A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Fine thanks. And you?"

Fordítás:Köszönöm, jól. És te?

0
4 éve

16 hozzászólás


AlexandraTheCool

Nincs vessző nem ?

6
Válasz3 éve

Marcipan86

Nekem egyben vesszővel elválasztva nem fogadta el, csak ponttal a vegen és nagybetűvel kezdve az And you? :-(

5
Válasz3 éve

erdos.gota

Nekem csupa kisbetűvel és csak szóközzel is elfogadta.

XD XD

1
Válasz3 éve

atti74

Fine tanks, and you? Ez miért hibás?

1
Válasz4 éve

barnak01
barnak01

Hol a "h " betű? Thanks

13
Válasz4 éve

atti74

Jogos, félreírtam. De amúgy elfogadná egy mondatban? Ez hangfelismerős kérdés volt.

4
Válasz4 éve

radnaitomi

Mármint elfogadná-e a thanks helyett a tank szót más helyen, ahol nem hangfelismerő? Nem kéne neki, a 'thanks' = 'köszi', a 'tanks' = 'tartályok', és a kiejtésük is más amúgy: a th-t nem t-nek kell ejteni, dugd ki a nyelved a fogaid között.

3
Válasz4 éve

atti74

Nem. Az világos, hogy a "tanks" rossz, félregépeltem. Azt elfogadná-e, hogy én egy mondatban válaszoltam, vesszővel, a megoldás meg két mondat. A hangfelismerés nem az én beszédhangomra vonatkozott, hanem a példa volt hangos és a felismert szöveget kellett begépelni.

3
Válasz4 éve

radnaitomi

Értem. Nekem az a tapasztalatom, hogy a központozást teljesen figyelmen kívül hagyja. Nekem mindig mindent elfogad: pont, vesszők, kérdőjel, minden nélkül.

7
4 éve

IstvanLova

Kimaradt a h* .. De ebben a feladatban amugy is magyarra kell forditani..

2
Válasz3 éve

erdos.gota

Nem "tanks", hanem "thanks".

A "tanks" az "tankok"-at jelent.

0
Válasz3 éve

GellertZ

Nekem azt nem fogadta el, hogy köszönöm jól. És te?

0
Válasz3 éve

Gerzson709

Egyszer azt mondta hogy a thanks az köszi nem köszönöm... most meg kijavítsa hogy nem köszi hanem köszönöm... NEM ÉRTEM MEG A LOGIKÁJÁT!!

0
Válasz2 éve

LrinczAndr1

Nekem sokszor nem fogad el dolgokat pedig mégis jó

0
Válasz2 éve

BXEM

Azt honnan kell tudni, hogy a you kisbetűvel az nem "te" hanem "ön"?

0
Válasz6 hónapja

Martin529830

Ez mégis hogy a viharba jelenti azt a végén hogy ,,és maguk - and you''

0
Válasz3 hónapja