A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Where is she at?"

Fordítás:Hol van?

4 éve

14 hozzászólás


atomjani

Az at nélkül is elég lett volna, nem?

4 éve

radnaitomi

Igen, jónak kell lennie úgy is.

4 éve

kaizermate

Igaz:Where is she ....az |at| nem kellett volna!(Legalabbis nem lett volna muszaj!).....

2 éve

kalmii

miért kell oda az az at?

4 éve

radnaitomi

Kelleni nem kell, anélkül is jó, de azzal együtt is jó.

She is at the party. Where is she at? (Ha nem értettük tisztán, mit mondott a beszélő az 'at' után, így rákérdezünk, hol is van ő éppen?)

She is in London/ She is there. Where is she? (Simán 'Hol van?')

Ha az eredeti mondatban volt 'at', akkor a kérdésben is lehet 'at', de nem muszáj, anélkül is helyes. She is at a party. Where is she? vagy Where is she at? - mindkettő helyes.

Nyilván ha a kontextusban eleve nincs 'at', akkor a kérdésbe sem kéne. :) She is there. Where is she?

4 éve

atomjani

Ez akkor utalhat arra, hogy nem témát váltottunk és kérdezzünk bele a vakvilágba, hanem az előző kijelentésre kérdezzünk vissza. Mondjuk ha valamin csodálkozunk vagy valóban tisztán hallottuk e. Olyan utalásra gondolok, hogy nem megyünk tovább, amíg a kimondott kijelentést nem tisztáztuk. Mert ugye ok nélkül csak nem beszélünk fölöslegesen.

4 éve

radnaitomi

Igen, utalhat erre :)

4 éve

Bali85

Ez így jelentheti azt, hogy "Minél van?"? Kicsit kitekertnek hangozhat a kérdés, de ha a válaszban azt adjuk meg, hogy a falNÁL, akkor úgy lehet értelmes a "Minél van?" kérdés?

4 éve

puskaskati

Köszi! :)

4 éve

atomjani

Vagy mit változtat a mondaton. Lehet, hogy ez olyan töltelék szó, ami ilyen mondatokban nincs szükség. Esetleg ez is mankó, ami segíthet megérteni a mondatot, mert mondjuk a másik nem hallja tisztán a mondatot.

4 éve

derhibogab

hihihi... engem teljesen összezavart. Azt írtam, hogy "hol van őben?" Nem is értem miért nem fogadta el??? :D :D

4 éve

judit1969

én azt írtam erre:"kinél van ő?" Ő azt írja jó válasznak " kinél van? Ez miért nem jó hiszen személyes névmásként she volt nem it

4 éve

atomjani

A te válaszod még pontosabb is, valóban személyről van szó.

4 éve

Stevebacsi

miért nem elég: "Where is she?" Mit fejez ki ebben az esetben az "at"?

3 éve