlış.

Doğrusu: •"Why is my answer wrong?" Aynı şekilde •"When is a man a man?" Olmalıydı.

Başka örnekler: -I am a student. (Ben öğrenciyim) -Am I a student? (Ben ögrenci miyim?)

+I dont know who you ARE. (Senin kim olduğunu bilmiyorum.) +Who ARE you? (Sen kimsin?)

8 ay önce

Tragedy_666

.

8 ay önce

zeyneptore

neden when is a boy a boy olmuyor

3 yıl önce

Mcahidakr

Abi konumuz renk değil miydi ya? Bu da iyice fairytail deki elfman a benzedi. Erkek adam olmak için erkek adam olmalısın gibi :P

1 yıl önce

duru510164

Sadece a harfini kabul etmiyo

1 yıl önce

fff19375

When a man is a man neden olmuyo

1 yıl önce

Mustafatos743389

When a man is a man niye olmuyor

9 ay önce

ki.vanc
ki.vanc

When a man is a man => bir erkek, erkek olduğunda.. demektir. Yardımcı fiilin yeriyle ilgili.

8 ay önce

Can908187

When is man a man yazdım yanlış dedi a harfide olcakmış nedense

8 ay önce

Batu131

When is a male a man? yazdım kabul etmedi

8 ay önce

ZumralOtu

congratulations

7 ay önce

azranur242424

Ne kadar sacma bi soru veya cumle her neyse özetle SAÇMA bana katilanlar yorum yazsin

3 ay önce

Bahadr217810

Soruyu çözerken İbrahim Tatlıses'in sesiyle "emaaan emaaaan eman eman emaaaaan kestiler yollaaaarımeeey" türküsünü siz de duydunuz mu?

3 ay önce

AyenurAYA

"When is a man the man ." olmasi gerkmiyo mu???

2 yıl önce

Adore273095

Manaman

10 ay önce

Ryastanbul

Sünnet olunca

10 ay önce

SelenSancak

Wen aman aman :)))

7 ay önce

BURAKKOPMA

is i niye kullanıyoruz açıklar mısınız?

7 ay önce

SYHHNecati1

Man adam demek değil mi

7 ay önce

RuveydaBay

when is a man the man neden olmaz

3 yıl önce

MorukYasin

şimdi burda neden male kullanmadık ta man kullandık

2 yıl önce

ahmetasar

What time a man is a man? olmaz mı

4 yıl önce

meyegon

Bir erkek saat kaçta bir erkektir demek istiyorsan olur.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

what time daha net bi zaman ölçüsü, cevap olarak direkt saatin kaç olduğu falan söylenir. when daha bi genel, bu tarz soyut cümleler için en doğrusu o. Ama fikir fena değil, bi de fiilin yerine dikkat.

4 yıl önce

Rashida72

This is totally wrong, we don't say it that way !! It's ( when the man is a man )

3 yıl önce

zeynep.dogan

Man yerine he yazsak olmuyor mu?

3 yıl önce

merYlmaz231488

Bildiğimi unuttum

2 yıl önce

EzgiDemire

Man adam demek. Soruda erkeği kastetmiş. Asıl cevap "when is a boy a boy" olması gerekmez mi?

4 yıl önce

GrkemSuba

Hayir gerekmez çünkü boy oğlan cocugu anlamina gelir ve burada cumle baska bir anlam kazanır. Man erkek ve adam olarak iki anlamda da kullanilabilir

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.