1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Fine thanks. And you?"

"Fine thanks. And you?"

Fordítás:Köszönöm, jól. És te?

February 3, 2014

25 hozzászólás


Martus777

Igen..ilyen a billentyum.De szetetnek tovabblepni


Marcipan86

Nekem egyben vesszővel elválasztva nem fogadta el, csak ponttal a vegen és nagybetűvel kezdve az And you? :-(


erdos.gota

Nekem csupa kisbetűvel és csak szóközzel is elfogadta.

XD XD


atti74

Fine tanks, and you? Ez miért hibás?


barnak01

Hol a "h " betű? Thanks


atti74

Jogos, félreírtam. De amúgy elfogadná egy mondatban? Ez hangfelismerős kérdés volt.


radnaitomi

Mármint elfogadná-e a thanks helyett a tank szót más helyen, ahol nem hangfelismerő? Nem kéne neki, a 'thanks' = 'köszi', a 'tanks' = 'tartályok', és a kiejtésük is más amúgy: a th-t nem t-nek kell ejteni, dugd ki a nyelved a fogaid között.


atti74

Nem. Az világos, hogy a "tanks" rossz, félregépeltem. Azt elfogadná-e, hogy én egy mondatban válaszoltam, vesszővel, a megoldás meg két mondat. A hangfelismerés nem az én beszédhangomra vonatkozott, hanem a példa volt hangos és a felismert szöveget kellett begépelni.


radnaitomi

Értem. Nekem az a tapasztalatom, hogy a központozást teljesen figyelmen kívül hagyja. Nekem mindig mindent elfogad: pont, vesszők, kérdőjel, minden nélkül.


IstvanLova

Kimaradt a h* .. De ebben a feladatban amugy is magyarra kell forditani..


erdos.gota

Nem "tanks", hanem "thanks".

A "tanks" az "tankok"-at jelent.


LrinczAndr1

Nekem sokszor nem fogad el dolgokat pedig mégis jó


GellertZ

Nekem azt nem fogadta el, hogy köszönöm jól. És te?


Gerzson709

Egyszer azt mondta hogy a thanks az köszi nem köszönöm... most meg kijavítsa hogy nem köszi hanem köszönöm... NEM ÉRTEM MEG A LOGIKÁJÁT!!


BXEM

Azt honnan kell tudni, hogy a you kisbetűvel az nem "te" hanem "ön"?


Martin529830

Ez mégis hogy a viharba jelenti azt a végén hogy ,,és maguk - and you''


Edina262740

Nem tufom,miert nem fogadja el?!


laca320567

Nem enged tovabb.nalam nincs ekezet


MikulaJozs

Vesszo es nagybetu nelkul egyben irtam le a mondatot,elfogadta!


Ilona736719

Nem enged tovabb,pedig helyesen irom le


Levi475368

Nem volt opció hogy:és


bardospince

thanks helett thinks -t hallani.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.