"Ne zaman bir erkek erkektir?"

Çeviri:When is a man a man?

4 yıl önce

30 Yorum


MisZeynep

Menemen ne zaman menemendir

1 yıl önce

sonfecipaten

soğanı olmayınca

2 ay önce

HaticeZeng3
3 gün önce

AbdullahBa767921
1 ay önce

HaticeZeng3

Hahahahah

3 gün önce

Ortam

Bir hata yaparak "when a man is a man" yazdim. Ancak cumle kalibi farkli-belkide yanlis- olsa da bu cevap da bana mantikli gozuktu. Sizce bu cumleyi hatsli yapan nedir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sizinki soru cümlesi olmuyor artık

4 yıl önce

lila720485

Soruda verb be ( am,is,are) ozneden once gelmelidir. Soruda wh ile baslayan soru varsa ozaman ikinci sirada gelir

4 ay önce

Ahmet000007

Sizinki, "Adamken, adamsındır." oluyor.

3 ay önce

yunus.kula

When is man a man? neden yanlis

4 yıl önce

sevgi41322

ben de boyle yazdim yanlisimi goremrdim

1 ay önce

emre-seda

When a man be a man, neden olmuyor

4 yıl önce

MahmutKana2

Aman be aman diye espri yapiyorsun sandım

7 ay önce

asybrcn

Yardımcı fiil gerekir, yazmamışsınız.

4 yıl önce

Bahadr217810

Soruyu çözerken İbrahim Tatlıses'in sesiyle "emaaan emaaaan eman eman emaaaaan kestiler yollaaaarımeeey" türküsünü siz de duydunuz mu?

4 ay önce

dantelliyam

Bu ne biçim soru be ?!?!?

3 ay önce

ErenDemire5

Feminist duolingo

2 ay önce

NvitzgnErd

Soru bir ispat istiyor.

1 ay önce

sSepi

When the man is a man olmaz mi

4 yıl önce

HakanTavli

Belirli bir adam değil de genel olarak yazdığımız için "a" man

3 yıl önce

TheFireKing47

When a man is the men ? Neden kabl etmyr

4 yıl önce

SonerErden1

Cünkü man tekil bir adam için kullanilir men ise çoğul olan adamlar için kullanilir orada tekil adamı sordugu icin man yazman gerek

1 yıl önce

canziyaalp

Men ve man farkli seylerdir men cogul adamlardir ayrica the degil a man olmaliydi

11 ay önce

Gulsum736875

Çok garip bir cümle

9 ay önce

Sude271057

Güzel soru.

4 ay önce

oguzyalin

Ne zaman bir menemendir?

3 ay önce

Mgd2007

ya resmen tekerleme gibi

2 ay önce

isa654118

Menemen ne ya

2 ay önce

MVolkanAslan

Bu soruyu hangi feminist arkadas hazirladi acaba

2 ay önce

Zisan1487

Menemen

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.