1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman reads me the book."

"The woman reads me the book."

Çeviri:Kadın bana kitabı okur.

February 3, 2014

32 Yorum

Konu önem sırasına göre

esmanur58

Kadın bana kitap okur ile Kadın kitap okur bana arasındaki fark ne

July 23, 2014

Ayenaz712784

Ben kadın bana kitap okur yazdım . Kadın bana kitabı okur olacak diye yanlış saydı çok sinir bozucu

February 26, 2019

Tamer969674

Book onüne the koymazsan kitap okur the eki koyarsan kitabı olur

February 2, 2019

memati1234567890

yok

January 27, 2019

AEGpro

Çünku senin kurduğun cümle devrik bazen the koymadım diye yanlış diyor dualingonun saçmalığı düzey atlsmsk için benden lingot istiyor lingotum kalmadı artık bıktım

February 26, 2019

esra8228

Kitabi belirtili, kitap belirtisiz oluyor. isim tamlamalarinda da belirtili isim tamlamasi belirtisiz isim tamlamasi vardi. Ayni hesap

August 1, 2014

Mina273288

Kitabın belirtilimi belirtisizmi olduğunu nereden anlıycaz

January 30, 2019

Zmra_mlkerd

Sence de Kadın kitap okur bana biraz anlamsız olmuyor mu?

September 7, 2019

AsyaSu3
  1. Devrik cumle ams duolingo en ufak hatads bile yanlis sayiyor
November 5, 2017

asya.kaya07

Ufak denilemez çünkü the orada -ı anlamı katıyor. Mesela: Ben kitabı iade edeceğim derken daha önce bu kitap hakkında konuşulduğunu ya da bahsedildiğini anlıyoruz yani bu belli bir kitap ama "Ben kitap iade edeceğim" derken bu söz konusu değil. Burada belirtilmemiş bir kitapı iade etmekten bahsediliyor.

August 31, 2018

seril

O zaman the woman reads me book yazsaydı eğer, kadin bana kitap okur mu diyecektik?

March 2, 2019

KeNaNErDoa

Bende onda kaldım

December 18, 2018

sevvalssn

Neden sesli söylediklerimi algılamiyor Ne yapmalıyım

December 27, 2016

cenap1453

Onun sesiyle cevap ver

September 25, 2017

Ayenaz712784

Belki mikrofonunda sıkıntı olabilir

February 26, 2019

seyhulislam

Seslendiren hanım. Birinci the kelimesi anlıyorum ikinci the kelimesini nicin farklı söylüyorsun

August 15, 2014

Zehra_Alpsoy

nerdeyse oluyordu kitap yazdım diye yanlış saydııı

November 27, 2016

Taahhaa119

ya kitabiyla kitap ayni degilmi

June 5, 2017

ChtnnSfasi

Bana ' to me ' degil miydi neden yok?

October 20, 2014

zehrazeybe1

Bizim

August 11, 2017

enolTrkylm

My

October 22, 2017

AybarsAsla

Aynısını yazdım kabul etmedi??? Neyin kafası anlamadım ki.

March 6, 2019

YavuzAcar2

Soyluyorum anlamiyor hem nerden biliyor

January 28, 2017

enolTrkylm

Nbr

October 22, 2017

ahmet119310

Reads yerine read yazdım kabul etmedi

October 29, 2017

ahsen845537

Woman women ne fark eder

January 14, 2018

gs.eren

"woman" kadın demek, "women" kadınlar demek

November 14, 2018

izzettinen1

Reads kelimesindeki s takısı neye göre geliyor ?

March 17, 2019

Haticeyapi

Konusunca women de woman da ayni cikiyor

April 16, 2019

WinxPerile1

Çoook şükür bunu yaptımmm

June 5, 2019

esra269620

Aynisini yazdim kabul etmiyo

October 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.