1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "As for you, I am responsible…

"As for you, I am responsible."

Fordítás:Ami téged illet, felelős vagyok.

February 3, 2014

14 hozzászólás


kfronius

Megnéztem angol szótárban, az "as for you" egy kifejezés. Azt jelenti: ami pedig téged illet...


MiklosBalo2

Szerintem ez értelmetlen.


CSHA_505

ÁÁÁÁÁÁ!!!!!!! Hacsak így nem... Köszönöm, megnyugtattál.


CSHA_505

Segítene valaki, hogy ez most mit jelent?


radnaitomi

Angolul sem sokkal értelmesebb, mint magyarul! :)

El tudok képzelni egy társalgást, ahol 3-4 ember először sorban kérdez valamit tőlem, én aztán sorban válaszolok a feltett kérdésekre, az egyik azt kérdezte, hogy megbízható ember vagyok-e, és amikor az ö kérdésének a megválaszolásához érek, mondom őrá nézve, hogy 'as for you'... 'neked' (vagyis neked válaszolva), ezután szünetet tartva (vessző is van), ...I am responsible.

Vagy érthetjük úgy is: as for you - a te szompontodból nézve, vagy téged érintően, I am responsible - igen, én megbízható vagyok.

Remélem, segített valamennyit ez :) Amúgy tényleg nem egy túl értelmes példamondat. :)


komivesagi

Esetleg felelős vagyok érted? Ez lehetséges?


radnaitomi
  • Felelős vagyok érted = I'm responsible for you.

evacska

ami téged illet, én felelős vagyok. én így fordítanám.


kfronius

De ezt nem fogadta el


ildikote

számodra ,,én vagyok megbizható,,,,,nem jó válasz,,,,,miért???


N.Szel_Mari

Az volt a válaszom: »érted én vagyok felelős« — és erre javította: »érted én vagyok felelősségteljes« ! ! !


N.Szel_Mari

Másodszor is előfordult; most a javítással válaszoltam – bingó, mondta! Wow! Megy ez …

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.