1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The horse eats rice."

"The horse eats rice."

Çeviri:At pilav yer.

February 3, 2014

63 Yorum


madax1

at pilav yer mi? atin pilav yiyecegini tahmin edemeyince ne diyo bu kadin diyosun haliyle


HAKAN677588

Burda amac kelimeleri dogru telaffuz etmek ve yazmak


XxBlueNyanCatxX

Aslında telaffuz öğrenmek için çok güzel. Garip cümleler listening yeteneğini geliştirir. Alakasız, saçma bir cümleyi anlayabilirsen ilerlemişsin demektir.


UgursuzMinnos

Evet bir ara oyle dedigim dogrudur


MustafaTrk10

Türkçede at arpa yerin karşılıgini ingilizcede rice yapmışlar. Adamlar zengin pirinç yediriyorlar :-)


mahmut589647

Onlarda arpa yok herhalde kardes


erdalbesoluk

önemli olan kelimeleri doğru çevirmek iki dile herhalde aga bi insnın fili olabilirmi lan=) sen nasıl bi adamsın nasıl bi psikoloji bu =) ondan dolayı takmamak gerek gramer doğru sonuçta


bemaster34

Olabilir hindistanda var.


ela651260

Pirinc pirincidir bilmeyen pilavdir :D hahaha /espri montaj


Gulsum736875

Ben bir atın pilav yediğini ilk duyuyorum.


Demliay1

Neden prinç yemesin ki? Bazi insanlarda basimizin etini yiyor normal bence


HseyinGner8

Arkadaşlar bu saçma cümle hayvanlar kategorisinde birkaç tekrarlanmış. Mantıken hatalı ama cümle şekli olarak doğru.


QaziAli2005

At oglu at pilav yer:))))))


Rmeysa739597

Rice pirinç demek ama cevapta pilav dedi o yüzden yanlış oldu


Rmeysa94052

Ayn bende de öyle oldu


mehmet153147

Bunu ben daha At yer pilav diye yazdım


[aktif olmayan kullanıcı]

    At nasil pilay yiyo???


bayram360568

    Anla işte ne cahil siniz ya


DoganSirin

    At pilav mi yer?!!yok ebenin ami


HayatNehir5

    Hahaha sinirim bozuldu hahaaaaaa


HseyinGner8

    Manda yuva yapmış söğüt dalına arkadaşlar


1323261825

    Ben doğru yazdım kabul etmedi


tufannezir

    Ha beygir ha at ne fark eder


KristinaElif

    Pilav yer ya da yemez. Sırf tuhaf cümleleri çevirdiğin için aklında kaldı mı ? Değişik cümle vererek kafanda kalmasını sağlıyor bence, öğrenme taktiği.


birmerve

    Ata pirinç yedirmişler bu neyin kafası oğlum demiş. What is this jshshwjeh


DBY07

    Sanırım telaffuz ve kelime ezberi için seçilmiş bir cümle ama neden At? Başka obje mi yok diye sorasım da geliyor yani.


Esmanaz653494

    At pilavmı yer????!!


Arif309931

    Pirinç veya pilav ne fark eder


gvnky

    Atın ölümü pirinçten olsun


asya352980

    ben hep mikrofonu 1 saate alıyorum çünkü her yer sesli oluyor


reezamaphe

    İckiyi fazla kacirmis bunlar


Adectushi

    adam horse u gırtlaktan söylüyor haykırdım aasdlckasdclkasdc


MberraAzra

    Pilav mı msksldldm


salihzgr

    neden ingilizce kelimenin üstüne basınca türkçesi çıkıyor


Elton693183

    (◍•ᴗ•◍)


nur774243

    Ne nasil pilav yer


DuruDefneY

    At pilav yemez bir kere


DuruDefneY

    At pilav yemez bir kere


Tunahanzca5

    Neden horse eats - dogs eat oluyor neye göre "s" takısı geldi çoğunluğa göre mi?


ProPingPong

    Ben bu cümleyi hayatımda kaç kere kullanacağım sanki?


dursun162177

    Kardeşim pilav ya da pirinç ne fark eder yanlış sayılmamalı bu


Yasemin249519

    Bence çok güzel bir uygulama


BayramYILDIZZ

    Pilav yerine pirinç desek


Adnan727050

    At pilav yer galiba yanlış.. At pirinç yer. Olmalı


AdmYok16

    Tm cümleyi doğru yazdıkda at pilav yermi ilk defa duyuyorum


Mnir540874

    Eats ile eat arasındaki fark ne ?


Osman170514

    At. Niye pilav yemesin ki yiyebilir


ZuhalOlun

    Arkadaş cümlenin türkçesi 'at pilav yer ',söylüyorum ama olmuyor .çıldırcam


Nusret701149

    Haydaa,geçende kadın şeker yiyordu.Bu sefer at pilav yiyor.Ne oldu çok mu istediniz rolleri değişmeyi

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.