1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her dog drinks water."

"Her dog drinks water."

Fordítás:A kutyája vizet iszik.

February 3, 2014

18 hozzászólás


barnak01

Nem értem, hogy mikor kell a névelő (a, az) .A kettővel ez előttibe beleírtam, "... your man" mert magyarosabb lett a mondat tőle. Hibásnak ítélte a válaszomat, most nem írtam elé " A kutyája" csak "Kutyáját írtam, de szintén hibának vette. Van vmilyen szabály?


Kepikati

A megissza, és az issza közt mi a különbség? Mert én az isszát írtam, és ez lett a hibám.


bogiszabo14

Nekem is ez volt a baj csak hulye a ptogram nyugi


emimed

A 'Her' miatt én úgy fordítanám: A hölgy/a nő kutyája vizet iszik. ad1./ helyesen iszik. Az issza folyamatos jelenre (present cont.) jó. A megissza : befejezett tény, az egészet elfogyasztja a kutyu


bogiszabo14

Ez felesleges mert a her nem azt jelenti h a nőé .... csak siman az övé mint nő nemű de az lehet lany is


bettymouse01

a kutyája issza a vizet miért nem jo? nem mindegy hogy issza vagy megissza?


PekcsnPord

A kutyája issza a vizét és a kutya megissza a vizét között mi különbség van?? Nem értem miért hiba..


PekcsnPord

A kutyája issza a vizet, vagy a kutyája vizet iszik ugyan az. Állandóan hibának veszi. Ez gáz


LszlMzsri

Szerintem ez is jó


emimed

ad2./ Mert ez a kuta a nő kutyája, nem általában kutya.


bogiszabo14

Igen ezert mondja h a kutyaja...


kisboszi26

Kutyája vizet iszik. Miért nem jó?


Maminti.

Mert magyarul kell a határozott névelő! (A kutyája) Viszont az angol nyelvben a személynévmások előtt nem szabad névelőt használni. Az én kutyám szép = My dog is nice


lettibaby

Ne ide irjatok hanem a zaszlora ha ramentek ott tudtok reklamalni


bpitju

Valaki segítsen. Az írtam hogy - a kutyája issza a vizet. Nem fogadta el. Az issza és megissza között ebben a szerkezetben mi a különbség. Előre is köszi.


emimed

Vizet iszik és nem tejet vagy pálinkát. (Úgy általában.) A "megissza a vizet" szerkezet esetén arra gondolunk, hogy az egészet megissza (ami előtte van.). Használjuk a megissza a vizet IS. (Angolul, gondolom: Her dog drinks water, too.


vasvariistvan

Az a gond, hogy az issza és a megissza igealakok behoznak a mondatba egy abban nem létező A névelőt. Ezért csak az iszik igealak jó ide.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.