1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls eat rice."

"The girls eat rice."

Çeviri:Kızlar pilav yerler.

February 3, 2014

16 Yorum


merhamet

Canan Karatay kızıyor yemesinler.

October 19, 2014

n.i.l.d.o.g.a.n.

Harika sin

December 17, 2014

GkenKAYNAR

Kızlar pilav yer dedim kabul etmedi

December 3, 2015

Tubagkta2

etmez tabi

September 7, 2019

ElifNazz9

Kızlar Pirinç yerler dedim ama jsjsbdbdb

June 13, 2019

melis650518

Pirinçi de kabul etmeli

January 12, 2016

Muhsinabi

burada "s" gelmesi gerekmez mi?

July 24, 2016

FURKAN409790

kabul etmiyor ama

May 7, 2018

Samet34Samet57

Bilmem nedeb acaba

October 4, 2019

Momentummaxim

"kızlar pirinç yer" i kabul ediyor.

October 7, 2014

hatice_ziylan

:)

April 17, 2015

berattekka

Yeyin o zaman

December 14, 2015

Gulsum736875

Çünki Rice sadece pilav anlaminda kullaniyor. O yüzden "O pirinç yedi" ve ya "O pirinç pilavi" yedi kabul etmiyor.

January 5, 2018

Samet34Samet57

Eminmisin?Ben kızlar pirinç yer yazdım kabul etti

October 4, 2019

dash853655

Biraz zor

March 4, 2019

DidemDamla

Çok kolaydı

April 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.