"Asforyou,Iamresponsible."

Fordítás:Ami téged illet, felelős vagyok.

4 éve

14 hozzászólás


kfronius

Megnéztem angol szótárban, az "as for you" egy kifejezés. Azt jelenti: ami pedig téged illet...

4 éve

MiklosBalo2

Szerintem ez értelmetlen.

2 éve

CSHA_505

ÁÁÁÁÁÁ!!!!!!! Hacsak így nem... Köszönöm, megnyugtattál.

4 éve

CSHA_505

Segítene valaki, hogy ez most mit jelent?

4 éve

radnaitomi

Angolul sem sokkal értelmesebb, mint magyarul! :)

El tudok képzelni egy társalgást, ahol 3-4 ember először sorban kérdez valamit tőlem, én aztán sorban válaszolok a feltett kérdésekre, az egyik azt kérdezte, hogy megbízható ember vagyok-e, és amikor az ö kérdésének a megválaszolásához érek, mondom őrá nézve, hogy 'as for you'... 'neked' (vagyis neked válaszolva), ezután szünetet tartva (vessző is van), ...I am responsible.

Vagy érthetjük úgy is: as for you - a te szompontodból nézve, vagy téged érintően, I am responsible - igen, én megbízható vagyok.

Remélem, segített valamennyit ez :) Amúgy tényleg nem egy túl értelmes példamondat. :)

4 éve

komivesagi

Esetleg felelős vagyok érted? Ez lehetséges?

4 éve

radnaitomi
  • Felelős vagyok érted = I'm responsible for you.
4 éve

evacska

ami téged illet, én felelős vagyok. én így fordítanám.

4 éve

kfronius

De ezt nem fogadta el

4 éve

ildikote

számodra ,,én vagyok megbizható,,,,,nem jó válasz,,,,,miért???

4 éve

csabee79

Szerintem ez ami Téged illet: http://www.thefreedictionary.com/as+for

4 éve

EnikoVarga1

Értelmetlen.

2 éve

N.Szel_Mari

Az volt a válaszom: »érted én vagyok felelős« — és erre javította: »érted én vagyok felelősségteljes« ! ! !

1 éve

N.Szel_Mari

Másodszor is előfordult; most a javítással válaszoltam – bingó, mondta! Wow! Megy ez …

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.