1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man drinks water."

"The man drinks water."

Fordítás:A férfi vizet iszik.

February 3, 2014

14 hozzászólás


PeBarbie

I/You:drink He/She/It:drinks We/You/They:drink


Sziszi9

Magyarul vagy angolul mondjam a mondatot? Elsőre ez nem egyértelmű.


gabor.kecs

Pont így vagyok ezzel én is :)


depara

olyan érthetetlenül mondja...hogy mindig le kell lassítanom...-.-"


rvarga85

Egyes szám 3. személy akkor kap egy s betüt


petrucka

magyarul vagy angolul? angolt tanulsz! magyarul meg le van irva az túl egyszerű lenne nemigaz xd? egy kis ész kéne nektek!!!!


Roland839140

Helytelen Igy a helyes The man drinks beer!!


girl897755

Vagy the man drinks wine


PterHork1

A férfi vizet iszik


kos848468

2 mp. Alatt leírtam


FanniKis

Csak annyi hogy ha she, he, it van akkor drinks és ha I akkor drink?


girl897755

Ha they, we, you, you, vagy pl : the girls , the boys , (tehat többesszám , én , te ) akkor is drink


vac7FY

Igen, mert csak 3. személyben kap ragot az ige, ami egy "s" betű, a többiben nem kap ragot.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.