1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman reads me the book."

"The woman reads me the book."

Çeviri:Kadın bana kitabı okur.

February 3, 2014

51 Yorum


esmanur58

Kadın bana kitap okur ile Kadın kitap okur bana arasındaki fark ne


Ayenaz712784

Ben kadın bana kitap okur yazdım . Kadın bana kitabı okur olacak diye yanlış saydı çok sinir bozucu


BraGl291215

Evet ya bende de öyle oldu sadece ı harfi eksik


eyma69147

Evet aynn banada aynisi oldu


Tamer969674

Book onüne the koymazsan kitap okur the eki koyarsan kitabı olur


samet864289

Book kelimesinin onune the gelirse kitabi olmaz bir kitap olur


BuketKara1

Hayır bir kitap olmaz. Cümlede the book varsa "kitabı" demek istiyodur. Yani belli bir nesne. Bir kitap demesi için " a book" olması lazım.


Eren902668

Hayır yanlış. Bir kitap diyebilmek için başına "a" gelmeli. The gelirse belirtmiş olur. Kitabı olur


AEGpro

Çünku senin kurduğun cümle devrik bazen the koymadım diye yanlış diyor dualingonun saçmalığı düzey atlsmsk için benden lingot istiyor lingotum kalmadı artık bıktım


NigaritoM

Sizde lingot ama bende mavi kristal bu nasıl oluyor böyle anlamadım? Her neise eger cumlede kitabi,elmani vs. gorurseniz hemen önüne 'the' koymanız lazım. Bu kadar basit


esra8228

Kitabi belirtili, kitap belirtisiz oluyor. isim tamlamalarinda da belirtili isim tamlamasi belirtisiz isim tamlamasi vardi. Ayni hesap


Kerem447

Kitabın belirtilimi belirtisizmi olduğunu nereden anlıycaz


ada164467

The gelise kitabi veya önünde gelenkelimeyi belirtme anlamı katat


Zmra_mlkerd

Sence de Kadın kitap okur bana biraz anlamsız olmuyor mu?


ZeynepHavv4

Böyle hatalar olabiliyo maalesef ama güzel uygulana


ZalimHayat

Türkçe dersini düşün sonuncu kelimeyi yanlış koymüşsun o yüzdendir


KeNaNErDoa

Bende onda kaldım


Proenistan

Anlamsız oluyo tümlecin yerine basana


Merve09200

Bu ne ya banada aynısını yaptı


sevval.ssn

Neden sesli söylediklerimi algılamiyor Ne yapmalıyım


cenap1453

Onun sesiyle cevap ver


Ayenaz712784

Belki mikrofonunda sıkıntı olabilir


samet864289

Allataki secenege tiklarsan soruyu gecebilirsin


Zehra_Alpsoy

nerdeyse oluyordu kitap yazdım diye yanlış saydııı


Taahhaa119

ya kitabiyla kitap ayni degilmi


_kl.mrt

Neden to me değil hangi durumlarda to gelir ?


deniz852106

Bende sadece the eksik


neclaata65

Cok sinir bozucu yaaa........


[aktif olmayan kullanıcı]

    Seslendiren hanım. Birinci the kelimesi anlıyorum ikinci the kelimesini nicin farklı söylüyorsun


ChtnnSfasi

    Bana ' to me ' degil miydi neden yok?


YavuzKaanY2

    aynısını yazdım kabul etmedi


-Aybars-

    Aynısını yazdım kabul etmedi??? Neyin kafası anlamadım ki.


seda450642

    Aynısını yazıyorum kabul etmiyor cildircam


MeteveAlpe

    Anlamıyor oç hoparlör


Abdullah53547

    Bu çok saçma aynısını söylüyorum olmadı diyo kadının soylediginden farkı yok ama nafile bu kısım en sevmedığim


batuhan418841

    Lütfen iyi konuşalım


FatmaZehra219201

    Kadın bana kitabı okur diyorum yanlış diyor f6yfyjkyj

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.